Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjnych w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców; spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce; wspieranie cudzoziemców przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce; zakładaniu kont w Module...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    ZAKRES ZADAŃ prowadzenie Punktu Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego, w tym: przyjmowanie wniosków oraz uzupełnień do wniosków w sprawach obywatelstwa polskiego, weryfikacja kompletności złożonego wniosku, udzielanie informacji na temat obowiązujących procedur, obsługa...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Specjalista ds. Administracyjnych Lubuskie
Pracownik Administracyjny z j. francuskim

Pracownik Administracyjny z j. francuskim

Coloplast Business Centre Sp z o.o.
lubuskie
starszy specjalista (senior)
pełny etat
umowa o pracę
praca zdalna
rekrutacja online
444 dni temu
Pracownik Administracyjny z j. francuskim
Miejsce pracy: woj. lubuskie

Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych.

 

O zespole


Stanowisko jest zlokalizowane w Coloplast Business Centre z siedzibą w Szczecinie. Masz niepowtarzalną okazję dołączyć do działu Commercial Support. Osoba pracująca na tym stanowisku jest w dużej mierze odpowiedzialna za procesowanie zamówień i wprowadzanie danych nowych odbiorców naszych produktów do bazy danych.

 

Do Twoich obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
  • Wprowadzanie danych do systemów
  • Organizacja i przechowywanie danych klientów
  • Weryfikacja i uzupełnianie dokumentacji medycznej klientów
  • Kontakt z zewnętrznymi podmiotami celem uzupełniania brakujących danych
  • Zarządzanie danymi w systemie CRM
  • Udział w bieżących projektach wskazanych przez leaderów
Idealny kandydat powinien posiadać:
  • Znajomość narzędzi Microsoft Office 
  • Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (min. B1) 
  • Znajomość języka francuskiego w stopniu dobrym (min. A2) 
  • Umiejętność planowania i priorytetyzacji zadań
Co oferujemy? 
  • Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku
  • Możliwość pracy z naszego biura w Szczecinie lub w formie zdalnej
  • Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
  • Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy
  • Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
  • Wewnętrzne szkolenia
  • Wspaniałe imprezy firmowe,
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Karty sportowe
  • Dofinansowanie do posiłków
  • Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej, jeśli będziesz pracował z biura!
  • Nowoczesne miejsce pracy
  • Brak "dress code'u"
  • Pyszną kawę i świeże owoce
  • Dofinansowanie do dojazdów do pracy
Please apply by sending your application in English.
If you are curious like we are, and want to know more about our company go to http://www.cpbc.pl

Pursuing an ambitious growth agenda, Coloplast develops and markets products and services that make life easier for people with intimate healthcare needs. Employing about 12.000 people and with products available in more than 143 countries, we are one of the world´s leading medical device companies. We are constantly growing our business and always looking for new ways to move forward – we explore, learn and look for new ways of doing things.

Coloplast is committed to being an inclusive organization, where people bring their differences to work each day, fulfil their potential and have a strong sense of belonging because – and not despite – of their differences. We therefore encourage all qualified candidates to apply regardless of gender, age, race, nationality, ethnicity, sexual orientation, religious belief or physical ability.


Visit us on Coloplast.com. Follow us on LinkedIn. Like us on Facebook.
By clicking the "Apply" or "Apply Now" button or by sending a recruitment application otherwise to Coloplast Business Centre Sp. z o.o., you agree for processing of your personal data for recruitment purposes in accordance with art. 6 par. 1 point b and f of the Regulation (EU) 2016/679 of the European Parliament and of the Council of 27 April 2016 on the protection of natural persons with regard to the processing of personal data and of the free movement of such data, and repealing Directive 95/46/EC (General Data Protection Regulation). You also agree to the processing of personal data included in the application form for future recruitments by Coloplast Business Center Sp. z o.o.
The administrator of personal data is Coloplast Business Center Sp. z o.o . with registered office in Szczecin, ul. Piastów 30, 70-064 Szczecin; contact to the Data Protection Officer: dataprotectionoffice@coloplast.com.
In addition, we would like to inform that:
  • Your personal data will be processed up to six months from the completion of the recruitment process.
  • You have the right to request access to your personal data, its rectification, erasure or limitation of processing and the right to object to processing, as well as the right to data portability.
  • You have the right to withdraw your consent at any time. The above does not affect the lawfulness of processing which was carried out on the basis of your consent before it was withdrawn.
  • You have the right to lodge a complaint with a supervisory authority - the President of the Office for Personal Data Protection.
  • Providing your personal data by yourself is voluntary, but necessary to participate in the recruitment process.
  • Decisions regarding the recruitment and selection process will not be taken in an automated manner.


