1) wydawanie i przyjmowanie wniosków o ustalenie uprawnień do: świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, funduszu alimentacyjnego, jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka, w tym egzekwowanie wymaganych dokumentów;
2) obsługa programów dotyczących ewidencji beneficjentów;
3) przyjmowanie wniosków od klientów dotyczących zmiany ich sytuacji rodzinnej lub dochodowej mającej wpływ na prawo do świadczeń rodzinnych, zasiłków dla opiekunów, funduszu alimentacyjnego;
4) wnioskowanie o przeprowadzanie rodzinnych wywiadów środowiskowych niezbędnych w sprawach o ustalenie uprawnień do specjalnych zasiłków opiekuńczych i zasiłków dla opiekunów;
5) prowadzenie spraw związanych z wypłacaniem wynagrodzenia za sprawowanie opieki;
6) współudział w sporządzaniu sprawozdań z udzielonych świadczeń rodzinnych, wychowawczych, zasiłków dla opiekunów i jednorazowego świadczenia z tytułu urodzenia się żywego dziecka oraz wydatkowanych środków finansowych;
7) współpraca z innymi działami i podmiotami mająca na celu zwiększenie jakości i zakresu realizowanych działań.
Wymagania konieczne:Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
Wymagania inne:1) obywatelstwo polskie;
2) pełna zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
3) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
4) nieposzlakowana opinia;
5) wykształcenie wyższe;
6) co najmniej roczny staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego, w obszarze pomocy społecznej, świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego.
Miejsce pracy:Lubin
Rodzaj umowy:Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie brutto:od 5 040 PLN
Opis wynagrodzenia:Zasadnicze 5040zł brutto
Premia regulaminowa do 13%
Dodatek za staż pracy od 5%
Sposób aplikowania:bezpośrednio do pracodawcy
Adres:Jana Kilińskiego 25A, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Sposób kontaktu:bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Wymagane dokumenty:---