Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Przedstawiciel Handlowy
Job location: Warszawa
Nr ref.: 1-13-38443/PC
Dla naszego klienta, międzynarodowej firmy producenta armatury i sprzętu AGD, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Przedstawiciel Handlowy
Lokalizacja: województwo mazowiecki i łódzkie
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie rozwijanie już z istniejącej sieci dystrybucji, ale również poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów. Zadanie to wybrany kandydat będzie realizował poprzez:
Przedstawiciel Handlowy
Lokalizacja: województwo mazowiecki i łódzkie
Głównym zadaniem osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie rozwijanie już z istniejącej sieci dystrybucji, ale również poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów. Zadanie to wybrany kandydat będzie realizował poprzez:
- Poszukiwanie i rozwijanie nowych kanałów dystrybucji na podległym terenie, min. poprzez kontakt z projektantami wnętrz, salonami sprzedaży mebli i wyposażenia wnętrz showroomami, studiami kuchennymi, hurtowniami.
- Organizowanie i prowadzenie spotkań handlowych oraz prowadzenie doradztwa technicznego w zakresie reprezentowanych linii produktowych
- Stały kontakt z wewnętrznymi partnerami biznesowymi
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Stały monitoring rynku, przygotowywanie analiz i raportów oraz inicjowanie działań i zmian mających na celu zwiększenie efektywności na podległym terenie
Requirements:
- Min 3 letnie doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku w organizacjach zajmujących się sprzedażą artykułów wyposażenia wnętrz
- Bardzo dobrej znajomości rynku, z dużym naciskiem na luksusowe arytkuły wyposażenia wnętrz
- Doświadczenie w prowadzeniu spotkań handlowych, szkoleń produktowych oraz eventów
- Bardzo wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i organizacyjne
- Umiejętność pracy w oparciu o cele
- Kreatywność
- Gotowość do częstych wyjazdów służbowych
Benefits:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Rynkowe wynagrodzenie poszerzone o część ruchomą uzależnioną od osiąganych wyników
- Niezbędne narzędzia pracy – sprzęt elektroniczny oraz samochód służbowy
- Systematyczne szkolenia produktowe
- Pakiet socjalny
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".