Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    10 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
Zobacz więcej ofert pracy

Młodszy Specjalista ds. Reklamacji

Poczta Polska S.A. Profil firmy sprawdzona firma
Bydgoszcz, ul. Bernardyńska 15
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
92 dni temu
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Miejsce pracy: Bydgoszcz, ul. Bernardyńska 15

Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę​ , cały etat, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku​​
Dla lokalizacji Bytom - umowa na zastępstwo.

Twoje zadania:

Obsługa reklamacji i wniosków dotyczących usługi wpłata na rachunek bankowy:

  • przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie,
  • rozpatrywanie reklamacji,
  • współpraca z innymi jednostkami Spółki w zakresie wyjaśnień do spraw reklamacyjnych i obsługi wniosków,
  • przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki dotyczących postępowań reklamacyjnych oraz obsługiwanych wniosków,
  • sporządzanie analiz i sprawozdań z realizowanych spraw.
Dołącz do nas, jeśli:
  • masz min. średnie wykształcenie,
  • masz doświadczenie w pracy z klientami (mile widziane),
  • w codziennej pracy wykorzystujesz Word i Excel,
  • potrafisz analizować dane i przedstawiać wnioski,
  • pracujesz efektywnie pod presją czasu,
  • potrafisz podejmować decyzje w określonym terminie oraz przyjmować odpowiedzialność za realizowane zadania,
  • chcesz się uczyć i rozwijać zawodowo,
  • dobrze organizujesz swoją pracę.
U nas zyskasz:
  • wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy
  • pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej
  • atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie
  • kartę Multisport na korzystnych warunkach, pocztowe grupy sportowe
  • dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych
  • karty rabatowe na paliwo oraz zniżki u partnerów biznesowych
  • dostęp do platformy językowej
Zainteresowała Cię oferta?

Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
 

Poznaj

Poczta Polska S.A.

Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa

Dlaczego warto?

Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.

Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.

Proces rekrutacji

Krok Wyślij CV Wyślij CV
Krok Porozmawiajmy Porozmawiajmy
Krok Spotkajmy się Spotkajmy się
Krok Rozwiąż zadanie Rozwiąż zadanie
Krok Dołącz do nas Dołącz do nas
Krok Poleć nas innym Poleć nas innym

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Pracownik działu przyjęć reklamacji w serwisie

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 700 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków Przyjęcie urządzeń dostarczonych do serwisu; Rejestracja urządzeń w programie serwisowym; Spisywanie protokołów szkody z firmami kurierskimi dostarczającymi urządzenia; Telefoniczna i mailowa obsługa klientów w zakresie reklamacji; Informowanie o zwrotach;...
  • Starszy Specjalista ds. Reklamacji

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Targowa 73    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    2 dni
    Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę (zastępstwo) ; cały etat; praca stacjonarna od poniedziałku do piątku Twoje zadania: Obsługa reklamacji i wniosków w zakresie niewykonania lub nienależytego wykonania powszechnych i umownych usług pocztowych w obrocie krajowym przyjmowanie i rejestrowanie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    Klient portalu Praca.pl   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta. Koordynacja procesu reklamacyjnego od przyjęcia przez analizę po zgłoszenie do producenta. Bieżąca aktualizacja danych w systemie oraz terminowe przygotowywanie odpowiedzi dla klientów.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Mysiadło    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Starszy specjalista ds. reklamacji

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    10 dni
    przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji i wniosków w systemie, rozpatrywanie reklamacji dotyczących usług, współpraca z innymi jednostkami w celu wyjaśnienia spraw reklamacyjnych, przestrzeganie przepisów prawa i regulaminów Spółki, przygotowywanie analiz i raportów z realizowanych spraw.
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. reklamacji technicznych

    Klient portalu Praca.pl   Jaktorów    praca hybrydowa / stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    13 dni
    Obsługa zgłoszeń gwarancyjnych i reklamacyjnych. Prowadzenie dokumentacji i kontrola poprawności zgłoszeń (formalnej, ilościowej, kosztowej). Monitorowanie i koordynacja akcji serwisowych oraz kampanii producenta. Analiza danych dot. gwarancji i reklamacji. Współpraca z działami...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Jelenia Góra    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...
  • Specjalista ds. Reklamacji (m/k)

    AGATA Spółka Akcyjna   Szczecin    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 dni
    Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie...