Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 3)
Wykształcenie: średnie zawodowe 4-letnie
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wymagania inne:
3. Wymagania niezbędne: 1. Wykształcenie średnie lub wyższe. 2. W przypadku posiadania wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy - praca na podstawie umowy o pracę. 3. Umiejętność obsługi komputera. 4. Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz praw publicznych. 6. Obywatelstwo polskie (z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych). 7. Nieposzlakowana opinia. 8. Znajomość przepisów prawa, niezbędnych do pracy na stanowisku będącym przedmiotem naboru, umiejętność praktycznej ich interpretacji oraz wykorzystania do wykonywania zadań, w tym ustaw: a) ustawa o kierujących pojazdami, b) Kodeks postępowania administracyjnego, c) ustawa o samorządzie gminnym, d) ustawa o samorządzie powiatowym. 4. Pożądane cechy charakteru 1. Uprzejmość. 2. Komunikatywność. 3. Samodzielność. 4. Umiejętność sprawnej analizy
Mysłowice
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:
od 5 090 PLN
bezpośrednio do pracodawcy
Adres:
Powstańców 1, 41-400 Mysłowice, powiat: m. Mysłowice, woj: śląskie
Dane kontaktowe:
32 317 13 19
Sposób kontaktu:
bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: telefon
Wymagane dokumenty:
7. Wymagane dokumenty: 1. List motywacyjny. 2. Kopia dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie. 3. Kopia dokumentów potwierdzających okres wymaganego stażu pracy (świadectwa pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu w przypadku trwającego stosunku pracy). 4. Kopia dodatkowych dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje (jeżeli są wymagane). 5. Kwes=onariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 6. Oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych. 7. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 8. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. 8. Termin i miejsce składania dokumentów: Dokumenty aplikacyjne należy składać: do 22.12.2025 r. w zamkniętej kopercie z adnotacją: Konkurs na stanowisko Podinspektora w Wydziale Spraw Obywatelskich": - osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta Mysłowice przy ul. Powstańców 1 w Mysłowicach lub - drogą pocztową na adres: Urząd Miasta Mysłowice, ul. Powstańców 1, 41-400 Mysłowice.
Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Mysłowicach