Najnowsze oferty pracy

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Konsultant Telematyczny / Konsultantka Telematyczna

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Udzielanie pomocy technicznej klientom biznesowym poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni; Analiza zgłoszeń, diagnozowanie usterek i wdrażanie rozwiązań; Konfigurowanie urządzeń GPS i weryfikacja ich poprawnego działania; Wprowadzanie danych do systemów telematycznych zgodnie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wsparcie techniczne klientów biznesowych (telefoniczne, mailowe i bezpośrednie) Analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; Konfiguracja i aktualizacja urządzeń, kontrola poprawności działania; Administracja systemów telematycznych i aktualizacja danych w systemach; Współpraca...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    7 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Katowice Pracownik Helpdesk Katowice
Pracownik ds. telefonicznej obsługi użytkownika (HelpDesk)

Pracownik ds. telefonicznej obsługi użytkownika (HelpDesk)

Poczta Polska S.A. Profil firmy sprawdzona firma
Katowice
praca stacjonarna
3795 dni temu

Poczta Polska S.A.
poszukuje Kandydatów na stanowisko:


Pracownik ds. telefonicznej obsługi użytkownika (HelpDesk)

Miejsce pracy: Katowice
Nr Ref.: 130/DROR/2015

 

Do zadań pracownika będzie należeć:

  • przyjmowanie drogą telefoniczną i rejestrowanie zgłoszeń od użytkowników systemów teleinformatycznych,
  • kategoryzowanie i nadawanie priorytetów przyjmowanym zgłoszeniom, zgodnie z obowiązującymi standardami i procedurami,
  • wstępne diagnozowanie przyczyn i okoliczności zgłaszanych incydentów,
  • realizacja zgłoszeń, zdalne wsparcie użytkowników systemów teleinformatycznych poprzez wykorzystanie narzędzi zdalnego dostępu na konsoli użytkownika,
  • podejmowanie decyzji o sposobie rozwiązania problemu w razie braku możliwości zdalnego usunięcia zgłoszonego incydentu.

Poszukujemy kandydatów posiadających następujące kwalifikacje:

  • wymagane wykształcenie średnie (preferowane wyższe) z zakresu informatyki, elektroniki, telekomunikacji,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • umiejętność radzenia sobie ze stresem,
  • umiejętność rozwiązywania problemów,
  • komunikatywność,
  • umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole.

W zamian oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • pracę w systemie zmianowym,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • pakiet świadczeń socjalnych,
  • możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
  • pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.

Zachęcamy do udziału w rekrutacji także osoby z orzeczoną niepełnosprawnością, które spełniają określone powyżej kryteria kwalifikacyjne.

 

Poznaj

Poczta Polska S.A.

Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa

Dlaczego warto?

Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.

Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.

Proces rekrutacji

Krok Wyślij CV Wyślij CV
Krok Porozmawiajmy Porozmawiajmy
Krok Spotkajmy się Spotkajmy się
Krok Rozwiąż zadanie Rozwiąż zadanie
Krok Dołącz do nas Dołącz do nas
Krok Poleć nas innym Poleć nas innym

Podobne oferty

  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Cyfrowego z j. niemieckim

    Cognizant Technology Solutions Poland Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Gdańsk
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres Obowiązków Budowanie relacji z uczestnikami społeczności (community, social media) w celu zapewnienia satysfakcjonującego wsparcia. Zarządzanie międzynarodową społecznością w wyznaczonym języku (niemieckim): zarządzanie statusami ekspertów, dystrybucja komunikatów i informacji...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT

    Consumer Services   Toruń, ul. Batorego 18-22    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    20 godz.
    Co będziesz robić? Pierwsza linia wsparcia IT: konfiguracja sprzętu, rozwiązywanie problemów, szybka reakcja na zgłoszenia. Zarządzać infrastrukturą: domena, serwerownia, firewall (FortiGate - centralne zarządzanie). Współpracować z ekspertami od cyberbezpieczeństwa, bo bezpieczeństwo...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista Help Desk

    Klient portalu Praca.pl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    23 godz.
    Telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń. Wstępna diagnoza problemów oraz zdalne wsparcie użytkowników. Pomoc przy konfiguracji komputerów i urządzeń. Udzielanie prostych instrukcji dot. programów i systemów. Współpraca z zespołem IT przy trudniejszych sprawach. Obsługa...
  • Stażysta Działu Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, ul. Spedycyjna 1    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    2 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Młodsza Specjalistka / Młodszy Specjalista ds. Obsługi Użytkownika - Help Desk

    Poczta Polska S.A. Sprawdzona firma   Kraków, ul. Willowe 28​    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Miejsce pracy: Katowice, ul. Oddziałów Młodzieży Powstańczej ​7, Kraków, ul. Willowe 28​ Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę, praca zmianowa Twoje zadania: telefoniczne przyjmowanie i rejestrowanie w systemie zgłoszeń od pracowników firmy, wstępna diagnoza problemów technicznych oraz...
  • Konsultant Telematyczny / Konsultantka Telematyczna

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Udzielanie pomocy technicznej klientom biznesowym poprzez telefon, e-mail oraz kontakt bezpośredni; Analiza zgłoszeń, diagnozowanie usterek i wdrażanie rozwiązań; Konfigurowanie urządzeń GPS i weryfikacja ich poprawnego działania; Wprowadzanie danych do systemów telematycznych zgodnie z...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Technicznego

    Geotik sp. z o.o.   Wrocław, ul. Słubicka 18    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Wsparcie techniczne klientów biznesowych (telefoniczne, mailowe i bezpośrednie) Analiza usterek i rozwiązywanie problemów technicznych; Konfiguracja i aktualizacja urządzeń, kontrola poprawności działania; Administracja systemów telematycznych i aktualizacja danych w systemach; Współpraca...
  • Stażysta / Stażystka ds. Wsparcia IT

    Klient portalu Praca.pl   Błonie    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa zlecenie  pełny etat
    7 dni
    Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Zdalne i lokalne rozwiązywanie problemów sprzętowych i programowych (stacje robocze, urządzenia mobilne). Wstępna analiza zgłoszeń technicznych, rozwiązywanie ich lub przekazywanie do dalszej linii wsparcia. Współpraca z...