Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kluczowa rola w firmie TSL z tradycjami, o stabilnej pozycji na rynku. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Kompleksowa obsługa: od tworzenia ofert po nadzór nad realizacją zleceń spedycyjnych. Codzienna koordynacja zamówień i raportowanie do przełożonego. Aktywna analiza...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Erontrans Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych; Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji; Nadzór nad bieżącą obsługą...
  • Starszy Specjalista ds. Leasingu

    IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...
  • Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem.
  • Specjalista ds. Realizacji Zamówień

    SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej oraz jej systematyczne porządkowanie. Organizowanie transportów i obsługa logistyczna zamówień. Monitorowanie realizacji zleceń i pilnowanie harmonogramów. Prowadzenie korespondencji technicznej i wsparcie administracyjne....
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Logistyki

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twoje Główne Zadania: Wprowadzanie i weryfikacja zamówień w systemie. Kompletowanie dokumentacji sprzedaży, spedycyjnej i celnej (terminowość). Tworzenie nowych produktów w systemie na podstawie danych. Codzienna współpraca z działami firmy i firmami spedycyjnymi w celu realizacji zamówień.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów i Logistyki

    Solarispolska.pl Sp. z o.o.   Kraków, Podgórze, 20m od przystanku autobusowego Makowa, w niedalekiej okolicy Dworca kolejowego Kraków Płaszów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres Obowiązków Samodzielne prowadzenie pełnych procesów zakupowych i składanie zamówień. Negocjacje z dostawcami (ceny, terminy dostaw) oraz analiza ofert rynkowych. Codzienna obsługa stałych dostawców zagranicznych (mail, telefon, w j. angielskim). Monitorowanie, ocena i zarządzanie...
  • Młodsza / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zamówień Klientów

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. Handlowych

    Primost Południe Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert, negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami, sporządzanie zleceń i umów handlowych, udoskonalanie...
  • Specjalista wsparcia sprzedaży i wynajmu

    SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Zamówień Gdynia
Order Management Specialist with French

Order Management Specialist with French

Refinitiv, an LSEG business
Gdynia
specjalista (mid)
praca stacjonarna
1512 dni temu
Order Management Specialist with French
Miejsce pracy: Gdynia

WE ARE LOOKING FOR A NEW COLLEAGUE:

Order Management Specialist with German

 

YOU AND YOUR TEAM

You will join the Order Management division of the Customer Operations organization with around 75 colleagues based in Gdynia. Altogether our major responsibility is to provide administrational support to our client-facing teams (usually these are Account Managers from the Sales department). As Order Management Specialists we cooperate with a number of internal teams and sometimes we also directly support external clients.

 

WHY IS THIS JOB IMPORTANT?

As an Order Management Specialist you will facilitate all administrative processes to assure that our client signs the proper contract, receives access to use our products and is correctly billed. We call our service “order to cash” because we manage the series of tasks that need to be processed from the moment the client puts an order till the invoice is paid.

 

SOME OF THE DAILY TASKS YOU WILL PERFORM:

  • Preparing contracts for clients who decide to buy our products or services
  • Creating client’s accounts and granting system permissions for the proper services
  • Managing billing process and assure that clients receive correct invoices
  • Resolving compliance issues in cooperation with Compliance & Legal Teams
  • Operating on a number of internal tools and applications related to customer relationship management (CRM)
  • Responding to clients’ queries assuring the highest standards of customer service
WHAT DO YOU NEED TO BRING?
  • English language fluency
  • French language fluency (at least B2 level)
  • Excellent communication skills to feel comfortable when collaborating with a number of different teams
  • Excellent organizational skills and ability to quickly learn new processes and applications
  • Very good analytical and critical thinking skills to enable you to look for alternative solutions when facing e.g. system errors
  • Strong computer skills, including experience with Microsoft Office applications
  • Aptitude for work in a fast paced and goal-oriented environment
YOU WILL BE EVEN MORE COMPETITIVE WITH:
  • Previous experience in using CRM platforms such as Siebel or Salesforce and/or billing systems such as SAP
YOU RECEIVE:
  • 1-month training that will get you prepared to deliver your daily tasks
  • Buddy’s support during your first months in the company and thorough onboarding program to get you prepared for daily work
  • Casual and diverse office environment where colleagues come from over 40 countries
  • A range of development opportunities through traditional training, on-site and international projects
  • Wellbeing scheme including private healthcare, insurance, Multisport card, weekly fruit days and more than 10 sports teams to join
  • Flexibility and home-office opportunities
  • Access to Refinitiv products with real-time economic data
  • High standards of ethics in the workplace
  • Two additional days off for charity events
  • Free yoga classes and trainings with physiotherapist in the office

At LSEG, we believe that creating a diverse and inclusive organisation is fundamental to the way we deliver on our promise – and our purpose. You’ll be part of an organisation of over 25,000 people, spanning 70 countries. We recognise the individual perspectives each of our colleagues brings, and our diverse workforce is one of our greatest strengths. In supporting collaboration and creativity and encouraging new ideas across a diverse and inclusive workforce, we can improve how we are driving financial stability, empowering economies and enabling customers to create sustainable growth.

 

LSEG offers a range of tailored benefits and support from healthcare and retirement planning to paid volunteering days and wellbeing initiatives.

 

We are an equal opportunities employer. We do not discriminate on the basis of race, religion, colour, national origin, gender, sexual orientation, gender identity, gender expression, age, marital or veteran status, pregnancy or disability, or any other basis protected under applicable law. In accordance with applicable law, we make reasonable accommodations for applicants' and employees' religious practices and beliefs, as well as any mental health or physical disability needs.

 

Please take a moment to read this privacy notice carefully, as it describes what personal information the London Stock Exchange Group (LSEG) (“We”) may hold about you, what it’s used for, and how it’s obtained, your rights and how to contact us as a data subject.

 

If you are submitting as a Recruitment Agency Partner, it is essential and your responsibility to ensure that candidates applying to LSEG are aware of this privacy notice.

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Kluczowa rola w firmie TSL z tradycjami, o stabilnej pozycji na rynku. Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami. Kompleksowa obsługa: od tworzenia ofert po nadzór nad realizacją zleceń spedycyjnych. Codzienna koordynacja zamówień i raportowanie do przełożonego. Aktywna analiza...
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Erontrans Sp. z o.o.   Pruszcz Gdański    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zadania: Bezpośrednia obsługa klientów i utrzymanie z nimi relacji. Tworzenie ofert handlowych; Przygotowywanie dokumentacji i monitorowanie zamówień. Dbanie o zapewnienie wysokiej jakości obsługi poprzez rozwijanie współpracy i podtrzymywanie relacji; Nadzór nad bieżącą obsługą...
  • Starszy Specjalista ds. Leasingu

    IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat
    7 dni
    Jeśli posiadasz wiedzę z zakresu leasingu, Twoją pasją jest sprzedaż, posiadasz świetne umiejętności komunikacyjne i chęć rozwoju w branży finansowej, to właśnie Ciebie szukamy. Twoje zadania będą obejmować: Realizację celów sprzedażowych i rozwijanie relacji z Klientami,...
  • Młodszy Specjalista ds. Realizacji Zamówień

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: realizacja zamówień klientów, wystawiane dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów, ścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynem, budowanie trwałych relacji z klientem.
  • Specjalista ds. Realizacji Zamówień

    SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej oraz jej systematyczne porządkowanie. Organizowanie transportów i obsługa logistyczna zamówień. Monitorowanie realizacji zleceń i pilnowanie harmonogramów. Prowadzenie korespondencji technicznej i wsparcie administracyjne....
  • Specjalista ds. Obsługi Zamówień i Logistyki

    DAMBAT Jastrzębski S.K.A.   Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   6 100 - 7 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Twoje Główne Zadania: Wprowadzanie i weryfikacja zamówień w systemie. Kompletowanie dokumentacji sprzedaży, spedycyjnej i celnej (terminowość). Tworzenie nowych produktów w systemie na podstawie danych. Codzienna współpraca z działami firmy i firmami spedycyjnymi w celu realizacji zamówień.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Zakupów i Logistyki

    Solarispolska.pl Sp. z o.o.   Kraków, Podgórze, 20m od przystanku autobusowego Makowa, w niedalekiej okolicy Dworca kolejowego Kraków Płaszów    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    11 dni
    Zakres Obowiązków Samodzielne prowadzenie pełnych procesów zakupowych i składanie zamówień. Negocjacje z dostawcami (ceny, terminy dostaw) oraz analiza ofert rynkowych. Codzienna obsługa stałych dostawców zagranicznych (mail, telefon, w j. angielskim). Monitorowanie, ocena i zarządzanie...
  • Młodsza / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Zamówień Klientów

    Alnor Systemy Wentylacji Sp. z o.o.   Wola Mrokowska    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Twoje zadania: obsługa i realizacja zamówień klientów, wystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV), współorganizowanie transportów i nadzór nad ich przebiegiem, stała współpraca z działem handlowym, planowania produkcji oraz magazynem, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
  • Specjalista ds. Handlowych

    Primost Południe Sp. z o.o. Sprawdzona firma   Będzin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    OPIS STANOWISKA: uczestniczenie w procesem zakupowym w ramach strategii spółki, pozyskiwanie ofert w ramach realizowanych inwestycji, sporządzanie tabel porównawczych pozyskanych ofert, negocjacje cenowe z dostawcami / podwykonawcami, sporządzanie zleceń i umów handlowych, udoskonalanie...
  • Specjalista wsparcia sprzedaży i wynajmu

    SAW-TRAK ZDYB Spółka komandytowa   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: przygotowywanie i archiwizacja dokumentacji; organizacja transportu i obsługa logistyczna; nadzór nad terminami realizacji zamówień; obsługa korespondencji technicznej; administracja procesu sprzedaży; koordynacja pracy miedzy działami;