eobuwie.pl to wiodący sklep na rynku e-commerce w Polsce, specjalizujący się w sprzedaży markowego obuwia i akcesoriów. Nasz asortyment to ponad 35 000 modeli butów i torebek! W ofercie posiadamy około 350 światowej klasy marek: Tommy Hilfiger, Guess, Furla, Armani Jeans, Melissa, ECCO, Clarks, Geox, Tamaris i wiele innych. Firma posiada ponad 20-letnią tradycję, a na koncie wiele prestiżowych nagród, w tym Doskonałości Mody Twojego Stylu 2014 i I miejsce w Rankingu Sklepów Internetowych Money.pl i Opineo.pl. Czekamy na młodych, zdolnych, kreatywnych, a także osoby z dużym doświadczeniem, które pomogą udoskonalić proces sprzedaży on-line.
Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Diagnostyką, określaniem źródeł i rozwiązywaniem problemów,
- Współpracą z dostawcami oprogramowania w zakresie pojawiających się błędów,
- Przeprowadzaniem testów wprowadzanych funkcjonalności w aplikacjach,
- Wsparciem użytkowników aplikacji systemowych w codziennej pracy,
- Obsługą zgłoszeń w dedykowanym portalu zgłoszeniowym,
- Tworzeniem i utrzymaniem dokumentacji.
- Umiejętności szybkiego uczenia się,
- Odpowiedzialności za powierzone zadania,
- Umiejętności samodzielnej organizacji pracy,
- Predyspozycji do pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
- Umiejętności myślenia analitycznego oraz przyczynowo-skutkowego,
- Mile widziane doświadczenie i wiedza dotycząca funkcjonowania systemów ERP,
- Dodatkowym atutem będzie wykształcenie wyższe na kierunku Informatycznym/Logistycznym.
- Pracę z doświadczonym zespołem osób, które tworzą i rozwijają rynek e-commerce w Polsce,
- Możliwość rozwoju i zdobywania wiedzy,
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia,
- Zajęcia z języka angielskiego,
- Przyjazną i swobodną atmosferę w zespole - zwracamy się do siebie po imieniu,
- Pakiet benefitów, w tym dostęp do Programu Multisport i prywatną opiekę medyczną,
- Rabaty pracownicze na produkty dostępne w eobuwie.pl, modivo.pl oraz CCC.