Najnowsze oferty pracy

  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Kierownik Zespołu Call Center Gdańsk
Quality Analyst z językiem angielskim dla projektu Social Media (m/f/d)

Quality Analyst z językiem angielskim dla projektu Social Media (m/f/d)

TELUS International
Gdańsk
specjalista (mid)
praca stacjonarna
rekrutacja online
825 dni temu

Czy chcesz rozwijać swoją karierę w ekscytującym i rozwijającym się środowisku biznesowym? Masz duże doświadczenie w coachingu, potrafisz zmotywować i zachęcić zespół do osiągania wyznaczonych celów i standardów? Masz również doświadczenie w szkoleniu, a jakość jest czymś, w czym przodujesz? Mamy dla Ciebie idealną pracę!

 

Zespół naszej lokalizacji Gdańsk poszukuje aktualnie osób na stanowisko

Quality Analyst z językiem angielskim dla projektu Social Media (m/f/d)

Miejsce pracy: Gdańsk
Twoje zadania:
  • Monitorowanie jakości połączeń telefonicznych, e-maili, czatów
  • Udzielanie feedbacków, coachingu i mentoringu pracownikom
  • Ścisła współpraca z managerami i zespołem w celu spełnienia odpowiednich targetów
  • Prowadzenie szkoleń w zakresie zmian procesów, analiz i raportowani
Twój profil:
  • Preferowane ponad 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Biegła znajomość języka polskiego oraz bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie w obsłudze klientów w obszarach serwisowych lub technicznych w środowisku Call Center
  • Ścisła współpraca z różnymi działami oraz zapewnienie terminowej i wysokiej jakości usług
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły
  • Komunikacja ze wszystkimi szczeblami zarządzania
Oferujemy:
  • Stałe wynagrodzenie oraz bonus oparty na osiąganych wynikach
  • Niezależna i odpowiedzialna praca w ramach dynamicznego i wielokulturowego zespołu o płaskiej hierarchii
  • Szkolenia wewnętrzne i możliwości rozwoju
  • Możliwości kariery w naszej międzynarodowej firmie
  • Zaangażowany i zmotywowany zespół
  • Nowoczesne biuro w kompleksie Oliva Business Centre z nowoczesnymi miejscami pracy oraz bezpłatnymi napojami i owocami
  • Prywatna opieka medyczna
 

Poznaj

Competence Call Center member of TELUS International

About Us:

Excellent customer service is our passion - in 2020 Competence Call Center merged with and is now part of TELUS International. Since then, 70,000 team members have been providing the best customer service in more than 50 languages for international and well-known partners. We already employ about 500 people in our offices in Gdansk, Poland!

Who are we looking for?

Customer advisors, Digital Marketing Specialist, customer service people and many more!

Will knowing languages help me get hired?

Yes ! We are currently recruiting people who can speak one of the following languages: Czech, German, Hungarian, Romanian.

Check our offers by looking at the tabs: Call Center and Customer Service and Social Media.

Podobne oferty

  • Sales Team Manager with Polish (m/f/d)

    Competence Call Center member of TELUS International   Gdańsk, Olivia Business Centre    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior / menedżer  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    4 dni
    Business operations, Call Center KPIs and employee motivation are not only empty phrases for you, but you know exactly what stands behind them? We have the perfect job for you! Responsibilities Managing day-to-day operations; Ensuring consistent quality and productivity; Coaching, shadowing and...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Dyrektor / Dyrektorka Działu Telesprzedaży i Obsługi Klienta

    Wonga.pl Sp. z o.o.   Szczawno-Zdrój    praca hybrydowa / stacjonarna
    dyrektor  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu  rekrutacja online
    2 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie zespołami sprzedaży i obsługi klienta w dwóch spółkach (Wonga.pl i Novum Finance sp. z o.o., łącznie 5 zespołów Contact Center, 2 zespoły backoffice). Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży oraz planów operacyjnych. Realizacja budżetu...
  • Manager / Managerka zespołu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie    praca stacjonarna
    menedżer  umowa zlecenie  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zadania: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; odpowiedzialność za wyniki zespołu, jego bieżąca kontrola oraz raportowanie; podejmowanie ewentualnych działań...