REMONDIS Medison to przedsiębiorstwo oferujące kompleksowe rozwiązania w zakresie gospodarki odpadami medycznymi i weterynaryjnymi.
Obecnie Grupa REMONDIS działa w 34 krajach świata. Dysponuje siecią 450 własnych instalacji i zatrudnia 30.600 pracowników. Rocznie REMONDIS zbiera, przetwarza i sprzedaje w przybliżeniu 30 milionów ton surowców.
Referent ds. Umów i Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Dąbrowa Górnicza
Nr ref.: 32020
Do Twoich obowiązków będzie należeć:
- Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami;
- Aktualizacja danych zawartych w umowach na wniosek klientów oraz pracowników Spółki;
- Udzielanie klientom niezbędnych informacji dotyczących gospodarowania odpadami medycznymi i weterynaryjnymi;
- Przyjmowanie telefonicznych oraz mailowych zapytań potencjalnych klientów oraz przekazywanie informacji do Działu Handlowego;
- Przyjmowanie i przekazywanie reklamacji klientów do odpowiedniego Działu;
- Rejestrowanie wypowiedzeń i rozwiązywanie umów z klientami;
- Dbanie o poprawność danych zawartych w systemie;
- Realizowanie połączeń wychodzących w celu pozyskania/weryfikacji danych lub w celu przekazania istotnych informacji;
- Przekazywanie zgłoszeń klientów do odpowiednich komórek organizacyjnych Spółki w sprawach wykraczających poza okres obowiązku pracownika Działu Umów i Obsługi Klienta;
Wymagania na stanowisku:
- Wykształcenie min. średnie;
- Dobra znajomość pakietu MS Office;
- Dobra znajomość obsługi urządzeń biurowych;
- Odporność na stres;
- Łatwość nawiązywania kontaktów;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Systematyczność, zaangażowanie, samodzielność;
- Wytrwałość w dążeniu do założonych celów;
- Doświadczenie w branży Call Center będzie dodatkowym atutem;
- Znajomość branży odpadów medycznych będzie dodatkowym atutem;
Oferujemy:
- Umowę o pracę;
- Możliwość rozwoju;
- Niezbędne narzędzia pracy;
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie będącej częścią globalnego koncernu;