Jesteśmy jednym z najbardziej cenionych w Europie usługodawców w zakresie konstrukcji stalowych. W naszych zakładach w Polsce, w Kostrzynie n/O i Szczecinie zatrudniamy łącznie ponad 1000 pracowników. Choć jest nas tak dużo to nadal jesteśmy firmą rodzinną, liczy się dla nas każdy pracownik, dobra atmosfera pracy oraz rozwój. Wspólnie kształtujemy przyszłość technologiczną sektora konstrukcji stalowych, korzystając z najnowszych technologii oraz potencjału naszego zespołu.
- Tworzeniem i aktualizacją planów produkcyjnych w oparciu o zamówienia klientów, dostępność surowców, zdolności produkcyjne oraz optymalne wykorzystanie zasobów
- Monitorowaniem realizacji planów produkcyjnych oraz ich bieżącą korektą w odpowiedzi na zmieniające się warunki
- Optymalizacją planów produkcyjnych w celu zwiększenia efektywności wykorzystania zasobów oraz minimalizacji przestojów
- Koordynacją przepływu informacji pomiędzy działami produkcji, zakupów, sprzedaży i logistyki w celu spójnego planowania działań
- Inicjowaniem i wdrażaniem projektów wewnętrznych zmierzających do doskonalenia systemów planowania i analizowania produkcji
- Przygotowywaniem raportów i analiz wskaźników produkcyjnych, takich jak efektywność, terminowość i wydajność
- Wprowadzaniem zleceń produkcyjnych do systemu ERP oraz dbaniem o ich poprawne zarządzanie
- Dbaniem o utrzymanie ciągłości produkcji poprzez efektywne planowanie i usprawnianie procesów.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: logistyka, zarządzanie produkcją, inżynieria lub pokrewne
- Minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w środowisku produkcyjnym
- Znajomość narzędzi planowania produkcji i systemów ERP
- Umiejętność analitycznego myślenia oraz rozwiązywania problemów
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Dobra znajomość języka angielskiego.
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz inne dodatki premiowe
- Szeroki pakiet socjalny (w tym prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dofinansowanie wypoczynku dla dzieci, paczki na święta, bezzwrotna pomoc w sytuacjach losowych i wiele innych)
- Szkolenia, nauka języków, podnoszenie kwalifikacji zawodowych
- Pikniki rodzinne oraz specjalne imprezy dedykowane dla dzieci naszych pracowników
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Dobrą atmosferę pracy, wsparcie i rozwój.
Poznaj
Telemond Holding
Telemond Holding to znany i ceniony w Europie usługodawca w zakresie wytwarzania konstrukcji stalowych. Nasze konstrukcje znajdują się w wyrobach branży budowlanej, motoryzacyjnej, stoczniowej i morskiej.
Są to na przykład: podnośniki teleskopowe, systemy obsługi kontenerów, wywrotki do aut, elementy platform morskich i pogłębiarek.
W skład Telemond Holding wchodzą zakłady: Telemond i Henschel Automotive Engineering w Kostrzynie nad Odrą, Teleyard w Szczecinie oraz oddział w Przemyślu. Łącznie zatrudniamy w nich ponad 1000 pracowników.
Choć jest nas tak dużo to nadal jesteśmy firmą rodzinną, liczy się dla nas każdy pracownik, dobra atmosfera pracy oraz rozwój. Naszym pracownikom oferujemy szeroki pakiet benefitów: nagród, ubezpieczeń, w tym medycznych. Dodatkowo oferujemy wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, dofinansowanie kolonii i obozów oraz paczki świąteczne dla dzieci pracowników.
Ważnym elementem jest dla nas rozwój naszych pracowników: szkolenia językowe, zdobywanie nowych uprawnień, szkolenia merytoryczne, czy też programy coachingowe.
Jesteśmy zespołem profesjonalistów, którzy stale doskonaląc się i podnosząc kwalifikacje rozwijają sektor konstrukcji stalowych. Zapraszamy do nas!