Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    13 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    1 dni
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    6 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Pracownik Biurowy

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Pracownik Biurowy Małopolskie
Pracownik biurowy z j. niemieckim - asystent działu HR

Pracownik biurowy z j. niemieckim - asystent działu HR

MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.
małopolskie, Kraków - Swoszowice
asystent
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
883 dni temu

MGcentral dla MGsolutions MGJJ Sp. z o.o. Sp. k.  - Agencji Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa Personalnego z siedzibą w Krakowie przy ul. Myślenickiej 133, posiadającej polski certyfikat o numerze rejestru 9466 oraz niemiecki certyfikat agencji zatrudnienia (Erlaubnis zur Arbeitnehmerueberlassung, BfA Duesseldorf) specjalizującej się w świadczeniu usług w ramach pracy tymczasowej w Polsce i za granicą oraz rekrutacji stałej na stanowiska niskiego i średniego szczebla oraz prace specjalistyczne poszukuje osób zainteresowanych pracą jako:

Pracownik biurowy z j. niemieckim - asystent działu HR
Miejsce pracy: Kraków - Swoszowice
Nr ref.: AS5/ZAGR/21

 

Opis pracy:

  • Wsparcie projektów rekrutacyjnych, przede wszystkim na stanowiska I i II szczebla
  • Podstawowe czynności z zakresu Kadr i administracji
  • Prowadzenie prostych baz danych
  • Wprowadzenie danych osobowych pracowników do systemu
  • Kontakt z zatrudnionymi pracownikami oraz kandydatami w celu przekazania dodatkowych informacji zgodnie z poleceniem Manager / Opiekuna
  • Kompletowanie akt pracowniczych
  • Sprawdzanie poprawności danych w dokumentach pracowniczych oraz kartach pracy
  • Inne prace biurowe

Wymagania:

  • Skrupulatność i odpowiedzialność za powierzone zadania
  • Dobra znajomość pakietu Office (Word, Excel, Outlook) 
  • Mile widziane pierwsze doświadczenia w pracach administracyjnych / biurowych lub w obsłudze Klienta (bezpośredniej lub telefonicznej)
  • Dobra (komunikatywna +) znajomość języka niemieckiego
  • Znajomość j. angielskiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Umowa o pracę na pełen etat (czas pracy: pn.-pt.; 8:00  -16:00)
  • Stabilne wynagrodzenie + możliwość otrzymania dodatkowej prowizji
  • Rozwój w obszarze HR
  • Dodatkowy pakiet benefitów: darmowa opieka zdrowotna, darmowe obiady, oraz możliwość szkoleń branżowych
 

Poznaj

MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.

MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.

Wszystkim osobom poszukującym pracy stałej i tymczasowej, zarówno w Polsce jak i w innych krajach na terenie Unii Europejskiej, rekomendujemy oferty pracy, każdorazowo dopasowane do konkretnych wymagań i oczekiwań. Chcemy, aby osoby z nami współpracujące były świadome możliwości jakie otwiera przed nimi zatrudnienie w naszej Agencji oraz miały realny wpływ na kształtowanie swojej przyszłej kariery zawodowej. Rynek pracy, szczególnie trudny w dobie kryzysu, ciągle ma jeszcze wiele do zaoferowania i niesie ze sobą całe spektrum możliwości.

Proces rekrutacji

Krok ikona zbieranie aplikacji Aplikacja
Krok ikona rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna/E-mail
Krok ikona spotkanie Spotkanie
Krok ikona propozycja współpracy Propozycja

Podobne oferty

  • Pracownik biurowy ze znajomością języka niemieckiego

    S-3 Personal Sp. z o.o.   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 dni
    analiza rynku, otoczenia i aktywności konkurencji; dbanie o prawidłowy obieg dokumentów i ich archiwizację; dobra znajomość pakietu MS Office; telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientami w języku niemieckim;
  • Profesjonalny Asystent / Profesjonalna Asystentka

    PwC   Kraków    praca hybrydowa
    asystent
    13 godz.
    Twoja przyszła rola: wsparcie administracyjne wynikających ze specyfiki roli przełożonego, zarządzanie kalendarzem, kompleksowa organizacja spotkań biznesowych i integracyjnych, organizacja podróży służbowych, rozliczanie wydatków służbowych, wsparcie w przygotowaniu i obiegu dokumentów.
  • Asystent / Asystentka Biura Budowy

    Banimex   Myślenice    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie dokumentów, rejestrów i zestawień na potrzeby budowy, Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów, Opracowywanie zestawień dotyczących zapotrzebowania/zużycia materiałów, Wsparcie w zakresie bieżących zadań administracyjnych. WYMAGANIA: Sumienność,...
  • Stażysta docelowo protokolant sądowy

    SĄD REJONOWY W WIELICZCE   Wieliczka    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta
    1 dni
    I. Opis stanowiska pracy: prowadzenie referatu orzecznika, protokołowanie na rozprawach i posiedzeniach, przygotowanie wokand na posiedzenia (dołączanie dowodów doręczenia, sporządzanie wokand), rozpisywanie spraw, wypisywanie oraz wysyłanie wezwań i zawiadomień do stron, pełnomocników,...
  • Specjalista / Specjalistka ds. formalno – prawnych

    NES Global Talent   Kraków    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Będziesz zajmować się: sporządzaniem i weryfikacją umów; udziałem w negocjacjach umów; zarządzaniem obiegiem dokumentów w firmie (archiwizacja umów, prowadzenie baz danych, werfyikacja dokumentów) analizą i przygotowywaniem umów/dokumentów związanych z udziałem w postępowaniach...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   Kraków    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Executive Assistant

    Aon   Kraków    praca hybrydowa
    asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Our office is located in Cracow and we offer a 50/50 hybrid working model. The main responsibility of Executive Assistant will be providing administrative support to Business Leaders across locations and Solution Lines: Acting as a point of contact/liaison with clients, third parties, peers and...
  • Specjalista ds. Administracji

    Fresenius   Gorlice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B
    6 dni
    Opis stanowiska: Obsługa administracyjno-księgowa stacji dializ, w tym dokumentów rozliczeniowych z NFZ. Oczekujemy: minimum średniego wykształcenia, bardzo dobrej organizacji własnej pracy, znajomości pakietu MS Office, sumienności w wykonywaniu obowiązków.
  • Document Controller

    NES Global Talent   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    7 dni
    Obowiązki: stała współpraca wewnętrzna i zewnętrzna z podwykonawcami nadzór nad dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa zarządzanie dokumentacją i korespondencją przedsiębiorstwa (tworzenie, weryfikacja, archiwizacja) weryfikacja i prowadzenie dokumentacji projektów...
  • Pracownik Biurowy

    PZ Stettin TeamWork   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Opis stanowiska kontakt mailowy i telefoniczny w j. niemieckim; naliczanie wynagrodzeń dla pracowników oddelegowanych; bieżący kontakt z biurem księgowym mieszczącym się na terenie Niemiec; nadzór nad obiegiem dokumentacji wewnętrznej; dbanie o relacje z pracownikami delegowanymi;