Najnowsze oferty pracy

  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    13 godz.
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Wysogotowo, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Odbiór, dostarczanie i rejestr prób laboratoryjnych w systemie elektronicznym, Zarządzanie obiegiem dokumentacji próbki w obszarze, Zarządzanie przepływem dokumentów zgodnie z ustalonymi standardami prac, Opracowywanie dokumentów, raportów, zestawień i prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Pracownik Administracyjny

    BTKapitał   Krotoszyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: Archiwizowanie dokumentacji biurowej; Kontrolę nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Uzupełnianie baz danych; Weryfikację kompletności dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji; Wsparcie pracowników terenowych w...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    4 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...
Zobacz więcej ofert pracy

Pracownik ds. gospodarki odpadami

Miasto Luboń - Urząd Miasta Luboń
wielkopolskie, Luboń
praca stacjonarna
1320 dni temu

Burmistrz Miasta Luboń

ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze:

do spraw gospodarki odpadami,

w wymiarze pełnego etatu w Wydziale Spraw Komunalnych

Urzędu Miasta Luboń.

Pracownik ds. gospodarki odpadami
Miejsce pracy: Luboń
Zakres zadań:
  • Nadzór nad prowadzeniem gospodarki odpadami komunalnymi przez mieszkańców (kontrola selektywnej zbiórki odpadów, kompostowania odpadów,  itp.)  oraz nad realizacją zadań powierzonych podmiotom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości - wizje lokalne w terenie,
  • Stała aktualizacja bazy danych rejestru wszystkich właścicieli nieruchomości  zamieszkałych i „mieszanych“ objętych systemem gospodarki odpadami komunalnymi, ustalanie podmiotów zobowiązanych, prowadzenie postępowań administracyjnych, sporządzanie decyzji o wymiarze opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, naliczanie podwyższonej opłaty mieszkańcom nie przestrzegającym zasad selektywnej zbiórki odpadów,
  • Kontrola spełnienia obowiązku podpisania umów na wywóz odpadów przez przedsiębiorców.
  • Bieżąca obsługa interesantów,
  • Prowadzenie postępowań w zakresie usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania,
  • Prowadzenie rejestru działalności regulowanej,
  • Prowadzenie kampanii edukacyjno-informacyjnych wśród mieszkańców w zakresie prawidłowego gospodarowania odpadami komunalnymi,
  • Współudział w opracowaniu niezbędnych dokumentów, projektów uchwał i innych aktów prawa miejscowego wymaganych ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz stała ich weryfikacja,
  • Przygotowanie oraz przedkładanie odpowiednim organom przewidzianych prawem sprawozdań, informacji i analiz dotyczących gospodarowania odpadami komunalnymi,
  • Prowadzenie postępowań związanych z  egzekucją administracyjną z zakresu gospodarki odpadami (wystawianie tytułów wykonawczych do Urzędu Skarbowego),
  • Współpraca z wydziałami Urzędu, jednostkami organizacyjnymi Miasta w zakresie realizowanych zadań.
Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem:

            a) Niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe,
  • Obywatelstwo polskie,
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • Posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  • Doświadczenie zawodowe – minimum 1 rok stażu pracy,
  • Znajomość przepisów z zakresu: ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, ustawy o samorządzie gminnym,
  • Bardzo dobra obsługa komputera (Microsoft Office, środowisko Windows), urządzeń biurowych,
  • Posiadanie prawa jazdy kat. B (czynny kierowca).

            b) Dodatkowe:

  • Wykształcenie wyższe z zakresu: ochrona środowiska, gospodarka przestrzenna, administracja,
  • Znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa, ustawy o odpadach, ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
  • Umiejętność współdziałania w zespole, systematyczność, samodzielność,
  • Cierpliwość, odporność na stres, uczynność, dyspozycyjność.
  • Umiejętność analizowania pism i dokumentów prawniczych.
Warunki pracy na stanowisku pracy:
  • Praca w wymiarze pełnego etatu, na czas nieokreślony,
  • Praca w pozycji siedzącej, wymagającej szczególnej koncentracji,
  • Praca w budynku nieprzystosowanym do potrzeb osoby niepełnosprawnej, wymagająca wyjść w teren,
  • Praca w zespole i w warunkach stresu,
  • Praca wymagająca znajomości przepisów prawa, w tym określonych w pkt. II oraz m.in. ustawy o pracownikach samorządowych, instrukcji kancelaryjnej,
  • Wynagrodzenie zasadnicze od 3 300,00 zł do 3 700,00 zł brutto.
 

