Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Podreferendarz

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
2024 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Podreferendarz
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 35387

Warunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów, permanentna obsługa klientów wewnętrznych i zewnętrznych, organizacja spotkań. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej. Na stanowisku pracy istnieje możliwość pracy zmianowej.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością. W budynku znajduje się stołówka pracownicza.

Zakres zadań

  • obsługa kancelaryjno-biurowa sekretariatu
  • prowadzenie obsługi administracyjno-gospodarczej sekretariatu
  • prowadzenie rejestru delegacji oraz terminarza spotkań, narad lub konferencji z udziałem Kierownictwa
  • obsługa pod względem organizacyjno-recepcyjnym spotkań z interesantami i gośćmi
  • obsługa korespondencji zgodnie z Instrukcją Kancelaryjną KPRM i Jednolitym Rzeczowym Wykazem Akt KPRM oraz rozsyłanie korespondencji zgodnie z dekretacją Kierownictwa
  • obsługa materiałów niejawnych o klauzuli „zastrzeżone”, w tym rejestrowanie i przechowywanie korespondencji „zastrzeżonej”
  • sporządzanie i redagowanie pism
  • przechowywanie kopii pism wychodzących, akt spraw, przygotowywanie i przekazywanie przechowywanej dokumentacji Kierownictwa do Archiwum Rady Ministrów

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne” albo wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • wysoka kultura osobista
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • skuteczna komunikacja
  • odporność na stres, umiejętność pracy pod presją czasu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w zakresie obsługi kancelaryjno-biurowej
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • znajomość Regulaminu Organizacyjnego KPRM
  • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
  • umiejętność obsługi urządzeń biurowych