 

Poznaj

Coloplast Business Centre Sp z o.o.

Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.

Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.

Podobne oferty

  • Koordynator HR (administracja personalna)

    BERGMAN Deutschland GmbH   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Niemcy
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zadania: Tworzenie dokumentów pracowniczych; Korzystanie z programu Workday, Workday Pro i Novatime; Przygotowywanie certyfikatów i wdrożenia administracyjnego; Obsługa korespondencji, tworzenie raportów i statystyk; Wydawanie zaświadczeń i formularzy; Wspieranie w działaniach związanych z...
  • Inżynier ds. usług systemowych Data Centre

    OTTO Special Staffing   lubuskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Holandia
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki Utrzymywanie serwerów i systemów; Rozwiązywanie problemów sprzętowych; Wdrażanie środków bezpieczeństwa; Dokumentowanie konfiguracji systemów; Wymagania Doświadczenie w pracy o podobnym profilu; Preferowane jest doświadczenie związane z obsługą Data Center; Znajomość...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    LUX MED Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Pory 78    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 godz.
    Praca w Szpitalu Carolina, ul. Pory 78, 02-757 Warszawa Twoją rolą będzie: Prowadzenie bazy danych środków trwałych w programie Access; Prowadzenie bazy danych kontroli dostępu oraz kluczy systemowych, nadawanie kart, kontrola administracyjna; Reagowanie na potrzeby pracowników związane z...
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Specjalista ds. administracyjnych z obszaru kadr i płac

    SERVICE JOBS sp. z o.o.   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   4 000 - 6 000 zł netto (+VAT)/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za szeroki zakres obowiązków biurowych, w tym głównie przygotowywanie dokumentów do biur rachunkowych, tworzenie szablonów pracowniczych oraz układanie grafików dla uczniów i ekspedientek.
  • Referent / Specjalista

    Uniwersytet Morski w Gdyni   Gdynia    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Wymiar czasu pracy: Pełny etat Komórka organizacyjna : Katedra Materiałów Okrętowych i Technologii Remontów/ Wydział Mechaniczny Opis stanowiska: Podstawowym zadaniem zatrudnionej osoby będzie obsługa i prowadzenie biura katedry w zakresie naukowym, dydaktycznym, osobowym i finansowym.
  • Specjalista ds. administracji

    UNIBEP S.A.   Warszawa, ul. Annopol    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Twój zakres obowiązków Obsługa korespondencji i sekretariatu Spółki, Obsługa telefoniczna i osobista klientów Spółki, Prowadzenie rejestru dokumentów przychodzących i wychodzących firmy, Redagowanie pism służbowych i dokumentów zgodnie ze standardami spółki, Obsługa poczty...
  • Pracownik ds. Administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Cudzoziemców

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    ZAKRES ZADAŃ obsługa punktów informacyjnych w tym udzielanie informacji w zakresie: legalizacji pobytu i pracy cudzoziemców; spraw związanych z pobytem cudzoziemców w Polsce; wspieranie cudzoziemców przy: wypełnianiu dokumentów związanych z ich pobytem w Polsce; zakładaniu kont w Module...
  • Administrator - konsultant migracyjny do spraw wsparcia działań informacyjnych w Wydziale Spraw Obywatelskich

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   4 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    2 dni
    ZAKRES ZADAŃ prowadzenie Punktu Obsługi Klienta w sprawach obywatelstwa polskiego, w tym: przyjmowanie wniosków oraz uzupełnień do wniosków w sprawach obywatelstwa polskiego, weryfikacja kompletności złożonego wniosku, udzielanie informacji na temat obowiązujących procedur, obsługa...