Wsparcie technicznej obsługi odbiorców poprzez:
- Prowadzenie zagadnień związanych z zawieraniem umów o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej,
- Obsługę i rozliczanie klientów w dedykowanych systemach,
- Prowadzenie dokumentacji technicznej- prawnej odbiorców oraz jej archiwizacja,
- Generowanie, weryfikację oraz odpisywanie zleceń,
- Przygotowywanie raportów, zestawień oraz sprawozdań w zakresie zadań wydziału.
- Wykształcenie wyższe o kierunku elektrycznym lub pokrewnym,
- Mile widziane doświadczenie w branży energetycznej,
- Dobra znajomość obsługi komputera, MS Office,
- Prawo jazdy kat. B,
- Umiejętność planowania i organizowania pracy, samodzielność, umiejętność komunikowania się i pracy w zespole.
- Stabilne zatrudnienie,
- Możliwość rozwoju zawodowego,
- Przyjazną atmosferę pracy,
- Pakiet benefitów pozapłacowych.
CV prosimy przesłać za pomocą przycisku aplikowania.
Poznaj
PGE Polska Grupa Energetyczna S.A.
Grupa Kapitałowa PGE jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmieniamy, by realizować nasze strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jesteśmy liderem transformacji energetycznej w Polsce. PGE S.A. to spółka dominująca Grupy Kapitałowej PGE. Odpowiada za zarządzanie Grupą, zapewnia koordynację działań i wytycza strategiczne kierunki. Zapraszamy do współpracy – razem budujmy przyszłość polskiej energetyki.