Najnowsze oferty pracy

  • Asystent biurowy / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
  • Administration Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
  • Asystent ds. administracji

    Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Extranet) i obsługa stypendiów. Tworzenie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista - Specjalistka / Specjalista

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    jednostka organizacyjna: Dział Operacji Finansowych wymiar czasu pracy: pełny etat forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i z rozliczaniem zobowiązań w...
  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Planowania

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
  • Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe, kontakt z urzędami w zakresie...
  • Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji technicznej

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Skowarcz, ul. Klimatyczna 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie zarządzania procesami produkcyjnymi i administracyjnymi....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Pracownik Biurowy Gdańsk
Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu

Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.
Gdańsk
asystent
pełny etat
umowa o pracę / zlecenie
praca stacjonarna
336 dni temu
Informacje o firmie:

Biuro Rachunkowe „Komfort” prowadzi działalność nieprzerwanie od 1990 r.

W chwili obecnej z naszych usług korzysta ponad 140 podmiotów o różnych formach prawnych i strukturze własności oraz zakresie działalności: produkcyjnej, handlowej detalicznej i hurtowej, usługowej: doradczej, zarządczej, prawnej pośrednictwa itp. Aktualnie Biuro Rachunkowe „KOMFORT” prowadzi pełną księgowość dla ponad 40 firm. Nasza firma posiada także doświadczenie w prowadzeniu księgowości dla firm z branży spedycyjnej i logistycznej.

Posiadamy świadectwo kwalifikacyjne 39540/2010 wydane przez Ministra, Finansów na świadczenie usług księgowych i podatkowych.
Pracownik administracyjno biurowy / Pracownik sekretariatu
Miejsce pracy: Gdańsk
Zadania:
  • Obsługa sekretariatu firmy
  • Obsługa klientów
  • Wystawianie faktur 
  • Obsługa kasy fiskalnej
  • Ścisła współpraca z zarządem spółki oraz pozostałymi pracownikami
  • Przyjmowanie i wysyłanie korespondencji oraz prowadzenie dziennika korespondencji
  • Sporządzanie zapotrzebowania na materiały biurowe i artykuły gospodarcze
Wymagania:
Kluczowe cechy poszukiwanej przez nas osoby to: 
  • Wysoka kultura osobista
  • Poszanowanie dla poufności informacji
  • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne (komunikacja, umiejętność współpracy)
  • Odpowiedzialna postawa, zaangażowanie w wykonywanie obowiązków
  • Pozytywne nastawienie do ludzi i otoczenia, umiejętność dostosowania do środowiska
Ponadto poszukujemy osoby, która: 
  • Bardzo dobrze organizuje swoją pracę
  • Potrafi dobrze radzić sobie z presją czasu oraz stresem
  • Zna pakiet Microsoft Office
Mile widziane: 
  • Znajomość programu Optima 
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość wystawiania faktur 
  • Znajomość języka angielskiego
  • Znajomość języka ukraińskiego/rosyjskiego
Oferujemy:
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Umowę zlecenie 
  • Pracę w firmie księgowej o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Stałe godziny pracy
  • Wsparcie doświadczonych współpracowników
  • Możliwość zdobycia szerokiego doświadczenia
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

Biuro Rachunkowe "Komfort" sp. z o.o.

Biuro Rachunkowe „Komfort” prowadzi działalność nieprzerwanie od 1990 r.

W chwili obecnej z naszych usług korzysta ponad 140 podmiotów o różnych formach prawnych i strukturze własności oraz zakresie działalności: produkcyjnej, handlowej detalicznej i hurtowej, usługowej: doradczej, zarządczej, prawnej pośrednictwa itp. Aktualnie Biuro  Rachunkowe „KOMFORT” prowadzi pełną księgowość dla ponad 40 firm. Nasza firma posiada także doświadczenie w prowadzeniu księgowości dla firm z branży spedycyjnej i logistycznej.

Posiadamy świadectwo kwalifikacyjne 39540/2010 wydane przez Ministra, Finansów na świadczenie usług księgowych i podatkowych.

