Praca.pl Praca Lubelskie Siemień Specjalista ds. rozliczeń Siemień
Podinspektor ds. obsługi i rozliczeń programów

Podinspektor ds. obsługi i rozliczeń programów

Urząd Gminy w Siemieniu
Siemień
praca stacjonarna
4 dni temu
Urząd Gminy w Siemieniu
Podinspektor ds. obsługi i rozliczeń programów
Miejsce pracy: Siemień
Numer: StPr/25/0329
OBOWIĄZKI:
Do głównych zadań na stanowisku należeć będzie: 1. udzielanie zainteresowanym osobom oraz podmiotom informacji na temat programów realizowanych z WFOŚ; 2. obsługa Programu Priorytetowego Czyste Powietrze; 3. obsługa merytoryczna projektów finansowanych ze źródeł zewnętrznych realizowanych przez gminę i zleconych przez Wójta; 4. rozliczanie i sprawozdawczość w zakresie środków otrzymanych ze źródeł zewnętrznych; 5. obsługa aplikacji CST2021 na potrzeby realizacji wniosków o dofinansowanie; 6. przygotowywanie i opiniowanie dokumentów wewnętrznych dotyczących wdrażanych projektów; 7. wykonywanie innych zadań wynikających z aktualnych potrzeb pracodawcy i zleconych przez Wójta lub osobę przez niego upoważnioną; 8. opracowywanie projektów zarządzeń Wójta, uchwał Rady Gminy zgodnie z powierzonym zakresem czynności oraz ich realizacja; 9. wykonywanie innych zadań wynikających z aktualnych potrzeb pracodawcy i zleconych przez Wójta lub osobę przez niego upoważnioną. Zadania dodatkowe: 1. Wykonywanie czynności kancelaryjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi. 2. Przygotowywanie i przekazywanie akt z zakresu swojego stanowiska pracy do archiwum zakładowego zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)


Wymagania inne:

Wymagania niezbędne do ubiegania się o zatrudnienie: 1. posiadanie obywatelstwa polskiego z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135, z późn. zm.); 2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 4. nieposzlakowana opinia; 5. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku. Uwaga: Osoby nie spełniające wszystkich wymagań niezbędnych nie zostaną dopuszczone do udziału w prowadzonym postępowaniu. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów prawnych, w tym w szczególności: a) ustawy Kodeks postępowania administracyjnego; b) ustawy o pracownikach samorządowych; c) ustawy o finansach publicznych; d) ustawy z dnia 28 kwietnia 2022 r. o zasadach realizacji zadań finansowanych ze środków europejskich w perspektywie finansowej 2021-2027. 2. dyspozycyjność, komunikatywność; 3. zdolność do podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania problemów; 4. zdolności interpersonalne i organizacyjne; 5. odporność na stres, umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu; 6. umiejętność analitycznego myślenia oraz koordynowania działań; 7. wysoka kultura osobista, uprzejmość, życzliwość, odpowiedzialność, bardzo dobra organizacja pracy; 8. umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów; 9. znajomość obsługi komputera w zakresie pakietu biurowego (edytor tekstów, arkusz kalkulacyjny, poczta) oraz urządzeń biurowych; 10. poczucie odpowiedzialności za swoja pracę.

Miejsce pracy:

Siemień


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 2 420 PLN


Opis wynagrodzenia:

Zatrudnienie od 1 stycznia 2026 r. Osoba wyłoniona w naborze podejmująca po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie skierowana do odbycia służby przygotowawczej kończącej się egzaminem. Zwolnienie z odbywania służby przygotowawczej nie zwalnia z obowiązku zdania egzaminu. Zastrzega się możliwość zatrudnienia wybranego kandydata na podstawie umowy o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy.

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Stawowa 1b, 21-220 Siemień, powiat: parczewski, woj: lubelskie


Dane kontaktowe:

Angelika Olek
083 354 70 01


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, inny - Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Siemieniu (pokój nr 14) lub pocztą tradycyjną na adres Urząd Gminy w Siemieniu ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. obsługi i rozliczeń programów w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. więcej informacji pod linkiem https://ugsiemien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82&p1=szczegoly&p2=14583 do godz. 15:30.


Wymagane dokumenty:

Wymagane dokumenty: 1. list motywacyjny; 2. wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie zawierający informacje, o których mowa w art. 221 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465), tj.: imię (imiona) i nazwisko, datę urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie, kwalifikacje zawodowe, przebieg dotychczasowego zatrudnienia (załącznik do ogłoszenia); 3. kserokopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie; 4. kserokopia innych dokumentów potwierdzających posiadane umiejętności i kwalifikacje; 5. kserokopia świadectw pracy i innych dokumentów potwierdzających dotychczasowy przebieg zatrudnienia; 6. oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 7. oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyśle przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 8. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. Dodatkowe, składane w przypadku ich posiadania: 1) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach, umiejętnościach i doświadczeniu w administracji publicznej, poświadczone za zgodność z oryginałem przez kandydata, 2) w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeżeli kandydat chce skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ustawy o pracownikach samorządowych, 3) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. Wymagane dokumenty należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy w Siemieniu (pokój nr 14) lub pocztą tradycyjną na adres Urząd Gminy w Siemieniu ul. Stawowa 1b, 21-220 Siemień z dopiskiem Dotyczy naboru na stanowisko podinspektor ds. obsługi i rozliczeń programów w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. do godz. 15:30. Więcej informacji pod linkiem: https://ugsiemien.bip.lubelskie.pl/index.php?id=82&p1=szczegoly&p2=14583

