Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...
Zobacz więcej ofert pracy

Office Manager

Amsterdam Standard Sp. z o.o.
Rzeszów
menedżer
pełny etat / część etatu
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1628 dni temu

 

Jesteśmy polsko-holenderską firmą, która rozwija swoje produkty i świadczy usługi programistyczne w zakresie tworzenia serwisów internetowych i aplikacji mobilnych. Skupiamy w swoich szeregach developerów nastawionych z pasją do tego, co robią, a przede wszystkim otwartych na nowe wyzwania i nowinki technologiczne. 

 

Szukamy osoby, której zadaniem będzie zapewnienie sprawnego funkcjonowania naszego biura w Rzeszowie na stanowisku:

 

Office Manager
Miejsce pracy: Rzeszów
Co będzie należało do Twoich obowiązków?
  • obsługa recepcji biura, odbiór i nadawanie przesyłek, przyjmowanie gości,
  • kontakt z zarządcą budynku oraz zespołem technicznym, zgłaszanie usterek w biurze, umawianie napraw i serwisów,
  • zamawianie artykułów biurowych i spożywczych,
  • organizowanie i umawianie spotkań wewnętrznych,
  • dbanie o przestrzeń biurową,
  • kontakt z zatrudnionymi pracownikami i wsparcie w realizacji ich pomysłów czy zgłaszanych problemów, 
  • onboarding nowych pracowników: zamawianie sprzętu IT, organizowanie pierwszego dnia pracy,
  • wsparcie w zakresie organizacji imprez firmowych i eventów.
Szukamy osoby, która:
  • posiada min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku biurowym/administracyjnym,
  • zna narzędzia pakietu Google Drive,
  • jest samodzielna i odpowiedzialna, można na niej polegać,
  • łatwo nawiązuje kontakty z innymi ludźmi,
  • umie zarządzać swoim czasem, dobrze zorganizować sobie pracę i ma mnóstwo pomysłów w jaki sposób prowadzić biuro i dbać o dobrą komunikację z pracownikami,
  • zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
Jakie masz możliwości w Amsterdam Standard?
  • dowolna forma umowy: umowa o pracę, umowa B2B, Ty wybierasz,
  • praca jest na cały etat, ale jeśli możesz pracować w niepełnym wymiarze godzin, to daj znać, rozważymy to,
  • rozwijasz się - oferujemy dofinansowane przez nas szkolenia, na które jest roczny budżet do wykorzystania,
  • integracja naszych pracowników jest dla nas bardzo ważna - możesz liczyć na ciekawe imprezy :)
  • opieka medyczna i karta Multisport.
Informujemy, że Administratorem danych jest Amsterdam Standard Sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie przy ul. Jana Kilińskiego 2. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Kandydatowi przysługuje prawo dostępu do treści danych i ich poprawiania, podanie danych jest dobrowolne.
 

Podobne oferty

  • Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

    Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta; aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi...
  • Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług

    Klient portalu Praca.pl   Tarnobrzeg    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu...
  • Menedżer / Menadżerka serwisu posprzedażowego

    Klient portalu Praca.pl   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    kompleksowe zarządzanie obszarem obsługi posprzedażowej w strukturach wielozakładowych na terenie Polski, nadzór nad procesami reklamacyjnymi i serwisowymi od zgłoszenia do zamknięcia sprawy, koordynacja pracy zespołów wewnętrznych oraz współpraca z zewnętrznymi partnerami serwisowymi i...
  • Kierownik / Kierowniczka Obsługi Posprzedażowej

    Roca Polska Sprawdzona firma   Gliwice    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kierownik/-niczka Obsługi Posprzedażowej będzie odpowiedzialny / -a za integrację działów obsługi posprzedażowej w dwóch zakładach Grupy w Polsce oraz za zarządzanie całością procesów posprzedażowych w imieniu wszystkich podmiotów w Polsce. Zakres obowiązków: Całościowe...