Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Młodszy Specjalista ds. Zdalnych Kanałów Obsługi Klienta
Do naszego Zespołu Zdalnych Kanałów Obsługi Klienta poszukujemy
LUDZI Z PASJĄ, KTÓRZY NIE BOJĄ SIĘ WYZWAŃ, INSPIRUJĄ INNYCH
I POZYTYWNIE PODCHODZĄ DO PRACY!
Dołącz do pasjonatów, którzy tworzą zespół zajmujący się bieżącą obsługą klienta
oraz pracą ze zdalnymi kanałami komunikacji.
Jako Młodszy Specjalista ds. Zdalnych Kanałów Obsługi Klienta:
- Wspieraj naszych abonentów w ramach posiadanych usług
- Wykorzystuj narzędzia zdalnej komunikacji elektronicznej oraz połączenia przychodzące
- Doskonal swoje umiejętności negocjacyjne
- Realizuj cele i zdobywaj doświadczenie sprzedażowe
Czuj się u nas dobrze Zapewnimy Ci:
- Prywatną opiekę medyczną z możliwością dołączenia rodziny i znajomych
- Zestaw nc+ (antena, dekoder), czyli dostęp do bogatej oferty pakietów nc+
- Karty Multisport i wejścia bez limitu (Pakiet Plus)
- Ubezpieczenie grupowe na preferencyjnych warunkach
- Konkursy, imprezy integracyjne i masę eventów, na które zaprosimy Ciebie i Twoich bliskich
Trochę o Tobie:
- Masz doświadczenie w pracy w specyfice Obsługi Klienta/Call Center lub chcesz się rozwijać w tych obszarach
- Skutecznie odnajdujesz się w zmieniającym się środowisku i samodzielnie realizujesz swoje obowiązki,
- Znasz MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Cechuje Cię dokładność i systematyczność
- Jesteś nastawiony na realizację celów i potrafisz efektywnie wspierać biznes