Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Maps Data Reviewer with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Work model: work from the office Standard working hours What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków....
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Pracownik I-wszej linii wsparcia Gdynia
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników (pierwsza linia)

Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników (pierwsza linia)

TREFL
Gdynia
praca stacjonarna
1746 dni temu
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Użytkowników (pierwsza linia)
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    praca zmianowa
  • kontakt z pracownikami firmy w zakresie przyjmowania, weryfikacji oraz obsługi zgłoszeń użytkowników
  • diagnoza oraz rozwiązywanie problemów w ramach pierwszej linii wsparcia (pomoc użytkownikom w obsłudze urządzeń oraz aplikacji wykorzystywanych w organizacji)
  • konfiguracja urządzeń w oparciu o precyzyjne instrukcje
  • monitorowanie stanu urządzeń działających głównie w obszarze produkcyjnym, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych
  • współpraca z innymi pracownikami działu oraz firmami zewnętrznymi dostarczającymi wsparcie IT
  • dokumentowanie podejmowanych działań, prowadzenie ewidencji oprogramowania i urządzeń
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w dziale (opisywanie faktur, przygotowywanie zestawień oraz protokołów)
  • wykazujesz gotowość do pracy zmianowej – warunek konieczny
  • posiadasz wykształcenie średnie kierunkowe lub jesteś w trakcie studiów zaocznych w tym zakresie
  • Twój język angielski jest na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną
  • swobodnie poruszasz się w środowisku Microsoft Windows 10 oraz znasz pakiet Microsoft Office
  • z pasją i zainteresowaniem śledzisz zagadnienia związane z obszarem IT
  • Twoją mocną stroną jest skrupulatność i dokładność w wykonywanych zadaniach
  • cechuje Cię komunikatywność oraz umiejętność współpracy

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w pracy w dziale IT
  • posiadanie prawa jazdy kat. B

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

 

Podstawowe informacje
  • miejsce pracy:
    Gdynia
  • rodzaj umowy:
    umowa o pracę
  • godziny pracy:
    praca zmianowa
jakie będa Twoje zadania?
  • kontakt z pracownikami firmy w zakresie przyjmowania, weryfikacji oraz obsługi zgłoszeń użytkowników
  • diagnoza oraz rozwiązywanie problemów w ramach pierwszej linii wsparcia (pomoc użytkownikom w obsłudze urządzeń oraz aplikacji wykorzystywanych w organizacji)
  • konfiguracja urządzeń w oparciu o precyzyjne instrukcje
  • monitorowanie stanu urządzeń działających głównie w obszarze produkcyjnym, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych
  • współpraca z innymi pracownikami działu oraz firmami zewnętrznymi dostarczającymi wsparcie IT
  • dokumentowanie podejmowanych działań, prowadzenie ewidencji oprogramowania i urządzeń
  • dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w dziale (opisywanie faktur, przygotowywanie zestawień oraz protokołów)
Sprawdzisz się w tej roli, jeśli:
  • wykazujesz gotowość do pracy zmianowej – warunek konieczny
  • posiadasz wykształcenie średnie kierunkowe lub jesteś w trakcie studiów zaocznych w tym zakresie
  • Twój język angielski jest na poziomie umożliwiającym posługiwanie się dokumentacją techniczną
  • swobodnie poruszasz się w środowisku Microsoft Windows 10 oraz znasz pakiet Microsoft Office
  • z pasją i zainteresowaniem śledzisz zagadnienia związane z obszarem IT
  • Twoją mocną stroną jest skrupulatność i dokładność w wykonywanych zadaniach
  • cechuje Cię komunikatywność oraz umiejętność współpracy

Dodatkowymi atutami będą:

  • doświadczenie w pracy w dziale IT
  • posiadanie prawa jazdy kat. B
Co oferujemy?
  • polski producent
  • prwatna opieka medyczna
  • karty reakreacyjno-sportowe
  • ubezpieczenia grupowe
  • stabilność zatrudnienia
  • nowoczesny park maszynowy
  • bezpieczeństwo pracy
  • inicjatywy pracownicze
  • karnety na mecze
  • rabaty na produkty
  • bezpłatny parking
Kim jesteśmy?

Trefl SA to dynamicznie rozwijająca się rodzinna firma, obecna na rynku od 1985 roku. Tworzymy z myślą o dzieciach i ich rodzicach. Chcemy, by nasze ciekawe i bezpieczne zabawki dostarczały pomysłów na poznawanie świata, kształtowanie pozytywnych postaw oraz wspólne spędzanie czasu. Każdego dnia ponad 600 pracowników przyczynia się do rozwoju naszego przedsiębiorstwa. Za sukcesem firmy Trefl stoją ludzie. Pracownicy pełni pasji, zaangażowania, nastawieni na realizację celów, wychodzący z inicjatywą. Właśnie tych cech poszukujemy również u kandydatów – naszych przyszłych pracowników.

 

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Troubleshooting Agent with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Gdańsk    praca zdalna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Work model: Remote What we do: We are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków. With the capacity to support various clients, we offer a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Tech Solutions Specialist with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses - helping them go from doing digital to being digital. In Poland, our offices are located in Gdańsk, Wroclaw, and Krakow. With the capacity to support various clients, we offer a world of...
  • Maps Data Reviewer with German

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Work model: work from the office Standard working hours What we do As Top Employer, we are dedicated to helping the world's leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. Cognizant Poland offices are located in Gdańsk, Wrocław, and Kraków....
  • Specjalista IT – Wsparcie Techniczne

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem komputerowym i aplikacjami wewnętrznymi; Przygotowywanie komputerów pracowników do pracy; Podstawowa konfiguracja serwerów oraz sieci LAN/WAN i Wi-Fi; Monitorowanie infrastruktury IT i analiza jej działania; Praca zgodnie ze...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    3 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...