Najnowsze oferty pracy

  • Stanowisko ds. Rozliczeń i Analiz Projektów Inwestycyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    20 godz.
    Sporządzanie, weryfikowanie i analiza sprawozdań z realizacji prowadzonych projektów. Obsługa systemów informatycznych (SAP, Platforma Zakupowa) w zakresie danych projektowych. Opracowywanie danych finansowych na potrzeby uchwał, wniosków i raportów końcowych. Tworzenie harmonogramów...
  • Stanowisko ds. przejściowych świadectw płatności (zespół 5/6)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres obowiązków: sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie realizowanego projektu, opracowywanie danych finansowych do projektów uchwał i wniosków, sporządzanie...
  • Menadżer Finansowania Projektów OZE

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoja rola Rozwijasz portfel finansowania projektów związanych z odnawialnymi źródłami energii, współpraca z międzynarodową spółką CATE; Przygotowujesz strukturę finansowania dostosowanej do projektu klienta; Oceniasz ryzyka i opłacalności inwestycji; Negocjujesz warunków...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Projektów Inwestycyjnych

    Victaulic Polska Sp. z o.o.   Drezdenko    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie projektów inwestycyjnych: przygotowanie dokumentacji (wnioski, harmonogramy, kosztorysy), nadzór nad realizacją i rozliczeniem. Kontrola zgodności robót z przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami oraz organizacja odbiorów wykonanych prac....
Zobacz więcej ofert pracy

P2P Expert

Arla Global Financial Services Centre
Gdańsk
praca stacjonarna
2389 dni temu
P2P Expert
LOCATION:
Gdańsk

At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. We make healthy taste delicious, mornings worth getting up for and family dinners unforgettable.

In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, IT, master data and HR processes.

 

A new opportunity has arisen, to obtain a position of P2P Expert in P2P Department. The role is dedicated to assuring overall quality of accounting performed by AP team and taking responsibility for cross departmental initiatives.

 

Strengthening accounts payable across markets

Fueled by your passion and dedication you'll contribute to the service and performance culture within P2P team.

 

Your main focus will be:

  • Coordinate improvements in process and technology to support P2P Operations Strategy
  • Perform Unit and Integration test of new solutions, validate business cases and support operational teams in all phases of the change process
  • Manage cross departmental projects
  • Support all stakeholders in the correct application of process and available technical solutions
  • Support and continuously improve service delivery through powerful analytics and insight
  • Continuous improvement of the P2P performance management by staying aware of trends in the P2P area with regards to metrics that deliver meaningful insight
  • Support transitions and new tasks
  • Provide knowledge transfer capability and documentation to enable smooth transition of improvement projects into 'business as usual activity

Your role will also together with operational leads design processes together with internal control check points. Identify and implement automations of tasks performed through VBA scripts and other available tools. Among other duties, you will also define functional requirements of new IT solutions or enhancement of the currently

existing ones (VIM, Smartscan, Robotics, VBA scripts etc.).

 


At Arla, we do so much more than make some of the world’s favorite dairy products. We make healthy taste delicious, mornings worth getting up for and family dinners unforgettable.

In Shared Service Centre in Gdansk we support our colleagues worldwide by providing them with world- class accounting, finance, procurement, tax, IT, master data and HR processes.

 

A new opportunity has arisen, to obtain a position of P2P Expert in P2P Department. The role is dedicated to assuring overall quality of accounting performed by AP team and taking responsibility for cross departmental initiatives.

 

Strengthening accounts payable across markets

Fueled by your passion and dedication you'll contribute to the service and performance culture within P2P team.

 

Your main focus will be:

  • Coordinate improvements in process and technology to support P2P Operations Strategy
  • Perform Unit and Integration test of new solutions, validate business cases and support operational teams in all phases of the change process
  • Manage cross departmental projects
  • Support all stakeholders in the correct application of process and available technical solutions
  • Support and continuously improve service delivery through powerful analytics and insight
  • Continuous improvement of the P2P performance management by staying aware of trends in the P2P area with regards to metrics that deliver meaningful insight
  • Support transitions and new tasks
  • Provide knowledge transfer capability and documentation to enable smooth transition of improvement projects into 'business as usual activity

Your role will also together with operational leads design processes together with internal control check points. Identify and implement automations of tasks performed through VBA scripts and other available tools. Among other duties, you will also define functional requirements of new IT solutions or enhancement of the currently

existing ones (VIM, Smartscan, Robotics, VBA scripts etc.).

 

An eye for the detail and heart for the team

In regard to continuous growth of our SSC in Gdańsk we are currently looking for professionals with at least 5 years of experience in accountancy with educational background related to F&A or similar area. Speaking English fluently, you are a trusted advisor for the business and build solid and long - term relations with your stakeholders.