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Parczewie

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. rozliczeń księgowych

    Klient portalu Praca.pl   lubelskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Księgowanie dokumentów w systemie WF-Fakir (faktury sprzedaży, sprzedaż fiskalna, PK). Uzgadnianie kont do zestawienia obrotów i sald. Ewidencja środków trwałych i naliczanie amortyzacji. Sporządzanie miesięcznych deklaracji podatkowych (CIT, VAT UE) oraz JPK. Przygotowywanie bilansu i...
  • Samodzielny referent / Samodzielna referentka ds. projektów aktywności akademickiej

    Politechnika Wrocławska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za prowadzenie spraw związanych z rozliczaniem projektów aktywności akademickiej. Zakres obowiązków: przygotowywanie wniosków i umów dotyczących projektów aktywności akademickiej, weryfikacja poprawności...
  • Specjalista / Specjalista ds. Rozliczeń Towarowych

    Super-Pharm   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa na zastępstwo  pełny etat
    21 godz.
    Kluczowe Zadania: Wystawianie faktur odsprzedażowych w obszarze rozliczeń towarowych. Weryfikacja kompletności sprzedaży i kosztów sprzedaży towarów. Analiza kont bilansowych i uzgadnianie rozrachunków zakupu/wzajemnych. Aktywny udział w zamknięciu miesiąca, kwartału i roku....
  • Specjalista / Specjalistka ds. Rozliczeń Klientów Kafeterii

    Benefit Systems S.A.   Wrocław, ul. Powstańców Śląskich    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Twój zakres obowiązków: Przygotowywanie i weryfikacja danych źródłowych przed rozliczeniami, Udział w procesie rozliczania kart przedpłaconych i świadczeń kafeteryjnych, Zlecanie wystawiania dokumentów księgowych, przygotowywanie raportów i ich wysyłka do klientów, Kontakt z klientami...
  • Specjalista ds. Rozliczeń Lokali

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    23 godz.
    Opis stanowiska: Obsługa systemów rozliczeniowych obejmująca naliczanie miesięcznych opłat, aktualizację danych oraz analizę zapisów na kontach; Udostępnianie mieszkańcom informacji w systemach online oraz dbanie o aktualność danych publikowanych w panelach użytkownika; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. kontroli i rozliczeń inwestycji

    GRUPA KDM Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Połczyńska 53    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: Weryfikacja poprawności opisanych faktur w systemie SALDEO w tym poprawności kont kosztowych, potrąceń, terminów płatności, zgodności z umową itp. Prowadzenie tabeli rozliczenia inwestycji – uzupełnianie danych kosztowych, danych o płatnościach,...
  • Asystent ds. Akcyzy i Rozliczeń Podatkowych

    Hangsen Sp. z o. o.   Bytom    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat   6 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska Reprezentowanie firmy przed urzędem skarbowym oraz podczas kontroli celno-skarbowych. Weryfikacja i obsługa dokumentacji niezbędnej do prowadzenia ewidencji składu podatkowego. Kompletowanie i weryfikacja dokumentów potwierdzających dostawę wyrobów akcyzowych ze składu...
  • Inspektor / Inspektorka Wsparcia Sprzedaży

    CEMEX Polska Sp. z o.o.   Komorniki, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania na stanowisku: Kontrola rozliczeń zakładu: Kontrola przepływu faktur i obiegu dokumentów; Merytoryczna weryfikacja faktur kosztowych dotyczących realizowanych usług; Kontrola i wyjaśnianie nieprawidłowości w procesie rozliczeń należności i zobowiązań; Sprawdzanie...
  • Specjalista ds. windykacji i rozliczeń z tytułu opłat za lokale mieszkalne

    Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa Ruda   Warszawa, Bielany    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa systemu API-Link wraz z powiązanymi modułami w zakresie comiesięcznych naliczeń opłat eksploatacyjnych, wprowadzania zmian danych w systemie, transmisja wyciągów bankowych do systemu Czynsze, księgowanie odsetek od zaległości w opłatach,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Sprawozdawczości Medycznej

    CENTRUM CBT Sp. z o.o.   Warszawa, Mokotów    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: kontrola i rozliczanie kontraktów z NFZ; przygotowywanie analiz oraz raportów statystyczno-finansowych; weryfikacja kompletności dokumentacji medycznej; współpraca z liderami poradni, rejestracją i specjalistami w zakresie sprawozdawczości; udział w usprawnianiu...