Opis stanowiska:
- Sporządzanie list płac
- Naliczanie i realizowanie wynagrodzeń
- Zgłaszanie i wyrejestrowanie pracowników do ZUS
- Korekty kont ubezpieczeniowych
- Wprowadzanie danych do systemu
- Sporządzanie raportów i zestawień dla działu księgowości
Wymagania:
- Dobra znajomość obsługi komputera
- Dyspozycyjność w godzinach 8-16
- Odporność na stres, komunikatywność, dobra organizacja pracy, chęci do pracy
- Podstawowa znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych - mile widziane
Oferujemy:
- Umowę o pracę po okresie próbnym
- Pracę w dogodnej lokalizacji od poniedziałku do piątku
- Możliwość rozwoju i awansu
- Miłą atmosferę pracy
Poznaj
Solid Security Sp. z o.o.
Solid Security to doświadczenie, wiedza oraz profesjonalizm działań na rynku ochrony osób i mienia. Jesteśmy firmą z polskim kapitałem z powodzeniem funkcjonującą od 1991 roku na terenie całego kraju. Na podstawie grupy wyspecjalizowanych spółek, świadczymy usługi ochrony na rzecz klientów biznesowych i indywidualnych, we wszystkich obszarach związanych z bezpieczeństwem.
Jak działamy
Bierzemy pełną odpowiedzialność za świadczone usługi, realizując ustalenia z Klientem, reagując jednocześnie na potrzeby pojawiające się w trakcie realizacji kontraktu.
Proponowany przez nas Zintegrowany System Ochrony, gwarantuje optymalizację procesów ochronnych, podnosząc poziom bezpieczeństwa naszych Klientów.
Dbamy o dobre relacje w biznesie, opierając je o konstruktywny dialog, profesjonalizm działań oraz partnerstwo. Potencjał Solid Security oparty jest o kompetentny i zaangażowany Zespół.
Działamy we wszystkich regionach Polski, poprzez profesjonalnie zorganizowaną strukturę operacyjną.
Pozycja Solid Security oraz ciągły rozwój firmy, związana jest z umiejętnością wykorzystywania wieloletniego doświadczenia, z właściwym rozumieniem potrzeb Klienta oraz inwestowaniem w kapitał ludzki i innowacyjne rozwiązania.