Pracownik ds. Zarządzania Obiektem (Pracownik Techniczny),
IKEA Retail, Katowice
O Tobie
- posiadasz dyplom technika lub wykształcenie wyższe w specjalizacji technicznej,
- posiadasz wiedzę i doświadczenie z zakresu technicznej obsługi budynków (instalacje elektryczne, chłodnictwa, klimatyzacji, wentylacji, wodno-kanalizacyjne, automatyka),
- jesteś osobą, dla której bezpieczeństwo pracowników i klientów jest najważniejsze, a zadowolenie klientów sklepu jest priorytetem w twojej codziennej pracy,
- posiadasz uprawnienia SEP oraz uprawnienia do pracy na wysokości lub jesteś gotów takie uzyskać,
- jesteś entuzjastycznie nastawiony/-a do pracy, łatwo nawiązujesz kontakt z osobami zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz firmy,
- posiadasz szeroką ogólną wiedzę techniczną i chętnie uczysz się nowych rzeczy, jesteś otwarty na różnorodność zadań,
- doskonale radzisz sobie w pracy z planami oraz dokumentacją: techniczną, budowlaną i eksploatacyjną budynków,
- potrafisz samodzielnie rozwiązywać problemy, podejmować racjonalne decyzje w sytuacjach stresowych,
- jesteś gotów do pracy w różnych dniach tygodnia, różnych godzinach – również nocnych, posiadasz własny transport i możliwość dojazdu do obiektu w ciągu 30 minut,
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie komunikatywnym.
Jako Pracownik ds. Zarządzania Obiektem/Pracownik Techniczny będziesz odpowiedzialny za zapewnienie obsługi technicznej obiektu, z uwzględnieniem zrównoważonej bezpiecznej, czystej i funkcjonalnej przestrzeni dla klientów. Razem z całym zespołem IKEA będziesz dbał o tworzenie środowiska pracy, w którym kultura IKEA jest silna i gdzie ceni się różnorodność klientów i pracowników.
- utrzymanie budynku, instalacji i terenu zewnętrznego w pełnej sprawności technicznej,
- zapewnienie bieżącej konserwacji i napraw, codzienna obsługa techniczna w tym zakresie, analiza usterek i rozwiązywanie pojawiających się problemów technicznych,
- zapewnianie wsparcia zewnętrznym dostawcom usług, w razie potrzeby umożliwiając im realizację usług określonych w kontraktach,
- tworzenie atmosfery zaufania poprzez zachęcanie do wymiany otwartych, konstruktywnych, szczerych i obustronnych opinii ze współpracownikami
- obsługa komputera i korzystanie z programu CAFM (Computer Aided Facility Management) aby raportować oraz aktualizować działania związane z codziennym utrzymaniem i usługami, a także prowadzić rejestr środków trwałych i urządzeń
- regularnie pozostajesz w gotowości do reakcji w przypadku wystąpienia awarii lub poważanej usterki.
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów - o szczegółach przeczytaj tutaj.
Poznaj
IKEA Retail sp. z o.o.
Wizją IKEA jest tworzenie lepszych warunków codziennego życia dla wielu ludzi. Naszą ideą biznesową jest oferowanie szerokiego asortymentu funkcjonalnych i dobrze zaprojektowanych artykułów wyposażenia domu, w cenach tak niskich, by jak najwięcej ludzi mogło sobie na nie pozwolić.
Ciężko pracujemy, by móc oferować naszym klientom wysoką jakość w przystępnych cenach. Jest to możliwe dzięki optymalizacji całego łańcucha wartości, budowanie długotrwałych relacji z dostawcami, inwestowaniu w zautomatyzowaną produkcję oraz produkowanie dużych wolumenów. Nasza wizja to coś więcej niż wyposażenie domu. Chcemy polepszać jakość codziennego życia wszystkich ludzi, na których nasza firma ma wpływ.