Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie księgowości (zobowiązania, należności, księga główna) Opracowywanie sprawozdań finansowych (miesięczne/roczne) Obsługa transakcji płatniczych; Raporty kosztów i zarządzanie gotówkowym obiegiem środków pieniężnych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Trakcja S.A.Gliwice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....
GEA Invest od ponad 25 lat zabezpiecza logistycznie swoich Klientów. Połączenie wiedzy oraz doświadczenia pozwala nam skutecznie wspierać firmy na każdym etapie ich działalności. Dziś jesteśmy jednym z liderów w obszarach szeroko rozumianej logistyki. Charakteryzuje nas dynamiczny rozwój. Stale poszukujemy nowych rozwiązań oraz obszarów aktywności biznesowej, aby dostarczać naszym Klientom jeszcze lepsze usługi. Spółki należące do GEA Group codziennie dostarczają rozwiązania logistycznie swoich Klientów.
Nasi pracownicy to osoby kreatywne, przedsiębiorcze i zaangażowane w swoją pracę.
Pracownik działu rozliczeń transportu i spedycji
Miejsce pracy: Ślęza
Twój zakres obowiązków
Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.
Nadzór na prawidłowym obiegiem dokumentów.
Telefoniczny i mailowy kontakt z Klientem (również w języku angielskim).
Rejestrowanie i wystawianie faktur w systemie transportowym.
Obsługa dokumentów CMR.
Nasze wymagania
Jeśli szukasz wyzwań, masz chęci do pracy, chcesz się wiele nauczyć i znasz język angielski na poziomie B2 - koniecznie wyślij swoje CV i dołącz do naszego Zespołu.
Brak doświadczenia nie jest przeszkodą.
To oferujemy
Z naszej strony możesz liczyć na pracę w młodym nastawionym na współpracę i partnerskie relacje zespole.
Opis stanowiska: Księgowanie i kontrola operacji księgowych (faktury zakupu, PK, wyciągi bankowe, amortyzacja), Przygotowywanie JPK VAT, Miesięczna analiza kont bilansowych, Miesięczna weryfikacja stanu rozrachunków, rozliczeń międzyokresowych oraz środków trwałych, Przygotowywanie...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 godz.
Twój zakres obowiązków Księgowość zobowiązań/należności/księgi głównej Miesięczne i roczne sprawozdania finansowe Przetwarzanie transakcji płatniczych Rachunek kosztów Zarządzanie gotówką w kasie Wymagania pracodawcy Posiadasz znajomość języka niemieckiego na poziomie B2
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Niemcy
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: Prowadzenie księgowości (zobowiązania, należności, księga główna) Opracowywanie sprawozdań finansowych (miesięczne/roczne) Obsługa transakcji płatniczych; Raporty kosztów i zarządzanie gotówkowym obiegiem środków pieniężnych;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 godz.
Naszą firmę tworzą ludzie z pasją i dużą energią, których cechuje pozytywne myślenie i podejście do życia z bagażem wiedzy i doświadczenia. Dlatego odnosimy wspólny sukces, dołącz do naszego zespołu i zostań jego współtwórcą … Opis stanowiska: Do głównych zadań osoby...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Twój zakres obowiązków Wsparcie kierownika kontraktu w obsłudze administracyjno-księgowej związanej z realizacją budowy, Wprowadzanie faktur oraz danych do systemu ERP, Analiza danych dotyczących realizowanego kontraktu, Sporządzanie pism, zestawień i raportów na potrzeby kierownictwa...
Główne zadania: Rozliczanie i alokacja przelewów bankowych; Kontrola należności, wysyłanie przypomnień oraz monitów do klientów i weryfikacja płatności; Aktywny kontakt z przedstawicielami Działu Sprzedaży odpowiadającymi za poszczególnych klientów w celu monitorowania należności;...
Zakres obowiązków: Identyfikacja i usuwanie błędów w rozliczeniach oraz płatnościach związanych z budżetem IT; Współpraca z zespołem IT w celu zapewnienia dokładności rozliczeń oraz identyfikacji obszarów optymalizacji; Prowadzenie postępowań zakupowych z obszaru IT [RFI, RFP] oraz...
ZAKRES CZYNNOŚCI: asystowanie w dziale rozliczeń zawieranie umów cywilnoprawnych z agentami ochrony; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; naliczanie wynagrodzeń na podstawie zestawień godzinowych; współpraca z kierownictwem ochrony obiektu i działem kadr;
Trakcja S.A.Gliwice
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
7 dni
Opis stanowiska Przygotowanie dokumentów rozliczeniowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym (PŚP) będących podstawą do wystawienia faktur sprzedażowych. Przygotowywanie dokumentów rozliczeniowych w zakresie robót realizowanych przez Podwykonawców, zleceń wewnętrznych, umowy Konsorcjum....