Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Twoje zadania:
Obsługa wewnętrznego systemu rezerwacyjnego
Kontrola rezerwacji w systemie online
Bieżąca kontrola potwierdzeń od Kontrahentów
Dokonywanie zmian w rezerwacjach na wniosek Klientów i Agentów
Kontakt e-mail z Agentami i Kontrahentami
Co jest dla nas ważne:
Doświadczenie w pracy z dowolnym systemem rezerwacyjnym
Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 4 miejscu w rankingu największych biur podróży. Oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych: Dominikana, Tajlandia i Zjednoczone Emiraty Arabskie.
pracownik fizyczny / kierownik/koordynator / menedżer umowa o pracę pełny etat 4 500 - 7 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
10 dni
Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów na lokalnym rynku. Organizacja i koordynacja podróży służbowych, w tym rezerwacja hoteli, lotów, wynajem transportu i innych usług. Aktywne sprzedaże pakietów turystycznych i dodatkowych usług związanych z podróżami. Zapewnienie wysokiej...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Twój zakres obowiązków bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa Klientów; sprzedaż wycieczek, biletów lotniczych, miejsc hotelowych, ubezpieczeń i innych produktów z naszej oferty;
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
TWOJA MISJA Zapewnienie profesjonalnych, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję, Maksymalizowanie przychodów hotelu poprzez sprzedaż pokoi i usług hotelowych, identyfikowanie i rozwiązywanie problemów w sposób zapewniający satysfakcję gości i pracowników, Szkolenie i...
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...
Twoja misja Będziesz wspierać Kierownika Recepcji w zapewnieniu skoncentrowanych na potrzebach gości, najwyższej jakości usług świadczonych przez recepcję poprzez nadzorowanie pracy zespołu (około 20 pracowników), przestrzegania standardów marki (Novotel (326 pokoi) oraz Ibis (190...
Twoja misja W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. Będziesz...
Twoja misja W swojej pracy połączysz zaangażowanie, otwartość na innych oraz swoje doświadczenie, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, profesjonalną obsługą oraz indywidualnym, zorientowanym na ich potrzeby podejściem.
MISJA W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, chęci, zaangażowania, jak i dotychczasowego doświadczenia, zdobytej wiedzy, aby goście mogli cieszyć się miłą atmosferą, doskonałą i przyjazną obsługą, jak i indywidualnym , zorientowanym na ich potrzeby podejściem. OCZEKIWANIA...