Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Logistyki

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Obsługa zamówień klienta; Obsługa portali klientów; Obsługa reklamacji i zwrotów od klientów; Współpraca z innymi działami w firmie, celu realizacji dostaw do klienta; Znajomość i respektowanie procedur i instrukcji jakościowych w...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent Kierownika Kontraktu (zespół 4/5/5)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
  • Specjalista w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 184    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    7 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie utrzymania, określanie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i przy wnioskowaniu o środki na...
  • Kierownik Działu Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Rumia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, Zarządzanie i organizacja pracy Działu Zamówień, Prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków Umów z dostawcami, Aktywne monitorowanie i analizowanie rynku surowców w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z doświadczeniem w branży stolarki PCV

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    tworzenie wycen / kosztorysów, czytanie rysunków technicznych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, gotowość do pracy w terenie.
  • Młodszy Specjalista w Centrum Obsługi Klienta

    IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie
    15 dni
    Twój zakres obowiązków Posprzedażowa obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, Obsługa zgłoszeń mailowych oraz telefonicznych od klientów, Przygotowanie, kompletowanie i dbałość o jakość dokumentacji leasingowej, Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Manager Produktu / Główny Specjalista ds. Handlowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Główne zadania: współpraca z handlowcami w zakresie pozyskiwania zamówień, negocjowanie warunków zakupu, współpraca z dostawcami i logistyką w zakresie koordynacji dostaw.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Specjalista ds. Zamówień Gdańsk
Order to Cash Associate with Danish

Order to Cash Associate with Danish

Accenture Sp. z o. o.
Gdańsk
specjalista junior / mid / senior
pełny etat
umowa o pracę
praca hybrydowa
rekrutacja online
69 dni temu
Order to Cash Associate with Danish
Gdańsk
Nr ref.: R00195968
Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services-all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 674,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. In Poland Accenture has offices in Warsaw, Kraków, Gdańsk, Łódź, Wrocław and Katowice. They employ more than 8,600 staff. To learn more visit our website: accenture.com

 

Accenture Operations helps clients achieve new value and productivity from their business processes by applying analytics, process acumen and industry expertise to the transactional data and processes we manage and operate on our clients’ behalf.

As Order to Cash Associate you'll be responsible for: 

  • Analyzing and solving medium-complexity or non-standard problems.
  • Performing immediate outbound and inbound calls and e-mails to customers related to collections/order management process.
  • Proactively escalating problem accounts to the appropriate function to accelerate the collection of overdue accounts. Contact with customers with aged accounts based on generated collection strategy worklist.
  • Manage commercial disputes (claims) related to O2B process – contact with customers.
  • Monitoring execution of dunning activities by company policy and timeline.
  • Receiving and driving timely resolution or closure of standard collection-related Customer queries, complaints, and feedback through multiple source points email, phone, etc. by liaising with appropriate internal company functions e.g. O2B for invoicing issues.
  • Reviewing and facilitating customer account monitoring through the conduct of customer reconciliation and coordination with AR Management for value adjustments and small write-offs in adherence with company policy.
  • Contributing within O2C organization.
  • Performing processing B2C and O2B controls as prescribed in the desktop procedures.
  • Updating Country Specific documentation.
What do we expect?
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Danish.
  • Strong interpersonal & communication skills and ability to maintain professional business contact.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management.
  • Knowledge of SAP and Microsoft Office Excel would be an asset.
  • Experience in OTB/Order Management, OTC or Collections would be an asset.
What can we offer:
  • Ability to work in hybrid mode.
  • Benefits such as Multisport card, private medical care in Luxmed, life insurance, access to MyBenefit platform, Referral Program, Employee Assistance Program, Employee Share Purchase Plan.
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom training.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
Accenture is a global professional services company with leading capabilities in digital, cloud and security. Combining unmatched experience and specialized skills across more than 40 industries, we offer Strategy and Consulting, Interactive, Technology and Operations services-all powered by the world’s largest network of Advanced Technology and Intelligent Operations centers. Our 674,000 people deliver on the promise of technology and human ingenuity every day, serving clients in more than 120 countries. We embrace the power of change to create value and shared success for our clients, people, shareholders, partners and communities. In Poland Accenture has offices in Warsaw, Kraków, Gdańsk, Łódź, Wrocław and Katowice. They employ more than 8,600 staff. To learn more visit our website: accenture.com

 

Accenture Operations helps clients achieve new value and productivity from their business processes by applying analytics, process acumen and industry expertise to the transactional data and processes we manage and operate on our clients’ behalf.

As Order to Cash Associate you'll be responsible for: 

  • Analyzing and solving medium-complexity or non-standard problems.
  • Performing immediate outbound and inbound calls and e-mails to customers related to collections/order management process.
  • Proactively escalating problem accounts to the appropriate function to accelerate the collection of overdue accounts. Contact with customers with aged accounts based on generated collection strategy worklist.
  • Manage commercial disputes (claims) related to O2B process – contact with customers.
  • Monitoring execution of dunning activities by company policy and timeline.
  • Receiving and driving timely resolution or closure of standard collection-related Customer queries, complaints, and feedback through multiple source points email, phone, etc. by liaising with appropriate internal company functions e.g. O2B for invoicing issues.
  • Reviewing and facilitating customer account monitoring through the conduct of customer reconciliation and coordination with AR Management for value adjustments and small write-offs in adherence with company policy.
  • Contributing within O2C organization.
  • Performing processing B2C and O2B controls as prescribed in the desktop procedures.
  • Updating Country Specific documentation.
What do we expect?
  • Ideally fluent English skills both in the spoken and written form, plus minimum C1 degree of competence in Danish.
  • Strong interpersonal & communication skills and ability to maintain professional business contact.
  • Ability to prioritize, analytical skills, can-do attitude and ability to multi-task.
  • Preferably a university degree or equivalent, especially with main focus on Administration or Supply Chain Management.
  • Knowledge of SAP and Microsoft Office Excel would be an asset.
  • Experience in OTB/Order Management, OTC or Collections would be an asset.
What can we offer:
  • Ability to work in hybrid mode.
  • Benefits such as Multisport card, private medical care in Luxmed, life insurance, access to MyBenefit platform, Referral Program, Employee Assistance Program, Employee Share Purchase Plan.
  • Using foreign language and new technology solutions daily, cooperating with various global Clients.
  • Constant support and clear development path from your first day – dedicated Buddy, who will help you in adjusting to the new workplace.
  • Focus on your strengths and continuous feedback enable fast professional growth, as well as new skills building by various online and classroom training.
  • A flexible approach that allows an appropriate work-life balance where sports activities, outings, volunteering initiatives are part of our regular day-to day life.
  • Commitment to reducing our environmental impact in terms of carbon, water and waste across Accenture facilities and in the communities in which we work and live by joining different initiatives.
  • Inclusion and diversity in practice: truly multicultural environment; we support LGBT, people with disabilities and parents. In our culture of equality, people are truly valued for their differences and free to be who they are.
When applying please enclose the below statement:

"I hereby consent to the processing of my personal data by Accenture sp. z o.o. with its registered seat in Warsaw (00-121), at ul. Sienna 39, NIP 526-00-15-900 (Data Controller), in accordance with the Act of May 10, 2018 on the Protection of Personal Data (Journal of Laws of 2018, item 1000) and the Regulation on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and on the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (Data Protection Directive), necessary to carry out the recruitment process by Accenture . At the same time, I declare that I provide my personal data completely voluntary. I also declare that I have been informed about my right to withdraw my consent or object to processing of data, request access to them, rectification, deletion, limitation of processing and their transfer, at any time and the right to lodge a complaint to the data protection supervisory authority."

