Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Radca generalnego dyrektora

Radca generalnego dyrektora

Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1722 dni temu
Komenda Główna Państwowej Straży Pożarnej w Warszawie
Komendant Główny Państwowej Straży Pożarnej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca generalnego dyrektora
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 52054

Warunki pracy

Komenda Główna PSP przy ul. Podchorążych 38 w Warszawie na terenie kompleksu administracyjno-koszarowego, teren chroniony. Urząd usytuowany w dwóch budynkach. Jeden z nich dostosowany jest do potrzeb osób niepełnosprawnych, drugi zawiera bariery architektoniczne: brak podjazdu, ruchomej platformy do transportu wózka, windy, pomieszczenia higieniczno-sanitarne nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Stanowiska pracy wyposażone w sprzęt komputerowy i telefony. Praca administracyjno-biurowa w systemie codziennym, powyżej 4 godzin dziennie przy komputerze.

Zakres zadań

  • opracowywanie analiz, informacji i zestawień w zakresie budżetu państwa i budżetu środków europejskich dla kierownictwa KG PSP i resortu spraw wewnętrznych
  • przygotowywanie opinii w zakresie gospodarki finansowej w celu przedstawienia propozycji rozwiązań zleconych spraw
  • doradztwo w zakresie udzielania i rozliczania dotacji dla jednostek ochrony przeciwpożarowej włączonych do krajowego systemu ratowniczo-gaśniczego w celu dostarczenia specjalistycznej wiedzy pracownikom i kierownictwu biura
  • uczestniczenie w przygotowaniu projektów przepisów prawnych w celu zapewnienia należytego stanu prawnego zleconych spraw
  • doradztwo w zakresie zamówień publicznych w celu dostarczenia specjalistycznej wiedzy pracownikom i kierownictwu biura
  • doradztwo w zakresie realizacji projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w celu dostarczenia specjalistycznej wiedzy pracownikom i kierownictwu biura
  • uczestniczenie w realizacji zadań związanych z budżetem zadaniowym
  • uczestniczenie w realizacji zadań dysponenta drugiego stopnia

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe ekonomiczne
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w tym 2 lata na stanowisku samodzielnym pracy w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o Państwowej Straży Pożarnej
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych
  • znajomość przepisów ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych
  • bardzo dobra znajomość obsługi programów Excel, Word
  • umiejętność pracy w zespole
  • praca pod presją czasu
  • umiejętność nawiązywania kontaktów
  • dyspozycyjność i komunikatywność
  • biegłość w posługiwaniu się narzędziami informatycznymi
  • wysoka kultura osobista
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • 1) posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „tajne”