Pracownik Obsługi Klienta

Fundacja Aktywizacja

Gdynia

21 dni temu

Fundacja Aktywizacja jest liderem w aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami.

 

Od 1991 roku wspieramy osoby z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy poprzez doradztwo, szkolenia, usługi pośrednictwa pracy, pomoc w przygotowaniu się i zdobyciu zatrudnienia.


Aktualnie prowadzimy projekt aktywizacji zawodowej i poszukujemy osób zainteresowanych udziałem w projekcie, a po okresie przygotowawczym, podjęciem pracy na stanowisku:

Pracownik Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Gdynia

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
  • profesjonalna obsługa klientów,
  • aktywna sprzedaż towarów handlowych,
  • bieżąca rejestracja danych do systemu operacyjnego,
  • sporządzanie dokumentacji w zakresie realizowanej sprzedaży.
WYMAGANIA:
  • wykształcenie minimum średnie,
  • orzeczenie o niepełnosprawności,
  • doświadczenie w obsłudze klienta,
  • znajomość pakietu MS Office na poziomie podstawowym,
  • komunikatywność i dobra organizacja pracy własnej.

Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta i sprzedaży.

 

OFERUJEMY:
  • Dodatki motywacyjne i na dojazdy
  • Stałą pensję zawsze na czas oraz wynagrodzenie prowizyjne,
  • Trzynastą pensję i dodatek stażowy,
  • Dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
  • Możliwość skorzystania z zakupu prywatnej opieki medycznej i karty Multisport,
  • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze usług ubezpieczeniowych i bankowych,
  • Praca w firmie, która została laureatem konkursu Pracodawca Godny Zaufania w kategorii Firma Przyjazna Niepełnosprawnym.
Do CV prosimy o załączenie następującej klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1  Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO).  Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Poznaj

Fundacja Aktywizacja

Pracownik Działu Obsługi Klienta (Market) to osoba, która jest odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w danym sektorze sklepu wielobranżowego, a także do obowiązków pracownika tego należy też: dbałość o dobre relacje z klientami, realizacja planów sprzedaży, monitorowanie płatności obsługiwanych klientów, rozpatrywanie reklamacji, kontrola dokumentacji magazynowej, udział w ...
Praca Pracownik Działu Obsługi Klienta