Check out all our job vacancies at our website: www.accenture.pl/operationswarsaw

Accenture does not discriminate employment candidates on the basis of race, religion, color, sex, age, disability, national origin, political beliefs, trade union membership, ethnicity, denomination, sexual orientation or any other basis impermissible under Polish law.
 

Poznaj

Accenture Sp. z o.o.

Accenture jest globalną firmą świadczącą usługi z zakresu konsultingu, nowoczesnych technologii i outsourcingu. Ponad 281 tys. pracowników Accenture świadczy usługi swoim klientom z ponad 120 krajów świata. Łącząc niezrównane doświadczenie, doskonałą znajomość wszystkich branż i funkcji biznesowych oraz rozległą wiedzę z badań nad najlepszymi firmami na całym świecie, Accenture współpracuje ze swoimi klientami, aby pomóc im stać się wysokoefektywnym przedsiębiorstwem.

W roku finansowym zamkniętym 31 sierpnia 2013 roku, Accenture osiągnęło przychody netto sięgające 28,6 miliarda dolarów. Strona internetowa firmy to www.accenture.com.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dział Logistyki

    Aptiv   Gdańsk, Ul. Nowatorów 20    praca stacjonarna   dziś wygasa
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  pełny etat
    7 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Twoja rola: Obsługa zamówień klienta; Obsługa portali klientów; Obsługa reklamacji i zwrotów od klientów; Współpraca z innymi działami w firmie, celu realizacji dostaw do klienta; Znajomość i respektowanie procedur i instrukcji jakościowych w...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    3 dni
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Asystent Kierownika Kontraktu (zespół 4/5/5)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Gdańsk    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: współudział w opracowaniu kompleksowej dokumentacji przetargowej niezbędnej dla wdrożenia procedur przetargowych oraz współudział w pracach komisji przetargowych, współudział w pozyskaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji...
  • Specjalista w Dziale Utrzymania w Zarządzie Zlewni

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 184    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa na zastępstwo  pełny etat
    7 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: prowadzenie spraw związanych z opracowywaniem programów, planów wieloletnich i rocznych oraz realizacja zadań w zakresie utrzymania, określanie potrzeb finansowych dla planowanych zadań utrzymaniowych i przy wnioskowaniu o środki na...
  • Kierownik Działu Zakupów

    Klient portalu Praca.pl   Rumia    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat   10 000 - 12 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Opracowywanie i nadzór nad realizacją strategii zakupowej, Zarządzanie i organizacja pracy Działu Zamówień, Prowadzenie skutecznych negocjacji oraz renegocjacji warunków Umów z dostawcami, Aktywne monitorowanie i analizowanie rynku surowców w poszukiwaniu alternatywnych źródeł dostaw,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. umów i przetargów / Pracownik administracyjny

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Twój zakres obowiązków Przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; Koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; Weryfikacja umów z kontrahentami,...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z doświadczeniem w branży stolarki PCV

    Morad Sp. z o.o.   Kartuzy    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    tworzenie wycen / kosztorysów, czytanie rysunków technicznych, przygotowywanie niezbędnej dokumentacji oraz zestawień, dbanie o prawidłowy obieg dokumentów wewnątrz firmy, telefoniczna obsługa klientów, obsługa informatycznych systemów firmowych, gotowość do pracy w terenie.
  • Młodszy Specjalista w Centrum Obsługi Klienta

    IMPULS-LEASING Polska Sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna   dziś wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie
    15 dni
    Twój zakres obowiązków Posprzedażowa obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego, Obsługa zgłoszeń mailowych oraz telefonicznych od klientów, Przygotowanie, kompletowanie i dbałość o jakość dokumentacji leasingowej, Dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ informacji...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   pomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
  • Manager Produktu / Główny Specjalista ds. Handlowych

    Bowim S.A.   Sosnowiec    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 godz.
    Główne zadania: współpraca z handlowcami w zakresie pozyskiwania zamówień, negocjowanie warunków zakupu, współpraca z dostawcami i logistyką w zakresie koordynacji dostaw.