asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Identyfikacja potencjalnych klientów i projektów na rynku budowlanym. Analiza danych z serwisów branżowych i monitoring inwestycji. Współpraca z działem sprzedaży przy przygotowywaniu ofert i materiałów informacyjnych. Kontakty z klientami w celu gromadzenia informacji i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
18 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Klient portalu Praca.pl
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
Opis stanowiska: Bieżące śledzenie rynku budowlanego i wyszukiwanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca z narzędziami do analizy danych branżowych, w tym Kompas Inwestycji. Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych. Utrzymywanie kontaktu...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Twój zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie...
Naszą wizją są modne dodatki w atrakcyjnych cenach, którą realizujemy z sukcesem już od 1990 roku. Nasze popularne marki SIX i I AM są dostępne w 13 000 punktach sprzedaży w 35 krajach. To sprawia, że beeline jest jedną z największych międzynarodowych firm oferujących sztuczną biżuterię oraz modne dodatki.
4 500 pracowników dba o stały rozwój firmy na nowych rynkach oraz o ciągłe poszerzanie oferty naszych marek. Działamy z pasją i odpowiedzialnością, co zapewnia nam sukces i nieustanny rozwój.
Chciałbyś zostać jednym z nas?
W związku z rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowisko:
Mobile Merchandiser
Miejsce pracy: Częstochowa Forma zatrudnienia: niepełny etat
Twoje obowiązki:
Obsługa przydzielonych punktów sprzedaży;
Dekorowanie punktów sprzedaży i zapewnienie właściwej ekspozycji produktów, zgodnie ze standardami visual merchandisingu;
Wdrażanie założeń marketingowych zgodnie z wytycznymi;
Zamawianie towaru i przyjmowanie dostaw;
Uzupełnianie raportów ze sprzedaży;
Prowadzenie wyprzedaży, promocji i zmian kolekcji;
Codzienne utrzymywanie relacji z partnerami biznesowymi;
Dostarczanie klientom informacji o produktach.
To, co możemy zaoferować:
Interesującą pracę i ciekawy zakres obowiązków;
Bardzo dobrą atmosferę pracy;
Atrakcyjne warunki wynagrodzenia.
To, czego oczekujemy od Ciebie:
Minimum średnie wykształcenie;
Mile widziane doświadczenie w sprzedaży detalicznej lub dowolnym sektorze usługowym;
Mile widziane doświadczenie w dekorowaniu i merchandisingu powierzchni sprzedaży;
Znajomość pakietu MS Office oraz dostęp do Internetu,
asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: Identyfikacja potencjalnych klientów i projektów na rynku budowlanym. Analiza danych z serwisów branżowych i monitoring inwestycji. Współpraca z działem sprzedaży przy przygotowywaniu ofert i materiałów informacyjnych. Kontakty z klientami w celu gromadzenia informacji i...
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
18 godz.
Twój zakres obowiązków Diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów; Aktywne pozyskiwanie Klientów i utrzymywanie z nimi pozytywnych relacji; Realizacja celów sprzedażowych; Kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi; Operacyjna obsługa Klientów...
Opis stanowiska: Monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów. Wyszukiwanie nowych projektów i analiza danych z serwisów branżowych, w tym Kompasu Inwestycji. Współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert i materiałów sprzedażowych. Wstępny kontakt z...
Do Twoich obowiązków będzie należeć: monitorowanie rynku budowlanego i identyfikacja potencjalnych klientów, codzienna praca z Kompasem Inwestycji – wyszukiwanie nowych projektów, analiza danych, weryfikacja statusów inwestycji, współpraca z działem handlowym przy przygotowywaniu ofert...
Klient portalu Praca.pl
Bielsko-Biała
praca stacjonarna
specjalista mid / senior / ekspert umowa o pracę pełny etat
7 dni
Aktywne pozyskiwanie klientów i budowanie z nimi długofalowych relacji. Diagnozowanie potrzeb klientów i dopasowywanie odpowiednich rozwiązań finansowych. Sprzedaż produktów bankowych, w tym funduszy inwestycyjnych. Operacyjna obsługa klientów indywidualnych i firm z sektora MŚP....
Opis stanowiska: Bieżące śledzenie rynku budowlanego i wyszukiwanie nowych projektów inwestycyjnych. Praca z narzędziami do analizy danych branżowych, w tym Kompas Inwestycji. Wsparcie działu handlowego w przygotowywaniu ofert, prezentacji i materiałów sprzedażowych. Utrzymywanie kontaktu...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
22 godz.
Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Zapewnianie bieżącego wsparcia administracyjnego zespołu sprzedażowego; Obsługa wewnętrznych systemów wykorzystywanych w procesach handlowych; Pomoc w kontaktach z klientami biznesowymi i przy przygotowywaniu dokumentów; Tworzenie umów, aneksów i zestawień dla klientów; Przygotowywanie...
bardzo dobry dojazd z Warszawy autobusem ZTM linia 713 i 743 Twój zakres obowiązków telefoniczna i mailowa obsługa klienta i zamówień, wspieranie przedstawicieli handlowych w zakresie współpracy z klientem, tworzenie i prowadzenie baz danych, przygotowywanie ofert sprzedażowych, prowadzenie...