
Enea Centrum Sp. z o.o. ogłasza, że poszukuje kandydata/ki na stanowisko:
Referent ds. Obsługi Klientów - umowa na zastępstwo
Miejsce pracy: Zielona Góra
Wymagania:
- Wykształcenie - wyższe
- Dobra znajomość obsługi komputera (Excel, Word)
- Znajomość zasad rynku energii
- Znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
- Znajomość programu Multizbyt – warunek konieczny
- Doświadczenie przy obsłudze klienta (1 rok) – warunek konieczny
- Prawo jazdy kategorii B
Zadania:
- Zawieranie i rozwiązywanie umów, dotyczących produktów oferowanych przez Spółkę
- Bezpośrednia obsługa klienta – sprzedaż produktów będących w ofercie Spółki – praca zgodnie ze standardami obsługi
- Obsługa zgłoszeń Klientów
- Prowadzenie korespondencji w sprawach i zagadnieniach wynikających z pełnionych obowiązków
- Przetwarzanie i archiwizacja dokumentacji.
Oczekujemy:
- Samodzielności
- Odpowiedzialności
- Uczciwości
- Umiejętności pracy w zespole
- Pozytywne nastawienie do pracy