Operator Helpdesk

FARMACOL S.A.

Katowice

92 dni temu

GK FARMACOL to jeden z największych dystrybutorów farmaceutycznych w Polsce, łączący doświadczenie i najlepsze tradycje polskiego biznesu z nowoczesnym sposobem zarządzania.


Atutem naszej firmy są wysoko wykwalifikowani eksperci ściśle współpracujący na każdym stanowisku pracy. Jeśli cenisz sobie profesjonalizm, chcesz wyznaczać nowe kierunki rozwoju, lubisz podejmować nowe wyzwania i chcesz uczestniczyć
w naszym sukcesie, a do każdego zadania podchodzisz indywidualnie…


Dołącz do grupy fachowców, którzy zmieniają oblicze biznesu - zostań współtwórcą sukcesu
Grupy Kapitałowej FARMACOL.


Obecnie poszukujemy kandydata na stanowisko:

Operator Helpdesk
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
  • Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników;
  • Rejestracja zgłoszeń, śledzenie cyklu obsługi zgłoszeń;
  • Udzielanie informacji użytkownikom o statusie zgłoszeń i postępie ich realizacji;
  • Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów aplikacyjnych, sprzętowych i sieciowych;
  • Współpraca z innymi działami i zespołami IT w Polsce;
  • Instalacja i konfiguracja sprzętu oraz oprogramowania.
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie;
  • Punktualność oraz terminowe wykonywanie powierzonych czynności;
  • Silna motywacja do pracy i pozyskiwania nowej wiedzy technicznej;
  • Komunikatywność i umiejętność pracy z użytkownikiem;
  • Sumienność i odpowiedzialność w wykonywaniu zadań;
  • Intuicja i doświadczenie w rozwiązywaniu problemów ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem;
  • Znajomość środowiska Microsoft Windows i aplikacji biurowych;
  • Znajomość zagadnień sieciowych i protokołu TCP/IP.
Oferujemy:
  • Pracę w firmie o stabilnej pozycji rynkowej;
  • Możliwość rozwoju oraz zdobycia doświadczenia;
  • Pakiet benefitów: ubezpieczenie na życie, pakiet sportowy, pakiet zdrowotny
Poznaj stanowisko: Pracownik help desk 
Praca na stanowisku pracownik help desk związana jest z obsługą klienta (zarówno połączeń przychodzących, jak i wychodzących). Do codziennych obowiązków zatrudnionej osoby należy odpowiadanie na zapytania klientów, wsparcie serwisowe, instalowanie sieci telefonicznych i komputerowych. Osoba pracująca na stanowisku pracownik help desk musi posiadać wykształcenie ...
Praca Pracownik help desk