Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Zadania główne:
• Odbieranie połączeń telefonicznych od Klientów banku,
• Pomoc w rozwiązywaniu problemów technicznych związanych z logowaniem do systemu oraz bezpieczeństwem realizowanych operacji
• Sprzedaż produktów i usług bankowych
• Sporadycznie wykonywanie połączeń wychodzących związanych z bieżącą obsługą klienta
•
Wymagania:
• Wykształcenie średnie lub wyższe
• Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta
• Komunikatywność , kreatywność
• Zdolności szybkiego uczenia się
• Dyspozycyjności
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o zlecenie z atrakcyjną stawką godzinową
• Kompleksowe szkolenie stanowiskowe
• Grafik ustalany z dużym wyprzedzeniem, z możliwością modyfikowania przez pracownika,
• Atrakcyjne wyposażenie stanowiska pracy,
• Możliwość korzystania z pomieszczeń rekreacyjnych na terenie firmy
• Pracę w przyjaznym zespole i dobrej atmosferze
• Możliwość awansu oraz zdobycia doświadczenia w branży bankowej
Jeśli po tym co przeczytałeś jesteś zainteresowany to chcemy Cię poznać.
Pełni ciekawości czekamy na Twoje CV . Wyślij je klikając w przycisk APLIKUJ.
Dziękujemy za przesłanie CV. Jednocześnie informujemy, iż skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.