CPL Jobs Sp. z o.o. to część międzynarodowej grupy CPL Resources, notowanej na irlandzkiej i angielskiej giełdzie papierów wartościowych. Działalność rozpoczęliśmy w 1989 roku, w Irlandii. Od 2006 roku działamy na rynku ogólnopolskim. Ponad 20 lat doświadczenia w rekrutacji sprawiło, że CPL Jobs może zaoferować swoim Klientom i Kandydatom wsparcie na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. W naszych kontaktach z kandydatami stawiamy na długofalowe relacje. Zapewniamy stały dostęp do informacji o najciekawszych projektach na rynku, doradzamy też w kwestii rozwoju kariery i wyboru optymalnego typu zatrudnienia. Pozwól nam poznać i zrozumieć swoje potrzeby, a pomożemy Ci osiągnąć Twoje cele.
Obecnie dla naszego międzynarodowego Klienta, poszukujemy osób na stanowisko Pracownika ds. administracji biurowej z językiem niemieckim w Szczecinie lub Poznaniu.
Obowiązki:
- Kontakt z klientami biznesowymi poprzez telefon oraz e-mail;
- Weryfikacja i wprowadzanie danych do systemu;
- Prowadzenie oraz uzupełnianie dokumentacji administracyjnej;
- Wsparcie jednego z trzech działów: Customer Service, Księgowość lub HR;
- Dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji.
Oczekiwania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego lub francuskiego;
- Dobra znajomość języka angielskiego;
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office;
- Chęć rozwoju i doskonalenia swoich kwalifikacji;
- Doświadczenie nie jest wymagane (oferujemy różne poziomy stanowisk).
Oferujemy:
- Umowę o pracę
- Pracę w międzynarodowym środowisku
- Benefity pozapłacowe: prywatna opieka medyczna, karta Multisport, pakiet biletów do kina/teatrów, pakiety ubezpieczeń, pakiety emerytalne;
- Profesjonalne szkolenia;
- Atrakcyjne wynagrodzenie.