OGŁOSZENIE O NABORZE
NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE
PODINSPEKTORA
W REFERACIE URZĘDU STANU CYWILNEGO,
SPRAW OBYWATELSKICH I BEZPIECZEŃSTWA PUBLICZNEGO
W URZĘDZIE MIEJSKIM W TOSZKU
Burmistrz Toszka
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze:
Podinspektora
w Referacie Urzędu Stanu Cywilnego, Spraw Obywatelskich i Bezpieczeństwa Publicznego
(1/2 etat)
w Urzędzie Miejskim w Toszku, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek
- wykształcenie wyższe pierwszego lub drugiego stopnia w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na danym stanowisku,
lub
wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 3-letni staż pracy - znajomość przepisów ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o powszechnym obowiązku obrony Rzeczypospolitej Polskiej,
- o bezpieczeństwie imprez masowych,
- Prawo o zgromadzeniach,
- Kodeks postępowania administracyjnego,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia.
- preferowane doświadczenie na podobnym stanowisku w organach jednostek samorządu terytorialnego,
- prawo jazdy kat. B,
- umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office),
- zdolności analitycznego myślenia, łatwość formułowania myśli na piśmie, umiejętność sprawnej i efektywnej organizacji czasu pracy,
- dyspozycyjność, sumienność, odpowiedzialność, kreatywność, odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
- Wykonywanie czynności z zakresu spraw obronnych, w tym w szczególności:
- przygotowywanie ludności i mienia komunalnego na wypadek wojny oraz wykonywanie innych zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony określonych w ustawach,
- organizowanie i wykonywanie przez jednostki organizacyjne gminy zadań w ramach powszechnego obowiązku obrony, w tym ustalenie zadań szczegółowych oraz trybu ich realizacji,
- organizowanie formacji obronnych i koordynowanie ich działań oraz inne sprawy określone odrębnymi przepisami,
- organizowanie akcji kurierskiej, w tym aktualizacja i prowadzenie rejestru kurierów,
- organizowanie systemu kierowania obronnością w gminie,
- planowanie i nakładanie obowiązku świadczeń osobistych i rzeczowych wynikających z przepisów,
- opracowywanie planów i programów szkoleń obronnych,
- udział w przygotowaniu kwalifikacji wojskowej i jej przeprowadzeniu,
- wykonywanie czynności z zakresu obrony cywilnej, obejmujących w szczególności:
- opracowywanie i aktualizowanie planów obrony cywilnej gminy,
- planowanie i organizację systemu kierowania obroną cywilną,
- zorganizowanie i przygotowanie do działania sił obrony cywilnej,
- aktualizację planów działania formacji obrony cywilnej,
- planowanie i utrzymanie w gotowości do użycia sił i środków ochrony cywilnej do likwidacji skutków klęsk żywiołowych, awarii i katastrof,
- przygotowanie i organizowanie ewakuacji ludności na wypadek powstawania masowego zagrożenia,
- opracowywanie i aktualizowanie planów ewakuacji ludności z miejsc zagrożonych,
- współdziałanie z placówkami służby zdrowia w zakresie pomocy ludności poszkodowanej,
- przygotowanie i zapewnienie działania systemu wczesnego ostrzegania i alarmowania oraz systemu wykrywania skażeń w gminie,
- współdziałanie z zakładami pracy oraz innymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej,
- planowanie i organizacja działalności szkoleniowo-popularyzacyjnej,
- prowadzenie magazynu obrony cywilnej (konserwacja, aktualizacja i brakowanie sprzętu),
- współpraca z Państwową Strażą Pożarną, Policją oraz innymi służbami na terenie gminy, prowadzącymi akcje obrony przed klęskami żywiołowymi, zwalczania skutków katastrof, awarii i skażeń, współpraca z Wojewódzkim Komendantem Policji oraz Miejskim Komendantem Policji w sprawach związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa na terenie gminy, w tym nadzór nad realizacją zawartych umów i porozumień,
- prowadzenie postepowań w zakresie zgłaszanych zgromadzeń publicznych wraz z koordynacją działań służb i instytucji w zakresie zapewniania ładu i porządku podczas ich trwania,
- prowadzenie postępowań w zakresie organizacji imprez masowych i sprawowanie nadzoru nad zgodnością ich przebiegu z warunkami określonymi w wydanym zezwoleniu,
- przygotowywanie i terminowa aktualizacja informacji wynikających z zakresu czynności, a udostępnianych w Biuletynie Informacji Publicznej oraz na stronie internetowej gminy,
- współpraca z poszczególnymi komórkami organizacyjnymi Urzędu Miejskiego w Toszku,
- prowadzenie spraw, dokumentacji spraw i jej archiwizowanie wynikających z powierzonego zakresu czynności,
- w porozumieniu z Kierownikiem Referatu terminowe i rzetelne udzielanie informacji publicznej w zakresie wynikającym z powierzonego zakresu czynności i odpowiedzialności, terminowe rozpatrywanie skarg, wniosków i petycji dotyczących realizacji powierzonych czynności,
- przetwarzanie i zabezpieczanie danych osobowych wynikających z powierzonego zakresu czynności i odpowiedzialności,
- dochowywanie tajemnicy służbowej dotyczącej spraw przez siebie prowadzonych jak i spraw, których ujawnienie mogłoby zaszkodzić dobremu imieniu pracodawcy,
- współpraca z pełnomocnikiem ochrony informacji niejawnych w zakresie ochrony przetwarzanych dokumentów stanowiących informację niejawną,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o pracę - wg wzoru dostępnego na stronie internetowej www.bip.toszek.pl oraz w pok. nr 21 w Urzędzie Miejskim w Toszku,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; posiadane kwalifikacje zawodowe, dotychczasowe osiągnięcia zawodowe – jeśli są,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy – świadectwa pracy lub zaświadczenia o zatrudnieniu, a w przypadku trwającego stosunku pracy - oświadczenie kandydata lub zaświadczenie pracodawcy,
- oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu w pełni z praw publicznych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak niezbędne w celu realizacji procedury naboru na wolne stanowisko urzędnicze), zgodnie z wymogiem wynikającym z art. 14 i 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282).
Wszystkie oświadczenia powinny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata.
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym, należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego.
Dokumenty do pobrania: https://bip.toszek.pl/81/117/dokumenty-do-pobrania.html.