Młodszy Specjalista ds. Przygotowania Produkcji i Obsługi Klienta

RISER Sp. z o.o

Jaworzno

77 dni temu

Specjalizujemy się w projektowaniu i kompleksowej budowie domów w stanie surowym i deweloperskim dla Klientów indywidualnych z terenu Śląska i częściowo Małopolski.

W naszej ofercie znajdują się domy tradycyjne, energooszczędne, pasywne, a także domy
w technologii szkieletowej. Stawiamy na jakość i rzetelność wykonawstwa.

 

Aktualnie do naszego Zespołu szukamy:

Młodszy Specjalista ds. Przygotowania Produkcji i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Jaworzno

Naszą ofertę kierujemy do osób zorientowanych na rozwój w obszarze obsługi Klienta w branży budowlanej. Na oferowanym przez nas stanowisku poznasz wszystkie etapy posprzedażowej obsługi Klienta Indywidualnego, w zakresie realizacji inwestycji budowlanej – od formalnych przygotowań do budowy domu, po jej zakończenie.

 

Twoje codzienne wyzwania
  • wsparcie Działu Obsługi Klienta Indywidualnego w realizacji codziennych zadań
  • przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją budowy (w tym dopełnianie formalności w urzędach)
  • obsługa elektronicznego konta Klienta
  • zamawianie materiałów budowlanych – bieżące pozyskiwanie i analiza ofert dostawców materiałów
  • współpraca z nadzorem budowlanym
Nasze oczekiwania
  • masz wykształcenie co najmniej średnie (mile widziane techniczne – budowlane)
  • jesteś dyspozycyjna/y w pełnym wymiarze czasu pracy
  • docenimy doświadczenie w obszarze obsługi Klienta
  • potrafisz redagować oficjalne pisma
  • cechują Cię: komunikatywność, dokładność, wysoka kultura osobista oraz zaangażowanie
  • potrafisz ustalać priorytety i jesteś samodzielna/y w działaniu
  • jesteś zorientowana/y na wyniki
  • interesuje Cię rozwój w branży budowlanej
  • sprawnie obsługujesz pakiet MS Office
  • posiadasz czynne prawo jazdy kat. B
Zapewniamy
  • stabilne zatrudnienie
  • mentoring Kierownika Działu
  • niezbędne narzędzia pracy
  • udział w szkoleniach
  • bardzo dobrą atmosferę współpracy - otwartą komunikację i konstruktywny feedback
  • benefity tj. karta sportowa, dodatkowe ubezpieczenie na życie oraz stały dostęp do pysznej kawy :)
  • imprezy integracyjne
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).”
1) Administratorem Twoich danych osobowych jest RISER.domy Sp. z o. o./ RISER Sp z o. o./ Wood Core House Sp. z o.o. z siedzibą w Jaworznie, przy ulicy Inwalidów Wojennych 8,
2) Twoje dane osobowe przetwarzane będą w celu tej i przyszłych rekrutacji,
3) posiadasz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania,
4) podanie danych osobowych w zakresie wymaganym Kodeksem Pracy jest obligatoryjne a w pozostałym jest dobrowolny.
Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta