Referent ds. zamówień publicznych

Urząd Gminy Harasiuki
Harasiuki
praca stacjonarna
1 dzień temu
Urząd Gminy Harasiuki
Referent ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Harasiuki
Numer: StPr/25/0687
OBOWIĄZKI:
Prowadzenie całokształtu spraw związanych z udzieleniem zamówień zgodnie z przepisami ustawy Prawo Zamówień Publicznych, między innymi: 1) wybór trybu postępowania stosownie do zakresu zamówienia, 2) ustalenie wartości szacunkowej zamówienia, 3) przygotowanie treści ogłoszenia o zamówieniu, zaproszenia do udziału w postępowaniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami, 4) zamieszczanie i publikacja ogłoszenia o zamówieniu/zmianie ogłoszenia w Dz. Urz. UE, BZP, stronie internetowej zamawiającego, miejscu publicznie dostępnym, prasie, 5 ) informowanie znanych wykonawców o wszczęciu postępowania, 6) udzielanie wyjaśnień i odpowiedzi Wykonawcom dotyczących treści SWZ, modyfikacja/zmiana treści specyfikacji, przedłużanie/skracanie terminu składania ofert, 7) otwarcie ofert, przygotowanie informacji z sesji otwarcia ofert, publikacja na stronie internetowej prowadzonego postępowania, stronie internetowej zamawiającego, informacji do Prezesa UZP o złożonych ofertach, 8) badanie i ocena treści złożonych ofert, wyjaśnienia wątpliwości w ofertach, poprawa i wyjaśnianie omyłek, rażąco niskiej ceny, wzywanie do uzupełnienia/złożenia dokumentów niezbędnych do prawidłowego przeprowadzenia postępowania, 9) przedstawianie Wójtowi Gminy propozycji wykluczenia wykonawcy, odrzucenia oferty, wyboru najkorzystniejszej oferty, unieważnienia postępowania, 10) sporządzanie protokołów z postępowania o udzielenie zamówień publicznych i przedstawienie kierownikowi zamawiającego do zatwierdzenia, 11) sporządzanie informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty, powiadamianie uczestników postępowania, publikacja informacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania, 12) przygotowywanie i publikacja ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych: o wszczęciu postępowania, wyniku postepowania, o zmianie umowy, zmianie ogłoszenia oraz o wykonaniu umowy, 13) prowadzenie procedury odwoławczej, 14) przygotowywanie dokumentacji związanej z udzieleniem zamówień do kwoty 130 000 zł, 15) przygotowywanie projektów umów oraz przedstawianie do zaopiniowania przez radcę prawnego, 16) prowadzenie rejestru zamówień, 17) sporządzanie planów postępowań, sprawozdań z udzielonych zamówień, 18) udział w pracach Komisji przetargowych, zapewnienie sprawnej obsługi Komisji, 19) przygotowywanie projektów zarządzeń/regulaminów Wójta Gminy z zakresu zamówień publicznych, 20) obsługa faktur za realizację zamówień publicznych w zakresie stanowiska pracy, 21) udział w komisjach odbiorowych na polecenie Kierownika jednostki, 22) współpraca w redagowaniu stron internetowych z zakresu prowadzonych spraw na stanowisku pracy, 23) sporządzanie umów z Wykonawcami w zakresie prowadzonych spraw z wyłączeniem stosowania przepisów ustawy prawa zamówień publicznych (np. zlecanie wykonania projektów, dokumentacji kosztorysowej, wycen, prowadzenia nadzoru inwestorskiego), 24) aktualizacja BIP w zakresie spraw prowadzonych na zajmowanym stanowisku, 25) prowadzenie obowiązujących rejestrów i teczek zgodnie z jednolitym rzeczowym wykazem akt.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
Uprawnienia: obsługa komputera i programów komputerowych (programy Word,Excel)


Wymagania inne:

Doświadczenie zawodowe: conajmniej dwuletni staż pracy w instytucji samorządowej Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1) praca na piętrze w pomieszczeniu biurowym wyposażonym w komputer i telefon oraz w terenie gminy Harasiuki, 2) wymiar czasu pracy - pełny etat (8 godzin dziennie), 3) w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był wyższy jak 6%.

