Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Aktualnie dla naszego Klienta, poszukujemy Kandydatów, z Sępólna Wielkiego i okolic na stanowisko:
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Miejsce pracy: zachodniopomorskie/ Sępolno Wielkie
Nr Ref.: Nr ref.: PDOK/SZN/042017
Zadania:
- obsługa klientów w zakresie obioru surowca budowlanego,
- weryfikacja upoważnień kierowców do odbioru surowców,
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w zakresie sprzedaży surowców,
- ścisła współpraca z innymi pracownikami firmy ( działy: logistyki, sprzedaży, obsługi klienta),
- prowadzenie raportów związanych z gospodarką magazynową.
Wymagania:
- minimum 1 rok doświadczenia w obsłudze klienta (mile widziane w firmie produkcyjnej),
- dobra znajomość pakietu MS Office (szczególnie programu Excel),
- Wykształcenie min. średnie,
- Gotowość do podjęcia pracy od poniedziałku do piątku w systemie 2-zmianowym w godzinach 6:00 - 14:00 oraz 14:00 – 22:00.
Oferujemy:
- pracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- wynagrodzenie miesięczne: 2200 zł brutto,
- pracę w miłej atmosferze z możliwością rozwoju zawodowego,
- pierwsza umowa za naszym pośrednictwem na okres 6 miesięcy, z możliwością późniejszego przedłużenia.