Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 50535
Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie. Gmach został wzniesiony w 1900 r. Obecnie jest obiektem zabytkowym wpisanym do rejestru zabytków. Budynek wielokondygnacyjny, wyposażony w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób z niepełnosprawnościami. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób z niepełnosprawnościami. W budynku zainstalowane są 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby z niepełnosprawnościami mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą z niepełnosprawnością.
Zakres zadań
- przygotowywanie analiz, opinii, zestawień, notatek, przeglądów mediów dotyczących debaty publicznej w kontekście realizacji rządowych i pozarządowych projektów i inicjatyw
- koordynacja współpracy Sekretarza do Spraw Parlamentarnych z ministerstwami oraz parlamentarzystami w zakresie projektów i inicjatyw w szczególności przez zapewnienie efektywnej komunikacji
- zastępstwo naczelnika Wydziału i koordynacja pracowników
- analiza projektów i inicjatyw w tym opiniowanie, proponowanie rozwiązań, ścieżek ich realizacji, identyfikacja zagrożeń
- organizacja i merytoryczna obsługa spotkań Kierownictwa KPRM z przedstawicielami Parlamentu oraz ministerstw
- obsługa korespondencji w zakresie współpracy Rządu z Parlamentem
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w zakresie komunikacji społecznej lub przygotowywania analiz i opinii
- poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „Tajne” lub wyrażenie zgody na poddanie się procedurze sprawdzającej
- wiedza z zakresu: regulacji dotyczących pracy Rady Ministrów, Sejmu i Senatu oraz organizacji administracji rządowej.
- kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, myślenie analityczne, współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie politologii, lub dziennikarstwa lub polonistyki
- studia podyplomowe z zakresu public relations lub komunikacji społecznej lub strategii komunikacyjnych
- znajomość języka angielskiego na poziomie B1