Podobne oferty

  • Asystent biurowy / Asystentka biurowa

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    wsparcie pracowników oraz współpraca z dostawcami w bieżących sprawach; obsługa firmowych aplikacji i systemów wewnętrznych; dbanie o prawidłowy przepływ dokumentów i komunikację między działami; korzystanie ze sprzętów biurowych w codziennych zadaniach; przygotowywanie zamówień i...
  • Administration Support (m/k)

    ISS Polska Sprawdzona firma   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa pracowników i dostawców. Obsługa systemów i aplikacji. Nadzór nad obiegiem dokumentacji i komunikacji pomiędzy działami firmy. Obsługa urządzeń biurowych. Sporządzanie zamówień.
  • Asystent ds. administracji

    Praca.pl   Gdynia    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Twoje zadania: Kompleksowa obsługa studentów (bezpośrednia, telefoniczna, mailowa). Prowadzenie dokumentacji przebiegu studiów (podania, zaświadczenia, legitymacje). Administrowanie sesjami i egzaminami dyplomowymi. Praca w systemach (Moodle, Extranet) i obsługa stypendiów. Tworzenie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Klient portalu Praca.pl   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Planowanie, aktualizacja i publikacja rozkładów zajęć (współpraca z opiekunami roku). Bieżący kontakt z klientem wewnętrzny i zewnętrznym; Prowadzenie harmonogramów. Rezerwacja sal. Obsługa i wprowadzanie danych do systemów . Wykonywanie innych zadań administracyjnych zleconych przez przełożonego.
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista - Specjalistka / Specjalista

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    jednostka organizacyjna: Dział Operacji Finansowych wymiar czasu pracy: pełny etat forma zatrudnienia: umowa o pracę DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: rejestracja, obsługa i koordynacja dokumentów związanych z zaciąganiem i z rozliczaniem zobowiązań w...
  • Document Controller

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Administracja dokumentacji projektowej w biurze projektowym; Wsparcie kierowników działów w biurze projektowym; Zarządzanie obiegiem dokumentacji na projektach; Tworzenie procedur i procesów w biurze projektowym; Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Planowania

    Gdański Uniwersytet Medyczny   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    DO ZADAŃ OSOBY ZATRUDNIONEJ NA TYM STANOWISKU BĘDZIE NALEŻAŁO: współpraca z opiekunami roku z zakresie planowania rozkładów zajęć, ich bieżąca aktualizacja oraz wprowadzenie zmian na stronę Wydziału, kontakt ze starostami roku oraz kierownikami dydaktycznymi w zakresie przekładania i...
  • Młodszy Specjalista / Specjalistka ds. Operacyjnych

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk, Al. Grunwaldzka 411    praca hybrydowa   za 3 dni wygasa
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Zakres obowiązków: wprowadzanie faktur, zamówień oraz umów do systemu elektronicznego obiegu dokumentów, zawieranie umów na media i usługi dla aptek stacjonarnych, zaopatrzenie bieżące aptek stacjonarnych w odpowiednie materiały eksploatacyjne oraz biurowe, kontakt z urzędami w zakresie...
  • Koordynator / Koordynatorka Dokumentacji Projektowej

    Sunreef Venture S. A.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Kluczowe Zadania: Administracja i zarządzanie obiegiem dokumentacji projektowej w biurze. Tworzenie, aktualizowanie i archiwizowanie dokumentów oraz aktualizowanie ich statusu na podstawie postępu projektu. Zarządzanie przepływem informacji między biurem projektowym a pozostałymi działami...
  • Specjalista / Specjalistka ds. dokumentacji technicznej

    KLIMA-THERM Sp. z o.o.   Skowarcz, ul. Klimatyczna 4    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Specjalista ten będzie zespołu zajmującego się bezpośrednim zarządzaniem procesami produkcji. Na co dzień współpracować będzie z brygadzistami w zakresie przygotowania i zarządzania dokumentacją techniczną i wsparciem w zakresie zarządzania procesami produkcyjnymi i administracyjnymi....