Operations Manager

Unique People sp. z o.o.
Katowice
kierownik/koordynator / menedżer
praca stacjonarna
6 dni temu
Agencja Zatrudnienia Unique People o numerze 27584 prowadzi kompleksowy zakres usług rekrutacyjnych dla wszystkich spółek CCIG Group.
Operations Manager
Główne zadania:
  • realizowanie celów ilościowych i jakościowych na podległych projektach sprzedażowych oraz infolinijnych w ramach wyznaczonej strategii,
  • analiza otrzymywanych raportów oraz optymalizacja kluczowych procesów,
  • bieżąca praca z kadrą managerską, delegowanie zadań i obowiązków,
  • prowadzenie racjonalnej i zgodnej z przyjętymi założeniami polityki kadrowej w ramach zarządzanych teamów,
  • budowanie i utrzymywanie silnych relacji z Kontrahentami,
  • raportowanie do Dyrektora Oddziału,
  • realizowanie dodatkowych obowiązków zleconych przez Zarząd.
Nasze oczekiwania:
  • min. 2-letnie doświadczenie w sprzedaży/obsłudze klienta call center,
  • min. 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołami w strukturze organizacji,
  • wykształcenie wyższe,
  • silna orientacja na cel i zadania,
  • umiejętność budowania silnych relacji z klientami na wszystkich poziomach współpracy,
  • charyzma i umiejętność budowania autorytetu, a także umiejętność efektywnego motywowania zespołów,
  • umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku pod presją czasu,
  • zdolność analitycznego myślenia i bardzo dobre zdolności organizacyjne.
Mile widziane:
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
Oferujemy:
  • profesjonalne wdrożenie do pracy,
  • długoterminową współpracę w największym call center w Polsce,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • możliwość awansu w strukturze organizacji,
  • dodatkowe benefity: opieka medyczna, karta Multisport, karta rabatowa, ubezpieczenia grupowe.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Unique People sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Unique People to Agencja Zatrudnienia o numerze 27584, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla Spółki CCIG Group.

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.

Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!

Proces rekrutacji

Krok APLIKACJA ON-LINE APLIKACJA ON-LINE / TELEFONICZNA / MAILOWA
Krok KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA KRÓTKA ROZMOWA TELEFONICZNA
Krok SPOTKANIE SPOTKANIE Z PRZEDSTAWICIELEM LOKALNEGO DZIAŁU HR W FORMIE ONLINE BĄDŹ W LOKALIZACJI
Krok DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY DECYZJA O PODJĘCIU WSPÓŁPRACY
Krok PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW) PAKIET WDROŻENIOWY (DLA KONSULTANTÓW)
Krok PODPISANIE UMOWY PODPISANIE UMOWY
Krok ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY ROZPOCZĘCIE WSPÓŁPRACY

Podobne oferty

  • Sales Team Manager with Czech (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Job description: Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and employee support; Support in process development; Conducting feedback and conversations with employees; Monitoring, reporting and analysis of KPIs relevant to the project;