J. S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. (www.hamilton.com.pl)
jest największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań,
ekspertyz jakościowych i szkoleń, dysponującą siecią laboratoriów analitycznych.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
- pełna opieka nad Klientem (koordynacja całego przebiegu realizowanych zleceń)
- nadzór nad terminowością wykonywanych zleceń
- prowadzenie działań mających na celu bieżące rozpoznanie rynku, a w szczególności konkurencji
- monitorowanie i analizowanie sprzedaży, raportowanie
- współpraca z innymi działami wewnątrz organizacji J.S. Hamilton w celu prawidłowej i terminowej realizacji zleceń
- wykształcenie wyższe (technologia żywności, biotechnologia, towaroznawstwo, chemia lub pokrewne)
- minimum roczne doświadczenie w bezpośredniej obsłudze Klienta
- realizacja wyznaczonych celów
- biegła obsługa - pakiet Office, Internet
- doświadczenie w branży laboratoryjnej - będzie dodatkowym atutem
- umowę o pracę
- ubezpieczenie na życie, prywatną opiekę medyczną w Medicover, dofinansowanie do kart sportowych
- benefity w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych
- pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16
- współpracę ze znanymi sieciami handlowymi
- merytoryczne wsparcie doświadczonego zespołu
Poznaj
J.S. Hamilton Poland Sp. z o.o.
Jesteśmy największą w Polsce firmą świadczącą niezależne usługi w zakresie badań i ekspertyz jakościowych, dysponującą siecią akredytowanych laboratoriów analitycznych.
Dla naszych klientów z wielu branż oferujemy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych analiz żywności, kosmetyków i produktów chemii gospodarczej, farmaceutyków, opakowań i artykułów przemysłowych, paliw ciekłych i stałych i wielu innych.
J.S. HAMILTON POLAND Sp. z o.o. posiada ponad 10 oddziałów w Polsce oraz na rynku zagranicznym. Łącznie zatrudnia ponad 900 osób.