Wielton S.A. jest największym w Polsce producentem naczep, przyczep oraz zabudów na samochody ciężarowe, znajduje się też w czołówce branży w Europie i na świecie. Mimo że działamy w 35 krajach Europy, Azji i Afryki, pozostaliśmy polską firmą i jesteśmy mocno związani z lokalną społecznością. Każdy z nas ma za sobą własną drogę: różnimy się wiekiem, poglądami i doświadczeniem. Ale sprowadziło nas tu wspólne marzenie, by pracować w stabilnej firmie, wśród kolegów, gdzie każdy lubi to, co robi.
Jako Project Manager w nowo powstającym Centrum Dystrybucji Grupy Wielton, będziesz odpowiedzialny za nadzór i koordynację kluczowych projektów z zakresu zarządzania łańcuchem dostaw. Twoje obowiązki obejmować będą zarządzanie projektami związanymi z transferem zakupu i dystrybucji materiałów ze spółek Grupy Wielton do Wielton Distribution Center, wdrożeniem oprogramowania do prognozowania i zamawiania materiałów, implementacją systemu zarządzania magazynem (WMS - SAP), a także wdrożeniem nowych technologii i dystrybucji towarów.
Chcesz współpracować ze świetnymi ekspertami i brać udział w projektach, które wyprzedzają konkurencję? Dołącz do nas jako:
Project Manager (supply chain)
Miejsce pracy: Wieluń
Twoje zadania:
- Tworzenie harmonogramu prac projektu i nadzór na jego realizacją,
- Zapewnienie zasobów niezbędnych do realizacji projektu,
- Współpraca z poszczególnymi działami zaangażowanymi w projekt,
- Zarządzanie procesem transferu materiałów ze spółek Grupy Wielton do Centrum Dystrybucji,
- Koordynacja wdrożenia oprogramowania do prognozowania i zamawiania materiałów,
- Nadzór nad projektem wdrożenia systemu WMS (SAP) w Centrum Dystrybucji,
- Wdrożenie technologii magazynowania i dystrybucji towarów (automatyczny magazyn/ klasyczne metody magazynowania/ optymalizacja siatki transportowej),
- Zidentyfikowanie i wdrożenie nowych technologii, które przyczynią się do efektywności i optymalizacji procesów magazynowania i dystrybucji,
- Rozpoznawanie potencjalnych ryzyk projektu i opracowywanie strategii zarządzania nimi,
- Monitorowanie postępów i osiąganych wyników projektów,
- Przygotowywanie raportów z realizacji projektu i nadzór nad tworzoną dokumentacją
- Kontrolowanie terminowej realizacji kolejnych etapów projektu
Nasza oferta:
W Grupie Wielton dbamy o przyjazną kulturę i dobre warunki zatrudnienia. Doceniamy współpracę i wspólnie szukamy najlepszych rozwiązań. Naszym pracownikom zapewniamy m.in.:
- Codzienne wyzwania w dynamicznym środowisku i szybki rozwój zawodowy,
- Możliwość twórczej pracy i wdrażania własnych nowoczesnych rozwiązań w konkretnych obszarach biznesowych,
- Pakiet benefitów zawierający m.in.: pakiet medyczny i sportowy Medicover, dofinansowanie zajęć sportowych, dodatkowe ubezpieczenie grupowe,
- Możliwość pracy w kontekście międzynarodowym wśród ekspertów w swojej dziedzinie.
Nasze oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu zarządzania projektami, logistyki, zarządzania łańcuchem dostaw lub pokrewnych dziedzin),
- Znajomość narzędzi MS Excel/ Power Point/ systemy ERP/ WMS/
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami w obszarze zarządzania łańcuchem dostaw lub dystrybucji (mile widziane),
- Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
- Znajomość systemów WMS, w tym doświadczenie z SAP (mile widziane),
- Umiejętność przewidywania i zarządzania ryzykiem w projektach,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- Umiejętność rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji,
- Orientacja na cel, samodzielność w działaniu i odpowiedzialność.
Poznaj
WIELTON S.A.
Głównym profilem działalności Grupy Kapitałowej WIELTON jest produkcja naczep, przyczep i zabudów na samochody ciężarowe oraz ich sprzedaż. Działalność Grupy Kapitałowej prowadzona jest przede wszystkim za pośrednictwem jednostki dominującej WIELTON S.A., pełniącej rolę koordynatora działalności podmiotów zależnych, które zajmują się wyłącznie sprzedażą produktów Spółki oraz prowadzeniem działań marketingowych i reklamowych Emitenta na rynkach Rosji i Ukrainy.