eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Wsparciem użytkowników systemu informatycznego w codziennej pracy,
- Diagnostyką i rozwiązywaniem problemów w zakresie sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, smartfonów, tabletów oraz innych urządzeń mobilnych
- Określeniem źródeł i rozwiązywaniem problemów w zakresie oprogramowania systemowego, użytkowego, aplikacji biznesowych, kont użytkowników,
- Instalacją, konfiguracją oraz utrzymaniem jednostek z systemami Windows i oprogramowaniem klienckim,
- Instalacją, konfiguracją oraz utrzymaniem jednostek z systemami Android/iOS i
- oprogramowaniem klienckim,
- Wsparciem działu IT w podstawowym zakresie diagnostyki i obsługą sieci komputerowych,
- Koordynacją realizacji usług gwarancyjnych i pogwarancyjnych sprzętu teleinformatycznego,
- Prowadzeniem inwentaryzacji zasobów IT (sprzęt i licencje) oraz utrzymywaniem dokumentacji.
- Bardzo dobrej znajomości sprzętu komputerowego, peryferii, oprogramowania systemowego Windows, Android, iOS oraz aplikacji biurowych,
- Umiejętności diagnozowania problemów IT i samodzielności w ich rozwiązywaniu,
- Wiedzy dotyczącej bieżących trendów/premier w zakresie smartfonów, tabletów i
- oprogramowania mobilnego
- Bardzo dobrej organizacji pracy, systematyczności, dokładności i zdolności manualnych,
- Nastawienia na obsługę klienta wewnętrznego, komunikatywności oraz umiejętności pracy w zespole,
- Komunikatywnej znajomości angielskiego i prawa jazdy kat. B,
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku serwisanta sprzętu komputerowego oraz smartfon
- Pracę z mnóstwem ciekawych ludzi,
- Uczestnictwo w innowacyjnych projektach w jednej z największych firm e-commerce,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Pakiet benefitów, w tym bezpłatny dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl,
- Program poleceń dla pracowników,
- Ekspres pełen aromatycznych ziaren kawy,
- Swobodną atmosferę – mówimy do siebie „na Ty" i nie mamy dress code'u,
- Wspólny udział w sportowych imprezach dla chętnych.