Pracownik Techniczny IKEA Retail, Katowice
Dobrze się składa, że się spotkaliśmy. Patrzysz na świat inaczej niż większość ludzi. Wierzymy, że wartości, jakimi się kierujesz są ważniejsze niż twoje dotychczasowe doświadczenie. Oferujemy stanowiska pełne wyzwań, odpowiedzialnych zadań i inspiracji do ciągłego rozwoju. W IKEA każdy dzień jest inny. Spójrz z nami na świat z innej perspektywy.
O Tobie
Posiadasz:
- dyplom technika lub wykształcenie wyższe w specjalizacji technicznej. Dodatkowo mile widziany dyplom technika BHP lub studiów w tym zakresie,
- doświadczenie w procesach technicznej obsługi budynków oraz bezpieczeństwa i higieny pracy,
- wiedzę i praktykę z zakresu risk management, przepisów BHP, ppoż., systemów monitoringu, organizacji ochrony, udzielania pierwszej pomocy,
- umiejętność pracy z planami oraz dokumentacją: techniczną, budowlaną i eksploatacyjną budynków,
- zdolność samodzielnego rozwiązywania problemów, radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- gotowość do pracy w różnych dniach tygodnia, godzinach – również nocnych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
O stanowisku
Celem Pracownika Technicznego jest zapewnienie obsługi technicznej obiektu, dbając o zrównoważoną, bezpieczną, czystą i funkcjonalną przestrzeń dla klientów.
Główne zadania
- dbanie, by obiekt wyglądał jak nowy („In Shape as New”) poprzez realizowanie zaplanowanych, korygujących i operacyjnych działań związanych z jego utrzymaniem oraz inicjatyw projektowych,
- zapewnianie obsługi technicznej obiektu; utrzymywanie środków trwałych, urządzeń oraz budynków w ścisłej zgodności z wszelkimi regulacjami lokalnymi, które mają zastosowanie,
- działanie na rzecz tworzenia środowiska, w którym kultura IKEA jest silna i gdzie ceni się różnorodność klientów i pracowników,
- tworzenie atmosfery zaufania poprzez zachęcanie do wymiany otwartych, konstruktywnych, szczerych i obustronnych opinii ze współpracownikami,
- upewnianie się, że wszystkie aspekty dotyczące budynków i gruntów (obiekty, budynki, środki trwałe, urządzenia oraz systemy) są zgodne z uzgodnionym budżetem oraz harmonogramem,
- zapewnianie wsparcia zewnętrznym dostawcom usług, w razie potrzeby umożliwiając im realizację usług określonych w kontraktach, a także przekazywanie informacji dotyczących spraw dostawców Kierownikowi ds. Technicznych,
- korzystanie z programu CAFM (Computer Aided Facility Management) aby przeglądać, zapisywać oraz aktualizować działania związane z codziennym utrzymaniem i usługami, zgłaszać incydenty związane z ryzykiem oraz wnioski, a także prowadzić rejestr środków trwałych i urządzeń.
Chcemy
- abyś został z nami na dłużej - zapewniamy umowę o pracę,
- abyś rozwijał się #potwojemu – stworzymy ścieżkę rozwoju, która będzie odpowiadała na Twoje potrzeby,
- zadbać o poczucie bezpieczeństwa Twoje i Twojej rodziny - oferujemy opiekę medyczną i plan emerytalny oraz ubezpieczenie NNW,
- doceniać Twoje osiągnięcia,
- dać Ci możliwość wyboru dodatkowych benefitów.