Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
1198 dni temu
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 72915

Warunki pracy

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań


Pracownik wykonuje czynności o charakterze:


- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,


- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.


Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Praca wymaga permanentnej obsługi klientów zewnętrznych, wiąże się z wykonywaniem pracy w nietypowych godzinach (w tym dyżury).


Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Kruczej 36 / Wspólnej 6 na IV piętrze (budynek Ministerstwa Aktywów Państwowych). Do budynku prowadzą dwa wejścia:


- ul. Wspólna 6 - wejście do budynku jest dostosowane do osób z niepełnosprawnościami,
- ul. Żurawia 7/9 - wejście do budynku nie jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnościami.
Windy w budynku, które są przystosowane do wjazdu wózków inwalidzkich, mają przyciski sterujące, które pozwalają na odczyt w alfabecie Braille’a. W windach jest też sygnalizacja dźwiękowa. Niektóre windy mają syntezator mowy. Część toalet jest przystosowanych do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową. Na dziedzińcu jest wyznaczone jedno miejsce dla osób z niepełnosprawnością ruchową.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań

  • odpowiada za rozpatrywanie petycji (w tym w jęz. obcym) o wysokim stopniu złożoności i skomplikowania w pełnym zakresie problemowym
  • sporządza okresowe analizy i opracowania dotyczące skarg, wniosków, petycji oraz innych spraw przedstawianych przez obywateli
  • realizuje zadania związane z dokonywaniem ocen przyjmowania i załatwiania skarg i wniosków przez organy i jednostki nadzorowane przez Prezesa Rady Ministrów
  • w zależności od potrzeb rozpatruje skargi, wnioski i listy (w tym w jęz. obcym) o najwyższym stopniu złożoności i skomplikowania w pełnym zakresie problemowym
  • samodzielnie przyjmuje w siedzibie Departamentu interesantów w sprawach skarg, wniosków, petycji i listów oraz przeprowadza rozmowy telefoniczne z interesantami
  • przygotowuje informacje niezbędne innym komórkom organizacyjnym (do udzielenia odpowiedzi m. in. na wnioski o dostęp do informacji publicznej lub na skargi do Wojewódzkich Sądów Administracyjnych)

Wymagania niezbędne

wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
  • Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Posiadanie wiedzy z zakresu procedur administracyjnych oraz struktur i zasad funkcjonowania organów administracji publicznej
  • Kompetencje miękkie: współpraca, wystąpienia publiczne, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • Komunikacja - umiejętność poprawnego formułowania wypowiedzi w mowie i piśmie