Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twój zakres obowiązków: Tworzenie i utrzymywanie dokładnych i aktualnych harmonogramów produkcji; Odpowiedzialność za średnio i długoterminowe planowanie/analizę zdolności produkcyjnych, eskalowanie wszelkich problemów i wewnętrznych ograniczeń zdolności produkcyjnych; Przygotowywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: utrzymywanie doskonałych relacji z dotychczasowymi Klientami w rejonie i pozyskiwanie nowych odbiorców; opieka nad Klientem – rozpoznawanie potrzeb Klienta, doradztwo i sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej spółki; bardzo częste wyjazdy służbowe - obsługa...
Zakres obowiązków: analiza danych i opracowywanie raportów na potrzeby władz Uczelni oraz jednostek i komórek organizacyjnych, zadania związane z koordynacją działań jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowego, rzetelnego i terminowego wprowadzania danych w systemie...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
Jesteśmy operatorem logistycznym oferującym szeroki portfel usług z zakresu Transportu, Spedycji i Logistyki oraz Zarządzania Łańcuchem Dostaw. Działamy od 2000 roku. Obecnie w 11 oddziałach Grupy w Polsce i za granicą pracuje ponad 120 osób. Posiadając swoich agentów w 80 krajach jesteśmy codziennie gotowi realizować zlecenia do i z najdalszych zakątków ziemi.
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń
Miejsce pracy: Gdynia
Nr ref.: MSDR/10/16
Opis stanowiska:
Monitoring zrealizowanych zleceń pod kątem brakujących dokumentów,
Kontakt z przewoźnikami w celu windykacji dokumentów przewozowych,
Współpraca ze spedytorami w zakresie windykacji,
Pomoc w przygotowywaniu i wprowadzaniu faktur rozliczeniowych do systemu,
Przygotowanie zestawień, raportów,
Wsparcie Zespołu w bieżących pracach.
Wymagania:
Wykształcenie min. średnie,
Doświadczenie w podobnej pracy min. 1 rok,
Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu,
Zdolności analityczne,
Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
Znajomość pakietu Microsoft Office.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w prężnie rozwijającej się Firmie (umowa o pracę),
Niezbędne narzędzia pracy,
System świadczeń dodatkowych (pakiet medyczny lub sportowy).
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
2 dni
Twój zakres obowiązków: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych dotyczących ogrzewania mieszkań i zużycia wody; monitorowanie przebiegu procesu według wewnętrznych procedur; opracowywanie zleceń dla pracowników serwisu;
Twoje zadania: wprowadzanie i weryfikacja danych w systemie; opracowywanie i analiza danych; monitorowanie przebiegu procesu; opracowywanie zleceń wewnętrznych;
Twój zakres obowiązków: Tworzenie i utrzymywanie dokładnych i aktualnych harmonogramów produkcji; Odpowiedzialność za średnio i długoterminowe planowanie/analizę zdolności produkcyjnych, eskalowanie wszelkich problemów i wewnętrznych ograniczeń zdolności produkcyjnych; Przygotowywanie...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 dni
Opis stanowiska: utrzymywanie doskonałych relacji z dotychczasowymi Klientami w rejonie i pozyskiwanie nowych odbiorców; opieka nad Klientem – rozpoznawanie potrzeb Klienta, doradztwo i sprzedaż towarów będących w ofercie handlowej spółki; bardzo częste wyjazdy służbowe - obsługa...
Zakres obowiązków: analiza danych i opracowywanie raportów na potrzeby władz Uczelni oraz jednostek i komórek organizacyjnych, zadania związane z koordynacją działań jednostek i komórek organizacyjnych w zakresie prawidłowego, rzetelnego i terminowego wprowadzania danych w systemie...
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: pełnienie nadzoru nad robotami w specjalności sanitarnej, elektrycznej, pełnienie nadzoru nad realizowanymi umowami z podwykonawcami, współpraca przy opracowaniu zakresów robót na wykonanie remontów bieżących, współpraca w przygotowaniu...
ZADANIA NA STANOWISKU PRACY Kontrola i uaktualnianie instrukcji i procedur dotyczących procesów; Udział w audytach wewnętrznych i zewnętrznych; Przygotowywanie raportów; Prowadzenie dokumentacji związanej z ZSZ i SCA; Nadzór nad prawidłowym i terminowym obiegiem dokumentów zgodnie z...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
21 godz.
Zakres obowiązków: udział w planowaniu, przygotowywaniu i realizacji projektów, opracowywanie harmonogramów, tworzenie raportów z realizacji kontraktów, sporządzanie wyciągów z umów, przygotowywanie wstępnych wersji pism kontraktowych, tworzenie zestawień i analiz finansowych, udział w...
Główne zadania Przygotowanie raportów i analiz w tym także analiz ad-hoc; Przygotowanie raportów wynikowych i analiza odchyleń; Tworzenie budżetów i nadzór nad ich realizacją; Udział w procesie zamknięcia miesiąca; Tworzenie, rozbudowa i modernizacja narzędzi raportingowych (w oparciu...