Poznaj

Miasto Luboń - Urząd Miasta Luboń

Miasto Luboń - Urząd Miasta Luboń


Podobne oferty

  • Pracownik administracyjno-magazynowy

    ManpowerGroup   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę tymczasową
    13 godz.
    Zadania: Obsługa procesów magazynowych; Przyjmowanie, ewidencjonowanie, wysyłka materiałów; Prowadzenie dokumentacji magazynowej; Prace administracyjne związane z magazynem; Wymagania: Obsługa komputera; Praktyczna znajomość i obsługa pakietu MS Office; Komunikatywna znajomość języka angielskiego;
  • Pracownik Administracyjny ds. Frachtu Morskiego

    cargo-partner spedycja sp. z o.o.   Wysogotowo, k. Poznania    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
  • Młodszy Inspektor ds. Rejestracji (z językiem chińskim)

    Asseco Data Systems S.A.   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Szczecin
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Zadania: obsługa procesów usługowych wydawania i unieważnień certyfikatów, dbałość o ich prawidłowy przebieg zgodnie z wymogami prawa oraz wewnętrznymi procedurami, obsługa korespondencji elektronicznej oraz papierowej związanej z wnioskami certyfikacyjnymi i dokumentami Subskrybentów,...
  • Operator numerów alarmowych w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Centrum Powiadamiania Ratunkowego

    Wielkopolski Urząd Wojewodzki w Poznaniu   Poznań, ul. Wiśniowa 13a    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   5 669 - 6 194 zł brutto/mies.  rekrutacja online
    1 dni
    ZAKRES ZADAŃ przyjmowanie i rejestrowanie w dedykowanym systemie informatycznym zgłoszeń przychodzących na numer alarmowy 112 oraz inne numery alarmowe obsługiwane w Centrum, zgodnie z przyjętymi procedurami (w tym przeprowadzanie rozmów z osobami zgłaszającymi w celu uzyskania informacji...
  • Project Manager / Kierownik Kontraktu

    NES Global Talent   Poznań    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat   19 000 - 22 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Udział w przygotowaniu i przeprowadzeniu przetargu na wybór projektanta oraz monitorowanie procesu projektowego; Kompleksowe prowadzenie całego procesu inwestycyjnego i ofertowego; Weryfikacja dokumentacji inwestycji pod względem formalnym i technicznym; Udział w przygotowywaniu...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Sodexo Polska Spółka z o. o.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska Odbiór, dostarczanie i rejestr prób laboratoryjnych w systemie elektronicznym, Zarządzanie obiegiem dokumentacji próbki w obszarze, Zarządzanie przepływem dokumentów zgodnie z ustalonymi standardami prac, Opracowywanie dokumentów, raportów, zestawień i prowadzenie...
  • Specjalista / Specjalistka ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie codziennymi operacjami biurowymi. Administrowanie dokumentacją. Wprowadzanie danych do systemów informatycznych, dbałość o ich aktualizowanie. Wsparcie zarządu oraz pozostałych działów firmy w bieżących zadaniach. Koordynacja korespondencji wewnętrznej i...
  • Pracownik Administracyjny

    BTKapitał   Krotoszyn    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    OSOBA ZATRUDNIONA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: Archiwizowanie dokumentacji biurowej; Kontrolę nad korespondencją przychodzącą i wychodzącą; Uzupełnianie baz danych; Weryfikację kompletności dokumentów niezbędnych do realizacji inwestycji; Wsparcie pracowników terenowych w...
  • Client Service Delivery Administrator with German

    Aon   wielkopolskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You’ll be responsible for gathering and organization of data so that Aon colleagues can review German insurance market. You’ll communicate and collaborate with insurers, clients and consultants in order to process the information from team to team. You’ll be working...
  • Purchasing Supervisor / Buyer for automotive and industrial manufacture sector / Private label

    Gavbiz   wielkopolskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    kierownik/koordynator  pełny etat
    4 dni
    As a Purchasing Supervisor your duties will be: Creation and updating of purchase orders. Develop profitable purchasing strategies. Dealing with general queries on product and pricing. Administrative tasks required for the effective operation of the Purchasing Department. Ensuring suppliers deliver...