* Udzielanie informacji Klientom dot. rejestracji kart Operatora,
* Udzielanie podstawowej wiedzy o ofercie Salonu,
* Rejestracja kart Operatora,
* Przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych i ich przetwarzania
* Dokonywania prostych konfiguracji telefonów np. kopiowanie kontaktów.
* Energia i dynamizm w działaniu,
* Wysoka kultura osobista,
* Otwartość na klienta i empatia,
* Wysoki poziom komunikatywności,
* Umiejętność opanowywania emocji,
* Mile widziane zainteresowania nowinkami technicznymi.
* Praca dla jednej z największych sieci komórkowych,
* Możliwość zdobycia doświadczenia w obsłudze klienta,
* Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.