Młodszy / Starszy Specjalista Premium Contact Centre
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: JW/CP/AP/4/2018
Podstawą działania ING Banku Śląskiego jest współpraca i otwartość na różnorodność. Rozwijamy się dzięki skutecznemu działaniu i wychodzeniu z inicjatywą. Jeśli chcesz wprowadzać z nami zmiany i usprawnienia, zapraszamy do aplikowania.
W naszym zespole będziesz odpowiedzialny/a za:
- Aktywną sprzedaż produktów inwestycyjnych przy wykorzystaniu nowych technologii
- Budowanie trwałej satysfakcji klientów ze współpracy z bankiem
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta w trakcie realizacji procesu sprzedażowego oraz posprzedażowego z uwzględnieniem standardów jakościowych
- Udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji nt. produktów specjalistycznych oraz podstawowych produktów i usług banku, z zachowaniem wysokiej jakości obsługi
- Przyjmowanie i realizowanie finansowych i niefinansowych dyspozycji klientów, udzielanie informacji finansowych zgodnie z obowiązującymi procedurami i regulacjami wewnętrznymi
Od kandydatów oczekujemy:
- Znajomości oferty inwestycyjnej
- Odpowiedzialności, inicjatywy, samodzielności i konsekwencji w działaniu
- Umiejętności szybkiego uczenia się i chęci rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku
- Umiejętności skutecznej realizacji postawionych celów
- Pozytywnego nastawienia do ludzi i otwartości na zmiany
- Obsługa klienta w języku angielskim będzie dodatkowym atutem
Naszym pracownikom oferujemy: