Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Kierownik Działu Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Rumia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, Zarządzanie i organizacja pracy Działu Zamówień, Prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków Umów z dostawcami, Aktywne monitorowanie i analizowanie rynku surowców w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z doświadczeniem w branży stolarki PCV

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    tworzenie wycen / kosztorysów, czytanie rysunków technicznych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, gotowość do pracy w terenie.
  • Asystent Kierownika Kontraktu (zespół 4/5/5)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Specjalista ds. zarządzania zamówieniami handlowymi z językiem niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    14 godz.
    Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
  • Sprzedawca Wewnętrzny

    SIG Sp. z o.o.   Kłodzko    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
  • Manager Produktu / Główny Specjalista ds. Handlowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: współpraca z handlowcami w zakresie pozyskiwania zamówień, negocjowanie warunków zakupu, współpraca z dostawcami i logistyką w zakresie koordynacji dostaw.
  • Specjalista ds. zakupów

    CoBouw Polska Sp.zo.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zamówień materiałów budowlanych, Przygotowanie przedmiarów materiałów na podstawie otrzymanej dokumentacji, Pozyskanie i zestawianie ofert od dostawców, Analiza ofert, ocena dostawców, Negocjowanie z obecnymi i...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdynia Specjalista ds. Zamówień Gdynia
Order Management Specialist with French

Order Management Specialist with French

Refinitiv, an LSEG business
Gdynia
specjalista (mid)
praca stacjonarna
923 dni temu
Order Management Specialist with French
Miejsce pracy: Gdynia

WE ARE LOOKING FOR A NEW COLLEAGUE:

Order Management Specialist with German

 

YOU AND YOUR TEAM

You will join the Order Management division of the Customer Operations organization with around 75 colleagues based in Gdynia. Altogether our major responsibility is to provide administrational support to our client-facing teams (usually these are Account Managers from the Sales department). As Order Management Specialists we cooperate with a number of internal teams and sometimes we also directly support external clients.

 

WHY IS THIS JOB IMPORTANT?

As an Order Management Specialist you will facilitate all administrative processes to assure that our client signs the proper contract, receives access to use our products and is correctly billed. We call our service “order to cash” because we manage the series of tasks that need to be processed from the moment the client puts an order till the invoice is paid.

 

SOME OF THE DAILY TASKS YOU WILL PERFORM:

  • Preparing contracts for clients who decide to buy our products or services
  • Creating client’s accounts and granting system permissions for the proper services
  • Managing billing process and assure that clients receive correct invoices
  • Resolving compliance issues in cooperation with Compliance & Legal Teams
  • Operating on a number of internal tools and applications related to customer relationship management (CRM)
  • Responding to clients’ queries assuring the highest standards of customer service
WHAT DO YOU NEED TO BRING?
  • English language fluency
  • French language fluency (at least B2 level)
  • Excellent communication skills to feel comfortable when collaborating with a number of different teams
  • Excellent organizational skills and ability to quickly learn new processes and applications
  • Very good analytical and critical thinking skills to enable you to look for alternative solutions when facing e.g. system errors
  • Strong computer skills, including experience with Microsoft Office applications
  • Aptitude for work in a fast paced and goal-oriented environment
YOU WILL BE EVEN MORE COMPETITIVE WITH:
  • Previous experience in using CRM platforms such as Siebel or Salesforce and/or billing systems such as SAP
YOU RECEIVE:
  • 1-month training that will get you prepared to deliver your daily tasks
  • Buddy’s support during your first months in the company and thorough onboarding program to get you prepared for daily work
  • Casual and diverse office environment where colleagues come from over 40 countries
  • A range of development opportunities through traditional training, on-site and international projects
  • Wellbeing scheme including private healthcare, insurance, Multisport card, weekly fruit days and more than 10 sports teams to join
  • Flexibility and home-office opportunities
  • Access to Refinitiv products with real-time economic data
  • High standards of ethics in the workplace
  • Two additional days off for charity events
  • Free yoga classes and trainings with physiotherapist in the office

At LSEG, we believe that creating a diverse and inclusive organisation is fundamental to the way we deliver on our promise – and our purpose. You’ll be part of an organisation of over 25,000 people, spanning 70 countries. We recognise the individual perspectives each of our colleagues brings, and our diverse workforce is one of our greatest strengths. In supporting collaboration and creativity and encouraging new ideas across a diverse and inclusive workforce, we can improve how we are driving financial stability, empowering economies and enabling customers to create sustainable growth.

 

LSEG offers a range of tailored benefits and support from healthcare and retirement planning to paid volunteering days and wellbeing initiatives.

 

We are an equal opportunities employer. We do not discriminate on the basis of race, religion, colour, national origin, gender, sexual orientation, gender identity, gender expression, age, marital or veteran status, pregnancy or disability, or any other basis protected under applicable law. In accordance with applicable law, we make reasonable accommodations for applicants' and employees' religious practices and beliefs, as well as any mental health or physical disability needs.

 

Please take a moment to read this privacy notice carefully, as it describes what personal information the London Stock Exchange Group (LSEG) (“We”) may hold about you, what it’s used for, and how it’s obtained, your rights and how to contact us as a data subject.

 

If you are submitting as a Recruitment Agency Partner, it is essential and your responsibility to ensure that candidates applying to LSEG are aware of this privacy notice.

 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Kierownik Działu Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Rumia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj bez CV
    2 dni
    Opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, Zarządzanie i organizacja pracy Działu Zamówień, Prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków Umów z dostawcami, Aktywne monitorowanie i analizowanie rynku surowców w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z doświadczeniem w branży stolarki PCV

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    tworzenie wycen / kosztorysów, czytanie rysunków technicznych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, gotowość do pracy w terenie.
  • Asystent Kierownika Kontraktu (zespół 4/5/5)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Specjalista ds. zarządzania zamówieniami handlowymi z językiem niemieckim i angielskim

    ManpowerGroup   Niepołomice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)
    14 godz.
    Zadania: Realizacja zamówień handlowych na nowe pojazdy we współpracy z zakładami produkcyjnymi, klientami/spółkami zależnymi oraz importerami Kompleksowe zarządzanie zamówieniami oraz wsparcie i doradztwo klientom we wszystkich kwestiach handlowych i logistycznych, w tym w zakresie...
  • Sprzedawca Wewnętrzny

    SIG Sp. z o.o.   Kłodzko    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Bieżąca obsługa klienta; Przyjmowanie oraz rejestrowanie zamówień sprzedaży w wewnętrznym systemie; Przygotowywanie ofert handlowych; Weryfikacja stanów magazynowych; Procesowanie potrzeb transportowych do osoby odpowiedzialnej za logistykę; Kompletowanie dokumentów sprzedaży;
  • Manager Produktu / Główny Specjalista ds. Handlowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Główne zadania: współpraca z handlowcami w zakresie pozyskiwania zamówień, negocjowanie warunków zakupu, współpraca z dostawcami i logistyką w zakresie koordynacji dostaw.
  • Specjalista ds. zakupów

    CoBouw Polska Sp.zo.o.   Łódź    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Zakres obowiązków: Weryfikacja dokumentacji projektowej pod kątem zamówień materiałów budowlanych, Przygotowanie przedmiarów materiałów na podstawie otrzymanej dokumentacji, Pozyskanie i zestawianie ofert od dostawców, Analiza ofert, ocena dostawców, Negocjowanie z obecnymi i...