Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Żarnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca łódzkie Pabianice Pracownik help desk Pabianice
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT

Adamed Sp. z o.o.
Pabianice
praca stacjonarna
2376 dni temu

Adamed to lider na polskim rynku leków nowej generacji dla wielu grup terapeutycznych, m.in. kardiologii, psychiatrii, pulmonologii i ginekologii, dla którego priorytetem są badania nad innowacyjnymi terapiami na choroby cywilizacyjne. Intensywnie rozwija działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków. Obecnie firma zatrudnia blisko 1700 osób zarówno w kraju, jak również w swoich filiach w Hiszpanii, Czechach, Słowacji, Rosji, Ukrainie i Kazachstanie.

 

Otwartość i Innowacyjność, Wzajemny Szacunek, Jakość, Doskonałość Operacyjna oraz Elastyczność i Szybkość Działania to wartości, którymi kierujemy się w codziennej pracy. Jesteśmy również firmą wyróżnioną godłem Solidnego Pracodawcy branży farmaceutycznej.

 

W związku z rozwojem biznesu oraz konsolidacją procesów w ramach grupy, obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia IT
Miejsce pracy: Pabianice
Do obowiązków nowo zatrudnionej osoby będzie należało:
  • Udzielanie wsparcia, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych pracowników firmy.
  • Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych oraz mailowych.
  • Rejestracja błędów i usterek zgłaszanych przez użytkowników.
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu i programowania.
Od kandydatów oczekujemy:
  • Wyższego wykształcenia (preferowany profil: informatyka).
  • Mile widziane doświadczenie w zespole ServiceDesk.
  • Znajomość systemów informatycznych (Windows, MS Office, MS Project).
  • Umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów.
  • Znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (poziom zaawansowany będzie dodatkowym atutami).
  • Samodzielności w działaniu.
  • Bardzo dobrej organizacji pracy.
  • Staranności w działaniu.
  • Umiejętności współpracy w zespole.
Oferujemy:
  • Pracę pełną pasjonujących wyzwań.
  • Niezbędne narzędzia pracy.
  • Możliwość rozwoju zawodowego, zdobycia nowej wiedzy i umiejętności.
  • Atrakcyjny system motywacyjny.
  • Miłą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
W ofercie prosimy o zawarcie poniższej klauzuli:

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez spółki z Grupy  Adamed (Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice, Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów, Fundacja Grupy Adamed ul. Karowa 31 A, Warszawa, Admarka Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów) dla celów obecnej i przyszłych procesów rekrutacji.

Oświadczam, iż zostałem poinformowany, że administratorem moich danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r.(t.j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1182 z późn. zm. ) są spółki z Grupy  Adamed (Adamed Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Adamed Consumer Healthcare S.A., Pieńków 149, 05-152 Czosnów, Pabianickie Zakłady Farmaceutyczne Polfa S.A., ul. Marszałka J. Piłsudskiego 5, 95-200 Pabianice, Zakład Farmaceutyczny Adamed PHARMA S. A., ul. Szkolna 33, 95-054 Ksawerów, Fundacja Grupy Adamed ul. Karowa 31 A, Warszawa, Admarka Sp. z o.o., Pieńków 149, 05-152 Czosnów ),  które przetwarzają dane osobowe zawarte w mojej ofercie pracy  w celach rekrutacyjnych. Zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych, prawie do wglądu w ich treści oraz ich poprawiania i usuwania.
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale IT / Help Desk

    TRAKCJA S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Service Desk Specialist

    METRO Global Solution Center Sp. z o.o.   Szczecin, Plac Brama Portowa 1    praca hybrydowa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    General duties: 1st level of support for system users in resolving requests; ticket queue management in the Jira system; cooperation with customers within METRO group (it's not a call center) timely data entry into the system in accordance with the designated SLA level; ongoing monitoring of the...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta

    Concentrix   Lublin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Twój zakres obowiązków Obsługa połączeń przychodzących; Obsługa Klientów polskojęzycznych; Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń;...
  • Technical customer support specialist with Dutch

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   9 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responsibilities: Customer support (pre-sales and post-sales) for security cameras and system users via calls and chats; Handling requests for the following devices and systems: Wire-Free Security Cameras, Indoor Smart Home Cameras, Security Camera Systems, WiFi/PoE Cameras & NVRs. Assist customers...
  • Specjalista / Specjalistka IT Wsparcia Technicznego Klubów

    Benefit Systems S.A.   Warszawa, Plac Europejski 2    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Sprawdź swój codzienny plan treningowy: Będziesz odpowiadać za wsparcie naszych partnerów w codziennych problemach ze sprzętem i oprogramowaniem w ramach pierwszej linii wsparcia; Zajmiesz się instalacją oraz konfiguracją systemów operacyjnych dla stacji roboczych, serwerów; Do...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Solina    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Międzybrodzie Bialskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Dychów    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Specjalista ds. Wsparcia Użytkownika

    PGE Systemy S.A.   Żarnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków Zapewnienie dostępności i ciągłości pracy systemów informatycznych w powierzonym zakresie Eksploatacja systemów informatycznych zgodnie z przyjętymi procedurami oraz dobrymi praktykami Wykonywanie działań (diagnoza, analiza, rozwiązanie) mających na celu przywrócenie...
  • Members Support Agent with English

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support; Maintain master data; Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams; Verify...