Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...
Zobacz więcej ofert pracy

Project Manager ds. Customer Experience

Wakacje.pl S.A.
Gdańsk
praca stacjonarna
1620 dni temu

Aktualnie poszukujemy osób gotowych do podjęcia pracy na stanowisku:

Project Manager ds. Customer Experience
Miejsce pracy: Gdańsk
Zakres obowiązków:
  • Wielopoziomowa analiza doświadczeń klientów z firmą we wszystkich kanałach sprzedaży i komunikacji.
  • Zbudowanie strategii wdrożenia rozwiązań i narzędzi z obszaru CX dla całej organizacji, w oparciu o cele biznesowe spółki oraz politykę Client First.
  • Odpowiedzialność za realizację opracowanej strategii poprzez:
    - Zbudowanie interdyscyplinarnego, międzydziałowego zespołu realizującego projekty z obszaru CX.
    - Nadzór nad procesem tworzenia wymagań jakościowych dla nowych procesów, produktów.
    - Wdrożenie narzędzi analitycznych i pomiarowych z zakresu jakości obsługi klienta.
    - Ocenę skuteczności wdrożonych projektów i narzędzi oraz bieżące raportowanie (badania satysfakcji i zaangażowania klienta, analiza wskaźników jakościowych).
    - Zwiększenie świadomości oraz wpływ na realizację podejścia Client First u pracowników organizacji.
  • Stała współpraca ze wszystkimi działami w firmie oraz z Zarządem.
Wymagania:
  • Wdrożenie projektów z zakresu CX poparte sukcesem.
  • Przynajmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze CX.
  • Decyzyjność i samodzielność w działaniu.
  • Umiejętność krytycznego myślenia i zrozumienie procesów.
  • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i analityczne.
  • Bardzo dobre zrozumienie potrzeb i doświadczeń zakupowych konsumentów.
  • Odpowiedzialność i bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu.
  • Dodatkowym atutem będzie posiadanie certyfikatów z zakresu CCXP.
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
  • Szansę na rozwój i realizację celów zawodowych w dynamicznie rozwijającej się firmie – możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji.
  • Możliwość polecania znajomych do pracy – za każdego zatrudnionego otrzymasz ekstra bonus finansowy.
  • „Delegacje pod palmami” – służbowe wyjazdy za granicę w ramach czasu pracy.
  • Pakiet benefitów (pakiet medyczny, kartę sportową, konkursy wewnętrzne, spotkania integracyjne, programy zniżkowe).
  • Bony świąteczne, podarunki okolicznościowe (z okazji ważnych wydarzeń w Twoim życiu – ślubu, narodzin dziecka).
  • Możliwość dołączenia do grup nauki języków obcych.
  • poza tym: chillout room, rowerownia, owocowe czwartki, konkursy, losowania nagród, biletów, udział w zawodach sportowych.
  • Swobodny dress code.
  • Wiele ciekawych inicjatyw, które są dla nas na porządku dziennym!

 

 

#Wakacjetomy

Dołącz do nas!

 

Administratorem danych jest Wakacje.pl S.A. z siedzibą w Gdańsku przy ul. Traugutta 115c, 80-226 Gdańsk (dalej „Wakacje.pl”). Dane przetwarzane będą w celu oceny kwalifikacji kandydata do pracy na określonym stanowisku, oceny zdolności i umiejętności kandydata na potrzebnych do pracy na określonym stanowisku, wyboru odpowiedniej osoby lub odpowiednich osób do zatrudnienia oraz komunikacji związanej z prowadzonym procesem rekrutacji.

Podstawą prawną przetwarzania danych jest niezbędność do uczestniczenia w procesie rekrutacyjnym w Wakacje.pl. Odbiorcami Twoich danych czyli podmiotami, którym będziemy mogli przekazać Twoje dane zgodnie z obowiązującym prawem, będą Podmioty przetwarzające dane w imieniu Wakacje.pl S.A.

Masz prawo m.in. do prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych, prawo dostępu do danych osobowych oraz prawo żądania ich sprostowania, ich usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz prawo do zgłoszenia sprzeciwu w przewidzianych w prawie sytuacjach. Prawa te oraz sposób ich realizacji opisaliśmy w szczegółowej klauzuli informacyjnej dla kandydata, która mieści się na stronie www.karierawakacje.pl

Bardzo prosimy o dopisanie do swojej aplikacji następującej klauzuli:
Zgoda na udział w bieżącej rekrutacji :


Zgadzam się na przetwarzanie danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym (zgoda obejmuje dodatkowe dane osobowe, które nie zostały wskazane w Kodeksie pracy lub innych przepisach prawa, np. wizerunek, zainteresowania). Przyjmuję do wiadomości, iż dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) będą przetwarzane na podstawie przepisów oraz na potrzeby zawarcia umowy.

Jeżeli nie chcesz, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane o Tobie, nie umieszczaj ich w swoich dokumentach.

Zgoda na udział w przyszłych rekrutacjach


Zgadzam się na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji prowadzonych przez Wakacje.pl S.A. Jeżeli wyrazisz zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, będziemy przechowywać Twoje dane przez okres roku od przesłania przez Ciebie aplikacji na dane stanowisko, chyba że wcześniej wycofasz swoją zgodę.
 

Podobne oferty

  • Kierownik / Kierowniczka Wydziału Strategii Customer Experience

    Orange Polska S.A.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 160    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Projektowanie, wdrażanie i rozwój strategii w obszarze doświadczeń klientów. Analiza doświadczeń i rozwój modeli analitycznych na podstawie badań klientów i innych danych. Angażowanie i integrowanie pracowników Orange Polska wokół budowania pozytywnych doświadczeń Klientów poprzez...