Miejsce pracy:

Harasiuki


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 700 PLN

KONTAKT:
Sposób aplikowania:

bezpośrednio do pracodawcy


Adres:

Długa 11, 37-413 Harasiuki, powiat: niżański, woj: podkarpackie


Dane kontaktowe:

Iwona Szkoda
15 8791306


Sposób kontaktu:

bezpośrednio do pracodawcy
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon


Wymagane dokumenty:

1) list motywacyjny, 2 kwestionariusz osobowy (według załącznika nr 1), 3) CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej, 4) zapoznanie się z Klauzulą informacyjną (według załącznika nr 2), 5) oświadczenie o niekaralności (według załącznika nr 3), 6) oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych (według załącznika nr 4), 7) kopie świadectw pracy z dotychczasowych miejsc pracy, 8) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje, 9) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji o następującej treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Harasiuki zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE czyli RODO oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135). Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w sekretariacie pokój Nr 7 lub przesłać na adres: Urząd Gminy w Harasiukach (Harasiuki, ul. Długa 11, 37 -413 Harasiuki) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. zamówień publicznych do dnia 19 grudnia 2025 r. do godz.15 (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu). Dokumenty, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie jak również nie spełniające wymogów formalnych nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy. Osoby, których oferty zostaną odrzucone, nie będą powiadamiane. Osoby, które spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną powiadomione osobiście o terminie przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej. Z wyłonioną osobą zostanie podpisana umowa o pracę.

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Nisku

Aplikuj teraz
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka ds. zamówień publicznych

    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat   5 800 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 godz.
    Zakres czynności: prowadzenie postępowań - aktywne przygotowywanie i tworzenie pełnej dokumentacji przetargowej, w tym pism i ogłoszeń, na różnych etapach postępowań o udzielenie zamówienia publicznego; wsparcie komisji - udział w pracach oraz posiedzeniach komisji przetargowych;...
  • Inspektor ds. zamówień publicznych

    Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę  pełny etat   8 400 - 9 000 zł brutto/mies.
    24 godz.
    Będziesz odpowiadać za: pełnienie funkcji sekretarza komisji przetargowej, wprowadzanie danych dotyczących zamówień publicznych do rejestrów, przygotowywanie projektów dokumentów dotyczących prowadzonych postępowań o udzielenie zamówień publicznych, przygotowywanie dokumentacji: do...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    Nadzór nad aktualnością umów z dostawcami; Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z przepisami i wewnętrznymi procedurami; Uczestnictwo w przetargach i konkursach na usługi medyczne; Kontrola przebiegu procedur przetargowych pod kątem...
  • Referent ds. zamówień publicznych

    Pomorska Grupa Konsultingowa S.A.   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat   5 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Zakres obowiązków Uczestniczenie w opracowaniu dokumentacji postępowań o zamówienie publiczne zgodnie z obowiązującymi przepisami: SWZ wraz z załącznikami; Uczestniczenie w przygotowaniu ogłoszeń w BZP oraz e-Notices; Uczestniczenie w procesie badania i oceny ofert pod kątem...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    Szpital Specjalistyczny im. Św. Rodziny SP ZOZ   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Zakres obowiązków: kontrola aktualności umów zawartych przez Szpital z dostawcami, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz wewnętrznymi regulaminami i instrukcjami, udział w postępowaniach...
  • Specjalista ds. Zamówień Publicznych

    Praca.pl   Bydgoszcz    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    13 dni
    Zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej zgodnie z obowiązującymi przepisami i wytycznymi; udział w tworzeniu ogłoszeń w Biuletynie Zamówień Publicznych i systemach e-notices; analiza ofert pod względem formalno-prawnym oraz wsparcie komisji przetargowej; sporządzanie...
  • Kierownik Wydziału Analiz i Przeglądu Jakości Zamówień Publicznych

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Warszawa, ul. Chałubińskiego 8    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 godz.
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: kierowanie pracą Wydziału oraz zapewnianie sprawnej organizacji i koordynacji realizowanych zadań, sprawowanie nadzoru nad doborem oraz przeprowadzaniem przeglądów jakości zamówień, w tym monitorowanie poprawności ich realizacji,...
  • Specjalista / Starszy Specjalista w Dziale Inwestycji

    Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie Sprawdzona firma   Piła, ul. Motylewska 7    praca stacjonarna
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    OSOBA NA TYM STANOWISKU BĘDZIE ODPOWIEDZIALNA ZA: organizowanie, koordynowanie i nadzór w zakresie przygotowywania, realizacji i rozliczania projektów, monitoring i koordynację realizacji zadań inwestycyjnych w zakresie zgodności z obowiązującymi przepisami prawa, w tym Prawa budowlanego,...
  • Specjalista ds. zamówień publicznych

    MGGP S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    przygotowywanie kompletnych ofert w zakresie inwestycji infrastrukturalnych, analiza dokumentacji i weryfikacja wymogów formalnych, wyszukiwanie przetargów oraz bieżące monitorowanie rynku, obsługa elektronicznych platform zakupowych, prowadzenie korespondencji i kontakt z zamawiającymi,...
  • Koordynator ds. postępowań przetargowych

    Klient portalu Praca.pl   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 dni
    organizowanie i prowadzenie procedur zamówień publicznych, nadzór nad prawidłowością dokumentacji i zgodnością z ustawą Pzp, przygotowywanie analiz, raportów oraz sprawozdań, współpraca z jednostkami organizacyjnymi w zakresie planowania zakupów, prowadzenie korespondencji z oferentami...