Jesteśmy wiodącym specjalistą w dostawach pełnego asortymentu dla gastronomii, hotelarstwa i punktów zbiorowego żywienia we Francji, Niemczech i Szwajcarii. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom logistycznym
i wieloletniemu doświadczeniu oraz wysokiemu poziomowi świadczonych usług od ponad 3 lat skutecznie zdobywamy nowych klientów i zwiększamy udziały rynkowe wykorzystując m.in. nowoczesną platformę logistyczną w Ożarowie Mazowieckim oraz magazyny regionalne.
W związku z dynamicznym rozwojem Transgourmet Foodservice poszukujemy pracownika na stanowisko:
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Znajomość pakietu MS Office,
- Dobra, praktyczna znajomość programu MS Excel (w tym praca z bazą danych),
- Umiejętność analitycznego myślenia,
- Odpowiedzialność i sumienność, zaangażowanie w wykonanie zleconych zadań,
- Dobra organizacja pracy i umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów,
- Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Mile widziane:
- Doświadczenie w pracy na stanowiskach asystenckich, administracji, wsparcia lub analiz sprzedaży,
- Znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.
Oferujemy:
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
- Pracę w nowoczesnej firmie i rozwijającym się segmencie rynku,
- Szkolenia i kursy podnoszące kwalifikacje zawodowe,
- Pakiet świadczeń socjalnych,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy – w kierunku controllingu i analiz sprzedaży.
Poznaj
Transgourmet Polska Sp. z o.o.
Transgourmet Polska Sp. z o.o. należy do grupy Transgourmet specjalizującej się w hurtowych dostawach dla hotelarstwa, gastronomii, firm cateringowych oraz ośrodków zbiorowego żywienia. W Polsce posiadamy centrum logistyczno-magazynowe w Ożarowie Mazowieckim oraz 18 hal sprzedaży stacjonarnej Selgros Cash&Carry. Zatrudniamy ponad 4300 pracowników, a nasz dalszy rozwój, to konsekwencja udanych wyników.