 

On top of handling your daily duties with engagement, you have the curiosity to understand the bigger picture, knowledge of SAP FI, Smartscan, Open Text VIM and deep understanding of P2P processes. You’ve already implemented successfully process improvements, involving others to do the same. Project management skills will be an advantage.

 

You take the lead for your development, mastering finance policies, processes, tools and systems. Having knowledge of all processes within your team, you are a solid partner to your leader, supporting them in their daily duties.

 

What you can expect from us:
  • Work in an international team & matrix structure
  • Friendly atmosphere & comfortable work place (Neptun office)
  • Medical care & life insurance 
  • Relocation package
  • Trainings with experts & professional induction in a new position
  • Additional benefits like gym card, vouchers, travel points or cinema tickets, etc.
  • Chill out rooms with Xbox and the best coffee in the office
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w przesłanych przeze mnie dokumentach przez Arla Global Shared Services spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A, w celach niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, przeprowadzonego przez Arla Global Shared Services Sp. z o.o.

Klauzula informacyjna

Zgodnie z art.13 RODO, informuje się, iż Administratorem państwa danych osobowych, przetwarzanych w związku z prowadzonym procesem rekrutacji jest Arla Global Shared Services Sp. z o.o. z siedzibą w Gdańsku (80-244) przy Al. Grunwaldzkiej 103A. Dane kontaktowe do Administratora w sprawie ochrony danych osobowych: onehr@arlafoods.com. Dane osobowe przetwarzane są w celu realizacji projektu rekrutacji. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest przepis prawa (art. 22(1) k.p.) oraz zgoda (Art. 6 ust. 1 a RODO). Dane osobowe mogą być przekazywane (ujawniane) organom publicznym wyłącznie na mocy obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe mogą być ujawniane procesorom, czyli podmiotom przetwarzającym dane na zlecenie Administratora danych w toku procesu rekrutacji ze względu na wykorzystywane metody i narzędzia. Dane przechowywane będą w przypadku osób, z którymi zostanie zawarta umowa o pracę przez czas trwania umowy, a następnie w oparciu o obowiązujące przepisy prawa, natomiast dane osób, z którymi nie zostanie zawarta umowa o pracę przez okres 1 roku kalendarzowego, następnie dane zostaną zanonimizowane. Informuje się o następujących przysługujących prawach:
  1. prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych,
  2. prawo dostępu do danych osobowych,
  3. prawo żądania sprostowania danych osobowych,
  4. prawo żądania usunięcia danych osobowych,
  5. prawo żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
  6. prawo do przenoszenia danych osobowych danych przetwarzanych na podstawie umowy lub na podstawie zgody (Kontakt do administratora: dataprivacy@arlafoods.com).
  7. prawo wycofania zgody co jednak nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, przed jej wycofaniem,
  8. prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Organem nadzorczym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych osobowych z siedzibą w Warszawie (00-193) przy ul. Stawki 2.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne do realizacji celów, do jakich będą zebrane. Informuje się, iż w procesie realizacji postanowień umowy nie występuje i nie są podejmowane decyzje w oparciu o zautomatyzowane profilowanie. Administrator danych nie przewiduje zmiany celu przetwarzania danych osobowych.
Find out your future workplace
 

Podobne oferty

  • Stanowisko ds. Rozliczeń i Analiz Projektów Inwestycyjnych

    Klient portalu Praca.pl   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    20 godz.
    Sporządzanie, weryfikowanie i analiza sprawozdań z realizacji prowadzonych projektów. Obsługa systemów informatycznych (SAP, Platforma Zakupowa) w zakresie danych projektowych. Opracowywanie danych finansowych na potrzeby uchwał, wniosków i raportów końcowych. Tworzenie harmonogramów...
  • Stanowisko ds. przejściowych świadectw płatności (zespół 5/6)​

    PKP Polskie Linie Kolejowe S.A   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 500 - 8 000 zł brutto/mies.
    2 dni
    Zakres obowiązków: sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie realizowanego projektu, opracowywanie danych finansowych do projektów uchwał i wniosków, sporządzanie...
  • Menadżer Finansowania Projektów OZE

    Credit Agricole Bank Polska S.A.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    starszy specjalista (senior) / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twoja rola Rozwijasz portfel finansowania projektów związanych z odnawialnymi źródłami energii, współpraca z międzynarodową spółką CATE; Przygotowujesz strukturę finansowania dostosowanej do projektu klienta; Oceniasz ryzyka i opłacalności inwestycji; Negocjujesz warunków...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Projektów Inwestycyjnych

    Victaulic Polska Sp. z o.o.   Drezdenko    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    Zakres obowiązków: Kompleksowe prowadzenie projektów inwestycyjnych: przygotowanie dokumentacji (wnioski, harmonogramy, kosztorysy), nadzór nad realizacją i rozliczeniem. Kontrola zgodności robót z przepisami prawa i wewnętrznymi procedurami oraz organizacja odbiorów wykonanych prac....